Μύλοι Λούλη: Μείωση εσόδων και ζημίες στο εξάμηνο

Τετάρτη, 30-Αυγ-2006 10:48

Μείωση των εσόδων και ζημίες, από κέρδη πέρυσι, εμφάνισε ο όμιλος Μύλοι Λούλη για το πρώτο εξάμηνο του 2006. Ωστόσο, η διοίκηση του ομίλου εκτιμά πως στο β΄εξάμηνο του έτους αναμένεται να επέλθει αναστροφή της ζημιογόνου πορείας.
 
Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε στα 63,823 εκατ. ευρώ μειωμένος κατά 2,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στη μεγάλη πτώση των τιμών των υποπροϊόντων, δεδομένου ότι ο όγκος των πωλήσεων παρουσίασε οριακή αύξηση κατά 0,7%.
 
Τα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 5,270 εκατ. ευρώ μειωμένα κατά 37,4%. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Μύλοι Λούλη κύριοι λόγοι για την εξέλιξη αυτή, πέραν της μείωσης των τιμών των υποπροϊόντων ήταν: το κόστος της δωρεάν διανομής ιδίων μετοχών στο προσωπικό 0,650 εκατ. ευρώ που επιβάρυνε το κόστος διοίκησης και οι συναλλαγματικές διαφορές 1,115 εκατ. ευρώ στη Ρουμανία που επιβάρυναν τα άλλα έξοδα εκμετάλλευσης.
 
Ο Όμιλος έδειξε ζημιές μετά από φόρους ύψους 3,102 εκατ. ευρώ έναντι κερδών 0,169 εκατ. ευρώ πέρσι, διότι -σύμφωνα με την ίδια πάντα ανακοίνωση- πέραν των εφάπαξ εξόδων που αναλύονται παραπάνω, τα χρηματοοικονομικά αποτελέσματα επιβαρύνθηκαν με εφάπαξ ζημιά 2,083 εκατ. ευρώ που προήλθε από τον τερματισμό call option, το οποίο και εξοφλήθηκε ολοσχερώς, επιβαρύνοντας τα αποτελέσματα του Α΄ εξαμήνου.
 
Για το Β΄ εξάμηνο του 2006 και δεδομένης της λογιστικοποίησης εκτάκτων εξόδων της μητρικής εταιρείας στα οποία σταθήκαμε παραπάνω, η εταιρεία στοχεύει στην απόσβεση των ζημιών του Α΄ εξαμήνου.
 
Αυτό θα προέλθει από τις δραστηριότητες των θυγατρικών LOULIS SA στην Ρουμανία -όπου και η διοίκηση αναμένει αύξηση των πωλήσεων της τάξης του 10% και συνέχεια με κερδοφορία ανάλογη αυτής του Α΄ εξαμήνου- και της SOFIA MEL SA στην Βουλγαρία -όπου προβλέπει αύξηση πωλήσεων της τάξης του 5% και κερδοφόρα χρήση σε αντίθεση με μικρές ζημιές που εμφάνισε η εταιρεία στο Α΄ εξάμηνο.
 
Τέλος για τη μητρική εταιρεία η διοίκηση στοχεύει σε κερδοφόρο Β΄ εξάμηνο, καθώς στο δίμηνο Ιουλίου - Αυγούστου 2006 οι πωλήσεις εμφανίζουν αύξηση της τάξης του 6%, ενώ υπάρχει και σημαντική ανάκαμψη στις τιμές των υποπροϊόντων.