FG Europe: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2010

Δευτέρα, 29-Νοε-2010 18:07

Παρά τον σαφή εξαγωγικό προσανατολισμό της F.G. EUROPE A.E., είναι εμφανής ο επηρεασμός των επιπτώσεων της κρίσης στην εσωτερική αγορά στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών οι οποίες ανήλθαν συνολικά το 9μηνο σε Ευρώ 71,59 εκατ. έναντι Ευρώ 94,18 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 24%.

Οι πωλήσεις των κλιματιστικών μειωμένες επίσης κατά 24% ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 65,48 εκατ., έναντι πωλήσεων Ευρώ 85,97 εκατ. του 9μήνου του 2009. Η σημαντική κατά 34% αύξηση των εξαγωγών, δεν αντιστάθμισε την κατά 57% πτώση των πωλήσεων στην εσωτερική αγορά, η οποία πλήττεται ιδιαίτερα λόγω της οικονομικής κρίσης.

Τα Λειτουργικά κέρδη (EBITDA), ανήλθαν σε Ευρώ 7,59 εκατ. έναντι Ευρώ 16,47 εκατ. αυτών του αντίστοιχου 9μήνου του 2009, μειωμένα κατά 53,9%, διαμορφώνοντας το δείκτη EBITDA σε 10,6%, έναντι 16,7% αυτού του 9μήνου του 2009.

Οι συνολικές υποχρεώσεις της εταιρείας ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 74,96 εκατ. έναντι Ευρώ 84,60 εκατ. αυτών της 30/9/2009, μειωμένες κατά 11,4%, διαμορφώνοντας τη σχέση ξένων προς ίδια κεφάλαια την 30/9/2010 σε 2,4 φορές.

Αύξηση κατά 27,5% σημείωσαν τα έσοδα του Ομίλου από την ενέργεια, ανερχόμενα την 30/9/2010 σε Ευρώ 3,72 εκατ. έναντι Ευρώ 2,92 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009.

Αναλυτικά σε επίπεδο μητρικής :

Οι συνολικές πωλήσεις του 9μήνου ανήλθαν σε Ευρώ 71,82 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 98,37 εκατ. αυτών της 30/9/2009, μειωμένες κατά 27%.

Οι πωλήσεις των κλιματιστικών ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 65,48 εκατ. έναντι Ευρώ 85,97 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Σημαντική αύξηση (34%) σημείωσαν οι εξαγωγές κλιματιστικών στο 9μηνο ανερχόμενες σε Ευρώ 42,01 εκατ. έναντι Ευρώ 31,25 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Οι πωλήσεις στην εσωτερική αγορά, σαφώς επηρεασμένες από την κρίση, ανήλθαν σε Ευρώ 23,47 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 54,71 εκατ. του 9μήνου του 2009.

Οι πωλήσεις των λευκών συσκευών ESKIMO και SHARP, ανήλθαν σε Ευρώ 2,77 εκατ., έναντι πωλήσεων Ευρώ 4,70 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 41%.

Οι πωλήσεις των Consumer Electronics (μαύρων συσκευών) της SHARP ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 3,34 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 3,51 εκατ. του 9μήνου του 2009, σημειώνοντας μικρή σε σχέση με το σύνολο της αγοράς πτώση, μόλις 5%.

Οι πωλήσεις της κινητής τηλεφωνίας, μειωμένες κατά 95% συρρικνώθηκαν πλέον σε Ευρώ 0,22 εκατ. έναντι Ευρώ 4,18 εκατ. αντίστοιχων πωλήσεων το 9μηνο του 2009.

Η σημειωθείσα μείωση στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, σε συνδυασμό με τη σημαντική επιβάρυνση των αποτελεσμάτων λόγω της έκτακτης εισφοράς (Ευρώ 1,36 εκατ. ) είχαν ως αποτέλεσμα τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη, να διαμορφωθούν στο 9μηνο σε Ευρώ 3,40 εκατ. έναντι Ευρώ 10,63 εκατ. των αντίστοιχων του 2009, μειωμένα κατά 68%. Το αποτέλεσμα αυτό λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς, κρίνεται απόλυτα θετικό.

Οι πωλήσεις των κλιματιστικών ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 65,48 εκατ. έναντι Ευρώ 85,97 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Σημαντική αύξηση (34%) σημείωσαν οι εξαγωγές κλιματιστικών στο 9μηνο ανερχόμενες σε Ευρώ 42,01 εκατ. έναντι Ευρώ 31,25 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009. Οι πωλήσεις στην εσωτερική αγορά, σαφώς επηρεασμένες από την κρίση, ανήλθαν σε Ευρώ 23,47 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 54,71 εκατ. του 9μήνου του 2009.

Οι πωλήσεις των λευκών συσκευών ESKIMO και SHARP, ανήλθαν σε Ευρώ 2,77 εκατ., έναντι πωλήσεων Ευρώ 4,70 εκατ. του 9μήνου του 2009, μειωμένες κατά 41%.

Οι πωλήσεις των Consumer Electronics (μαύρων συσκευών) της SHARP ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 3,34 εκατ. έναντι πωλήσεων Ευρώ 3,51 εκατ. του 9μήνου του 2009, σημειώνοντας μικρή σε σχέση με το σύνολο της αγοράς πτώση, μόλις 5%.

Οι πωλήσεις της κινητής τηλεφωνίας, μειωμένες κατά 95% συρρικνώθηκαν πλέον σε Ευρώ 0,22 εκατ. έναντι Ευρώ 4,18 εκατ. αντίστοιχων πωλήσεων το 9μηνο του 2009.

Η σημειωθείσα μείωση στις πωλήσεις των διαρκών καταναλωτικών αγαθών, σε συνδυασμό με τη σημαντική επιβάρυνση των αποτελεσμάτων λόγω της έκτακτης εισφοράς (Ευρώ 1,36 εκατ. ) είχαν ως αποτέλεσμα τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη, να διαμορφωθούν στο 9μηνο σε Ευρώ 3,40 εκατ. έναντι Ευρώ 10,63 εκατ. των αντίστοιχων του 2009, μειωμένα κατά 68%. Το αποτέλεσμα αυτό λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς, κρίνεται απόλυτα θετικό.

Οι συνολικές υποχρεώσεις του Ομίλου μειωμένες κατά 20,6%, περιορίσθηκαν την 30/9/2010 σε Ευρώ 103,7 εκατ., έναντι Ευρώ 130,6 εκατ. αυτών της 31/12/2009. Η μείωση των συνολικών υποχρεώσεων του Ομίλου οφείλεται κυρίως στη μείωση των εμπορικών και λοιπών υποχρεώσεων τόσο της Μητρικής Εταιρείας όσο και των λοιπών εταιρειών του Ομίλου.

Τα καθαρά κέρδη προ φόρων μειωμένα κατά 56% ανήλθαν το 9μηνο σε Ευρώ 6,3 εκατ., έναντι Ευρώ 14,4 εκατ. των αντίστοιχων κερδών του 9μήνου του 2009, διαμορφώνοντας το δείκτη Κέρδη προ Φόρων / Πωλήσεις σε 8,37%, έναντι 14,17% αυτού του αντίστοιχου διαστήματος του 2009.

Τα καθαρά μετά από φόρους και Δικαιώματα Μειοψηφίας Κέρδη του Ομίλου, επιβαρυμένα και από την έκτακτη εισφορά (Ευρώ 1,41 εκατ.) ανήλθαν το 9μηνο του 2010 σε Ευρώ 3,2 εκατ. έναντι Ευρώ 10,9 εκατ. αυτών του 9μήνου του 2009, μειωμένα κατά 70,5%.