Κορρές: Αποτελέσματα εννεαμήνου 2010
Παρασκευή, 26-Νοε-2010 09:34
Η δημιουργία θετικών ταμειακών ροών και η διατήρηση σημαντικής λειτουργικής κερδοφορίας συνέχισαν να αποτελούν βασικούς στόχους του Ομίλου και στο τρίτο τρίμηνο του 2010. Έτσι συνολικά στο εννεάμηνο του 2010, οι λειτουργικές ταμειακές ροές ανήλθαν στα 2,6εκατ.ευρώ και τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 6,5εκατ.ευρώ.
Αναλυτικότερα, ο Όμιλος στο σύνολο των δραστηριοτήτων του, πέτυχε πωλήσεις ύψους 31,8εκατ.ευρώ το εννεάμηνο του 2010 από 37,9εκατ.ευρώ το αντίστοιχο περυσινό διάστημα, μειούμενες συνολικά κατά 16,0%, επηρεαζόμενες κυρίως από το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον της Ελληνικής αγοράς, ενώ οι πωλήσεις του εξωτερικού αντισταθμίζουν μερικώς το αρνητικό κλίμα, αυξάνοντας περαιτέρω τη συμμετοχή τους στον συνολικό κύκλο εργασιών του Ομίλου.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου στο εξωτερικό παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 7%, στα 11,1εκατ.ευρώ από 10,4εκατ.ευρώ, ενισχύοντας τη συμμετοχή τους στο σύνολο στα 34,9% από 27,4%.
Τα λειτουργικά έξοδα προ αποσβέσεων (Διοικητικής Λειτουργίας και Διάθεσης) του Ομίλου διαμορφώθηκαν στα 17,9εκατ.ευρώ το εννεάμηνο του 2010 έναντι 15,7εκατ.ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, αυξημένα κατά 14,3%. Για συγκρίσιμους λόγους, εάν αφαιρέσουμε από το εννεάμηνο του 2010 τα μεγέθη της MILGAUSS, εταιρεία η οποία ενσωματώθηκε στον Όμιλο μετά το πρώτο εννεάμηνο του 2009, τα αντίστοιχα λειτουργικά έξοδα του Ομίλου ανήλθαν στα 14,6εκατ.ευρώ από 15,6εκατ ευρώ το εννεάμηνο του 2009, μειωμένα κατά 7%.
Η μείωση των εξόδων είναι αποτέλεσμα των προσπαθειών της διοίκησης για μείωση του λειτουργικού κόστους.
Παράλληλα η αύξηση των εξόδων διαφήμισης για την υποστήριξη της επικοινωνίας της μάρκας, καθώς και η επίδραση της ενοποίησης της MILGAUSS που δεν υπήρχε στο αντίστοιχο διάστημα του 2009, επηρέασαν τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), τα οποία ανήλθαν στα 6,5εκατ.ευρώ το εννεάμηνο του 2010 από 7,9εκατ.ευρώ την αντίστοιχη περίοδο του 2009, μειωμένα κατά 17,7%.
Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας και προ της έκτακτης εισφοράς ύψους 0,4εκατ.ευρώ, προκειμένου να τοποθετηθούν σε συγκρίσιμη βάση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, διαμορφώθηκαν στα 2,4εκατ.ευρώ το εννεάμηνο του 2010, έναντι 3,4εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009, παρουσιάζοντας μείωση της τάξεως του 30,6%, επηρεαζόμενα από τις αυξημένες αποσβέσεις λόγω των επενδύσεων στις οποίες έχει προβεί η εταιρεία στα προηγούμενα έτη.
Τέλος, οι συνεχείς προσπάθειες της διοίκησης για αποτελεσματικότερη διαχείριση του κεφαλαίου κίνησης, συνέχισαν να συμβάλλουν στη δημιουργία θετικών ταμειακών ροών ύψους 2,6εκατ.ευρώ στο εννεάμηνο του 2010.
Το τρίτο τρίμηνο του έτους, οι συνθήκες στην Οικονομία δεν παρουσίασαν βελτίωση σε σχέση με τα δυο προηγούμενα τρίμηνα, συνεχίζοντας έτσι να επηρεάζουν αρνητικά την κατανάλωση. Μέσα σε αυτό το δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, ο Όμιλος συνέχισε να υποστήριζει την μάρκα με περαιτέρω προωθητικές ενέργειες εναρμονισμένες με τις τρέχουσες συνθήκες αγοράς και με νέα λανσαρίσματα, ενδυναμώνοντας τις στρατηγικές κατηγορίες προϊόντων του.
Στα πλαίσια αυτού του ασταθούς και ευμετάβλητου οικονομικού περιβάλλοντος, ο Όμιλος Κορρές καλείται να ανταποκριθεί με τις ακόλουθες στρατηγικές ανάπτυξης:
-Στην Ελλάδα, ο Όμιλος θα υποστηρίξει τη μάρκα εντείνοντας περαιτέρω τις προωθητικές του ενέργειες, με στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση και ανανέωση της εικόνας της μάρκας στα φαρμακεία που αποτελούν το βασικό κανάλι διανομής, τόσο από πλευράς του τρόπου προβολής της, όσο και με νέα λανσαρίσματα.
-Στο εξωτερικό, στην Αμερική, ο Όμιλος έχει εστιάσει τις προσπάθειες του στην υποστήριξη της μάρκας στα υφιστάμενα δίκτυα διανομής κατά τη μεταβατική περίοδο καθώς και την ομαλή μετάβαση της τεχνογνωσίας του προς την Johnson & Johnson, στα πλαίσια της συμφωνίας που έχει υπογράψει με την Johnson & Johnson για την παροχή άδειας διανομής των προϊόντων του τόσο στην Βόρεια Αμερική-όπου ήδη είχε παρουσία- όσο και στην Λατινική Αμερική-νέα γεωγραφική περιοχή. Στη Ευρώπη, ο Όμιλος στοχεύει στην ενδυνάμωση της παρουσίας του μέσα από μια συνδυαστική στρατηγική ανάπτυξης σε σημεία ημι επιλεκτικής διανομής και σε φαρμακεία, στις αγορές όπου το εν λόγω κανάλι είναι αναπτυγμένο.
Για περισσότερες πληροφορίες: Κορρές Φυσικά Προϊόντα, Αθηνά Λαγού / Υπεύθυνη Επενδυτικών Σχέσεων & Εξυπηρέτησης Μετόχων Τ: 22620 54651 Ε:athina.lagou@korres.com Δείτε το αναλυτικό report και την παρουσίαση.