Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 26-Ιαν-2021 20:25

    PMM Public Media Markt: Ο μεγαλύτερος Omnichannel Retailer στη χώρα

    PMM Public Media Markt: Ο μεγαλύτερος Omnichannel Retailer στη χώρα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας που άλλαξε τα δεδομένα στο λιανεμπόριο, το νέο σχήμα ήδη αξιοποιεί τις συνέργειες που έφερε η ένωση της Public με τη Media Markt

    H PMM (Public Media Markt) είναι ο μεγαλύτερος omni-channel retailer, με 70 φυσικά και 4 ηλεκτρονικά καταστήματα, πελατοκεντρική φιλοσοφία και περισσότερους από 2,2 εκατομμύρια κωδικούς προϊόντων, και είναι το αποτέλεσμα της συμφωνίας των δύο κορυφαίων retailers στην ελληνική αγορά.

    Ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας που άλλαξε τα δεδομένα στο λιανεμπόριο, το νέο σχήμα ήδη αξιοποιεί τις συνέργειες που έφερε η ένωση της Public με τη Media Markt, με ωφελημένους τους πελάτες, τους εργαζομένους αλλά και τους προμηθευτές της εταιρείας. 

    Παράλληλα, η PMM πραγματοποιεί επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ, παραμένοντας στην αιχμή των τεχνολογικών εξελίξεων και αντιμετωπίζοντας τις νέες προκλήσεις που έχει φέρει η πανδημία. Ταυτόχρονα, βρίσκεται στο πλευρό χιλιάδων επιχειρήσεων, καθώς –μέσω του Public Marketplace– τους επιτρέπει να προσεγγίσουν εκατομμύρια πελάτες και να αυξήσουν τον τζίρο τους, ακόμα και στις σημερινές, εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.

    Αυτή τη στιγμή η PMM είναι ο μεγαλύτερος Omnichannel Retailer στη χώρα, αλλά και παράδειγμα επιτυχημένης omnichannel στρατηγικής σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, συνδυάζοντας ιδανικά τα φυσικά με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά και το Marketplace, και διατηρώντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των καταναλωτών.

    Έτσι, δίνει στους πελάτες της τη μεγαλύτερη γκάμα επιλογών, τόσο σε ποικιλία προϊόντων όσο και σε τρόπους αγοράς και πληρωμής. Με περισσότερα σημεία εξυπηρέτησης, καινοτόμες υπηρεσίες, ανταγωνιστικές τιμές αλλά και την ευελιξία να καλύψει το σύνολο των αναγκών τους, η PMM στοχεύει να είναι ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης στον κλάδο.

    Ήδη οι συνέργειες από τη συμφωνία των δύο κορυφαίων εταιρειών παίρνουν σάρκα και οστά, τόσο σε φυσικό όσο και σε ψηφιακό επίπεδο. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της δημιουργίας δύο καταστημάτων νέου τύπου, όπου τα brands φιλοξενούνται κάτω από την ίδια στέγη. Τα καταστήματα αυτά έκαναν την εμφάνισή τους νωρίτερα μέσα στη χρονιά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με στόχο να διασφαλίσουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές, όχι μόνο λόγω της διεύρυνσης του δικτύου, αλλά και χάρη στη δυνατότητα να συγκρίνουν και να επιλέξουν από μια μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων μέσα από μεγαλύτερα καταστήματα.

    Αντίστοιχα, η νέα εταιρεία διαθέτει τέσσερα ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (public.gr, public-cyprus.co.cy, mediamarkt.gr, publicbusiness.gr), με περισσότερους από 2,2 εκατ. κωδικούς προϊόντων, εξασφαλίζοντας έτσι τη μεγαλύτερη ποικιλία στην αγορά.

    Αλματώδης ανάπτυξη για το Public Marketplace

    Ιδιαίτερη συμβολή στην πορεία της εταιρείας έχει το Public Marketplace, το οποίο βιώνει αλματώδη ανάπτυξη και είναι η "αιχμή του δόρατος" στην ψηφιακή στρατηγική της. Τόσο μεγάλο είναι το αγοραστικό ενδιαφέρον αλλά και οι συνεργασίες με εταιρείες, ώστε η PMM επιτάχυνε το επενδυτικό της πρόγραμμα προκειμένου να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες. 

    Πρόκειται για το πρώτο ελληνικό Marketplace, το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2018 και σήμερα φιλοξενεί περισσότερες από 2.100 μικρές και μεσαίες ελληνικές εταιρείες. Η συμβολή του στο εγχώριο e-commerce είναι καθοριστική, καθώς μέσω της συμμετοχής τους στο Public Marketplace οι εταιρείες αυτές κατάφεραν να προσεγγίσουν εκατομμύρια δυνητικούς πελάτες σε ολόκληρη την Ελλάδα, αυξάνοντας τον τζίρο τους μέσα στην πανδημία. 

    Στην πράξη, οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στο Public Marketplace κατάφεραν να μετασχηματιστούν ψηφιακά με ελάχιστο κόστος. 

    Προκειμένου να στηρίξει την επιχειρηματικότητα στην εξαιρετικά δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε, η Public-Media Markt παραχώρησε δωρεάν συνδρομή και προνομιακούς όρους σε όλες τις επιχειρήσεις που εντάχθηκαν στο Μarketplace. Και, επιπλέον, η PMM συνεργάζεται με τον Εμπορικό Σύλλογο Πειραιά, δίνοντας στις εμπορικές επιχειρήσεις του Πειραιά πρόσβαση στο Marketplace, ώστε να διαθέσουν ψηφιακά τα προϊόντα τους και να προσεγγίσουν καταναλωτές σε όλη την Ελλάδα. 

    Σημαντικές επενδύσεις σε e-commerce και logistics

    Όλα τα παραπάνω δεν θα ήταν εφικτά χωρίς τις επενδύσεις δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που πραγματοποιεί η Public-Media Markt, τόσο στον κλάδο των logistics όσο και στην τεχνολογία.

    Αναγνωρίζοντας τη σημασία του e-commerce, το οποίο πλέον αποτελεί πάνω από το ένα πέμπτο του ετήσιου τζίρου της, η Public-Media Markt είχε ήδη πριν από την πανδημία εκπονήσει ένα σχέδιο επενδύσεων με έμφαση στα logistics και κυρίως στον τομέα του last mile. Έτσι, κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown διαχειρίστηκε συνολικά περισσότερες από 750.000 παραγγελίες, παραδίδοντας στους πελάτες της ακόμα και με ταξί. Η μεγάλη δημοτικότητα των δύο brands επιβεβαιώθηκε και κατά τη διάρκεια του δεύτερου lockdown, με τον αριθμό των online και των click away παραγγελιών να ξεπερνά κάθε προηγούμενο. 

    Και, παρά τις δυσκολίες που δημιουργεί η πανδημία, συνεχίζει να επενδύει προκειμένου να καλύψει τις νέες, αυξημένες ανάγκες που δημιουργεί η αλματώδης αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Δίνοντας έμφαση στην πελατοκεντρική της φιλοσοφία, αναβαθμίζει συνεχώς τις ψηφιακές της υποδομές, προσθέτοντας στη φαρέτρα της νέα εργαλεία, που της επιτρέπουν να αναλύει τις ανάγκες των καταναλωτών αλλά και να εξυπηρετεί τον καθένα από αυτούς με όποιον τρόπο και από όπου θέλει.

    Και, βέβαια, επενδύει σταθερά στο προσωπικό της, τόσο μέσω της ενίσχυσης της διοικητικής της ομάδας όσο και εκπαιδεύοντας συνεχώς τους εργαζομένους της. Με στόχο, μέσα από υπερσύγχρονα εργαλεία και νέες δεξιότητες, να καλύπτει τις ανάγκες του κάθε καταναλωτή ξεχωριστά.

    Joern Taubert
    Joern Taubert – CEO PMM


    "Το lockdown μας έμαθε πολλά"  

    Του Joern Taubert – CEO PMM

    "Τόσο στο πρώτο όσο και στο δεύτερο lockdown μάθαμε πολλά κι εξακολουθούμε να μαθαίνουμε και να αναπροσαρμόζουμε τη λειτουργία μας προκειμένου να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των πελατών μας, όπως αυτές διαμορφώνονται σε αυτή την πρωτόγνωρη για όλους περίοδο. Βάζοντας σε προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων μας και των καταναλωτών, υποδεχόμαστε θετικά τα μέτρα υγειονομικής προστασίας, τροποποιώντας συνεχώς τη δομή μας και τον τρόπο που δουλεύουμε. Ωστόσο, ο αυξημένος όγκος των παραγγελιών και η αδυναμία κάποιων εταιρειών courier να καλύψουν τις παραδόσεις δεν μας επιτρέπουν πάντα να εξυπηρετούμε τους πελάτες μας όπως θέλουμε. Είναι μια συνεχής προσπάθεια, μέσα από την οποία βελτιωνόμαστε καθημερινά".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ