Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 25-Ιαν-2021 19:37

    Η καινοτομία ταιριάζει στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία

    Η καινοτομία ταιριάζει στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Από τον ερχόμενο Απρίλιο αναλαμβάνει τη διανομή των προϊόντων της Bacardi για την ελληνική αγορά


    Μία νέα σελίδα στην 57χρονη πορεία της στην ελληνική αγορά ανοίγει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Ο market leader της εγχώριας αγοράς ζύθου, που δίδαξε τους Έλληνες τα μυστικά της καλής μπίρας, καινοτομεί για ακόμα μία φορά, αναλαμβάνοντας από τον ερχόμενο Απρίλιο και τη διανομή των προϊόντων της Bacardi για την ελληνική αγορά. Μια στρατηγική συμφωνία με έναν παγκόσμιο leader του κλάδου των αλκοολούχων ποτών, που έρχεται να επιβεβαιώσει ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεν βρίσκεται τυχαία στην πρώτη θέση της εγχώριας παραγωγής ζύθου. Και αυτό δεν είναι το μοναδικό επίτευγμά της.

    Το αποτύπωμά της στην εθνική οικονομία σε όρους απασχόλησης, φορολογικών εσόδων και εξαγωγών επιβεβαιώνει αφενός τη βαρύτητά της στο ΑΕΠ της χώρας και αφετέρου τη διαρκή και μακρόχρονη ψήφο εμπιστοσύνης που δίνει στην Ελλάδα. 

    Και τα καλά νέα δεν σταματούν εδώ. Σε μια εποχή όπου όλοι, πόσω μάλλον οι επιχειρήσεις, κρινόμαστε και από τη συμπεριφορά μας απέναντι στο κοινωνικό σύνολο και στο περιβάλλον, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στέκεται, μέσα από τις δράσεις που υποστηρίζει, αρωγός για ένα καλύτερο σήμερα και ένα πολύ καλύτερο αύριο.

    57 χρόνια στην κορυφή

    Φιλοσοφία και επιχειρηματική στάση η οποία διατρέχει την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής ζύθου στην Ελλάδα, από την πρώτη μέρα που ξεκίνησε τη λειτουργία της, το μακρινό 1963. Ήταν τότε που έφερε το εμβληματικό brand, την Άμστελ, που έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας, και ξεκίνησε η παραγωγή στο πρώτο ζυθοποιείο της στον Κηφισό. Και αυτό ήταν μόνο η αρχή. Δέκα χρόνια μετά το πρώτο παραγωγικό της βάπτισμα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία κατάφερε να καταστεί ο μεγαλύτερος παίκτης στην ελληνική αγορά μπίρας. 

    Πορεία η οποία οδήγησε τους ιδρυτές της, το 1975, να αποφασίσουν την κατασκευή ακόμα ενός εργοστασίου για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση. Όπερ και εγένετο. Το δεύτερο εργοστάσιο της εταιρείας κατασκευάστηκε στη Θεσσαλονίκη και αποτελεί σήμερα τη δεύτερη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρείας μετά τη μονάδα της Πάτρας, που ξεκίνησε να λειτουργεί το 1985.

    Σήμερα η εταιρεία διαθέτει 3 μονάδες παραγωγής, σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Πάτρα, δύο ιδιόκτητα βυνοποιεία σε Θεσσαλονίκη και Πάτρα και μία μονάδα εμφιάλωσης του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΙΟΛΗ στη Λαμία. Στις εγκαταστάσεις της παράγονται οι μπίρες Άμστελ, Heineken, ΑΛΦΑ, Fischer, ΜΑΜΟΣ (σε συνεργασία με την οικογένεια Μάμου), ΝΥΜΦΗ και Buckler από 100% ελληνικό κριθάρι, αλλά και οι μηλίτες ΜΗΛΟΚΛΕΦΤΗΣ και Strongbow, ενώ εισάγει άλλες γνωστές μάρκες μπίρας, μεταξύ των οποίων οι Sol, McFarland, Erdinger, Murphy’s, Duvel, Chimay κ.ά. 

    Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία πρωτοστατεί και στις εξαγωγές, ήδη από το 1970, αποτελώντας τον μεγαλύτερο εξαγωγέα ζύθου της χώρας, με τα προϊόντα της να φτάνουν σε 19 χώρες και στις 5 ηπείρους.

    Ποια η συμβολή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην ελληνική οικονομία

    Παραγωγική και καταναλωτική πορεία, η οποία έχει θετικό αντίκτυπο στην εθνική οικονομία. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι η συνολική προστιθέμενη αξία των δραστηριοτήτων της εταιρείας αγγίζει τα 620 εκατ. ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 0,35% του ΑΕΠ της Ελλάδας. Ενώ η συνολική συνεισφορά της στα φορολογικά έσοδα του κράτους ανέρχεται στα 562 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 0,75% των φορολογικών εσόδων της χώρας προέρχεται από την Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Σημαντική είναι και η συμβολή σε όρους απασχόλησης. Σήμερα η εταιρεία απασχολεί περίπου 800 εργαζομένους σε όλη την Ελλάδα, ενώ με τις δραστηριότητές της υποστηρίζει έμμεσα ακόμα 20.000 θέσεις εργασίας, φτάνοντας τελικά να στηρίζει το 0,57% του συνολικού εργατικού δυναμικού της χώρας.

    Στηρίζοντας τις προσπάθειες όλων για ένα καλύτερο αύριο

    Ένας ηγέτης κρίνεται και από την εταιρική υπευθυνότητα απέναντι στην κοινωνία και το περιβάλλον. Στοιχεία που διατρέχουν την κουλτούρα της και επιβεβαιώνονται και από τις δράσεις της. Την τελευταία δεκαετία, συμμετέχοντας ενεργά στην παγκόσμια προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη και ορθή διαχείριση των φυσικών πόρων, μείωσε κατά 15% την κατανάλωση νερού και κατά 27% το ανθρακικό αποτύπωμά της στην παραγωγή. Στόχος μέχρι το 2030 είναι η μηδενική παραγωγή αποβλήτων και το 70% των αναγκών της εταιρείας να καλύπτεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. 

    Και οι ενέργειες για μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος δεν σταματούν για την εταιρεία, η οποία έχει μακρά παράδοση και στις συνεργασίες της με ερευνητικά κέντρα και πανεπιστήμια, αλλά και στη συμμετοχή της σε ερευνητικά προγράμματα. 

    Μέσα στο 2021 θα συμμετάσχει σε δύο σημαντικά ερευνητικά προγράμματα: στο πανευρωπαϊκό πρόγραμμα ECOFACT, όπου θα συμμετάσχουν κι άλλες 19 βιομηχανίες από την Ευρώπη και ως στόχο έχει τον περιορισμό του ενεργειακού αποτυπώματος, όπως και στο πρόγραμμα AccelWater, στηρίζοντας την κυκλική οικονομία για την προστασία του νερού. 

    Επίσης απο το 2011, στο πλαίσιο διεξαγωγής του Προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας βυνοποιήσιμου κριθαριού, συνεργάζεται με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τη λειτουργία 6 πειραματικών αγρών, στους οποίους ερευνώνται νέες ποικιλίες κριθαριού. Με τον τρόπο αυτό δημιουργούνται προϋποθέσεις για αποδοτικότερη παραγωγή, για ανταγωνιστικότερο ελληνικό κριθάρι και μεγαλύτερο όφελος για την εθνική οικονομία.

    Σημαντική, βέβαια, είναι και η συμβολή της στην κοινωνία. Με κεντρικό μήνυμα "Όταν πίνω δεν οδηγώ", η εταιρεία έχει καλλιεργήσει ισχυρή κουλτούρα υπεύθυνης κατανάλωσης αλκοόλ και ορθής οδηγικής συμπεριφοράς. Πρόσφατα, μάλιστα, υλοποίησε εκπαιδευτικό σεμινάριο, σε συνεργασία με την Ένωση Bartenders Ελλάδος και τη ΜΚΟ "Νηφάλιοι - Στην Υγειά μας", σε μέλη της Ένωσης για την περαιτέρω κατανόηση του ρόλου που διαδραματίζουν σε θέματα υπεύθυνης διάθεσης αλκοόλ.

    Επίσης, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία είναι παρούσα και στην εθνική προσπάθεια για την καταπολέμηση της πανδημίας COVID-19, με δωρεές υγειονομικού υλικού στο υπουργείο Υγείας και σε 5 δήμους της Περιφέρειας.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ