Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 24-Δεκ-2020 09:00

    Η νέα υπηρεσία που αλλάζει το τοπίο στις επισκευές κινητών στην Ελλάδα

    Η νέα υπηρεσία που αλλάζει το τοπίο στις επισκευές κινητών στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Περισσότεροι από 8 στους 10 Έλληνες (85%) έχουν σήμερα στην κατοχή τους μία συσκευή smartphone. Ο μέσος Έλληνας περνά τουλάχιστον 3,5 ώρες ημερησίως σερφάροντας στο κινητό του και δηλώνει ότι η έλλειψη σύνδεσης, έστω και για μία ημέρα, θα δημιουργούσε σοβαρό πρόβλημα στην καθημερινότητά του.

    Υπό αυτά τα δεδομένα, ένα από τα πιο δύσκολα ζητήματα που καλείται να λύσει ένας κάτοχος smartphone είναι η περίπτωση να αντιμετωπίσει πρόβλημα στη συσκευή του και να χρειαστεί να… "επιβιώσει" χωρίς αυτήν για κάποιο χρονικό διάστημα. Η εμπειρία της επισκευής ενός κινητού μπορεί να αποδειχθεί για τον κάτοχό της μια χρονοβόρα και δαπανηρή διαδικασία, την οποία απεύχεται να ξαναζήσει.

    Ωστόσο, κάτι φαίνεται να αλλάζει το τελευταίο διάστημα στην αγορά του service κινητών συσκευών στην Ελλάδα, καθώς νέες υπηρεσίες κάνουν την εμφάνισή τους, ανεβάζοντας το επίπεδο του ανταγωνισμού στον κλάδο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα καινοτόμου υπηρεσίας επισκευής που εισέρχεται στην αγορά είναι το Same Day Service (pick up, repair, return), την οποία λανσάρει η Smartec, μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο service κινητών στην Ελλάδα.

    Η υπηρεσία Same Day Service έρχεται να προστεθεί στην ευρεία γκάμα των Smartec Services, ενός ολοκληρωμένου και καινοτόμου πακέτου υπηρεσιών για την επισκευή συσκευών Samsung που παρέχει η Smartec.

    Τι υπόσχεται όμως η συγκεκριμένη υπηρεσία: Ότι ο κάτοχος μιας συσκευής smartphone ή tablet Samsung που αντιμετωπίζει πρόβλημα δεν θα χρειαστεί να την αποχωριστεί για διάστημα μεγαλύτερο των 10-12 ωρών. Με το Same Day Service, ο κάτοχος smartphone που αντιμετωπίζει πρόβλημα μπορεί να το αποστείλει για service και να το παραλάβει αυθημερόν, χωρίς να μετακινηθεί από τον χώρο του. Η συσκευή παραλαμβάνεται από το σημείο που θα υποδείξει ο πελάτης και του επιστρέφεται επισκευασμένη μέσα στην ίδια ημέρα, με μικρή επιπλέον χρέωση. Η υπηρεσία, που είναι πρωτοποριακή όχι μόνο σε εγχώριο, αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο, καλύπτει περιοχές εντός της Αττικής και για την αυθημερόν παράδοση απαιτείται η παραλαβή της συσκευής μέχρι τις 10 π.μ.

    Με στόχο την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των καταναλωτών, η Smartec προσφέρει ακόμη δύο επιλογές:

    Η πρώτη παρέχει τη δυνατότητα επισκευής σε 1 ώρα. Ένας κάτοχος Samsung smartphone μπορεί να επισκεφτεί το κατάστημα της Smartec, χωρίς ραντεβού, και μέσα σε 1 ώρα να έχει πάρει πίσω τη συσκευή του. Εξαιρούνται οι περιπτώσεις που η βλάβη είναι περιοδική και η συσκευή χρειάζεται παρακολούθηση ή το απαιτούμενο ανταλλακτικό βρίσκεται σε έλλειψη.

    Η δεύτερη επιλογή, η οποία αφορά όλη την Ελλάδα, είναι να παραδώσει ο κάτοχος το κινητό του σε ένα από τα 300 πανελλαδικά σημεία εξυπηρέτησης της ACS και να το πάρει από το ίδιο σημείο, μέσα σε 3 εργάσιμες ημέρες, επισκευασμένο και χωρίς καμία επιπλέον χρέωση.

    Μία ακόμη πρωτοποριακή παροχή είναι ότι οι κάτοχοι συσκευών Samsung μπορούν να ελέγξουν το εκτιμώμενο κόστος επισκευής. Αρκεί να επισκεφθούν την ιστοσελίδα https://smartecservice.gr/, το περιβάλλον της οποίας είναι ιδιαίτερα φιλικό προς τον χρήστη και τον καθοδηγεί σε όλα τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να κάνει.

    Επιπλέον, η Smartec παρέχει στους πελάτες της, χωρίς χρέωση, ένα πακέτο υπηρεσιών υποστήριξης της Samsung, με παροχές όπως επίδειξη προϊόντος, ρυθμίσεις συνδεσιμότητας, διαγνωστικό έλεγχο συσκευής, μεταφορά δεδομένων, δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας, καθώς και εγκατάσταση και επίδειξη για τα Samsung Members.

    Να σημειωθεί ότι η Smartec διαθέτει, σύμφωνα με τα στοιχεία της Samsung Electronics Hellas, το μεγαλύτερο εξουσιοδοτημένο υψηλού επιπέδου επισκευαστικό κέντρο στην Ελλάδα για κινητά τηλέφωνα και tablet Samsung -εντός και εκτός εργοστασιακής εγγύησης-, γεγονός που εγγυάται την αξιοπιστία στον τομέα της επισκευής.

    A picture containing text, indoor
Description automatically generated

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    11:25 21/04

    Ρώσοι χάκερς υποστηρίζουν ότι απέσπασαν σχέδια των νέων προϊόντων της Apple

    Κυβερνοεπίθεση από την ομάδα REvil στο σύστημα της Quanta Computer.

    21:48 20/04

    Apple: Παρουσίασε τα νέα iMac και iPad με τον επεξεργαστή M1

    Η Apple παρουσίασε σήμερα το πολυαναμενόμενο iPad Pro μαζί με μια νέα σειρά των iMacs τα οποία έχουν κατασκευαστεί με τον πολυδιαφημισμένο επεξεργαστή M1, όπως μεταδίδουν ξένα πρακτορεία.

    10:11 19/04

    Ένα βήμα πιο κοντά στο κβαντικό ίντερνετ με καινοτομία Ολλανδών ερευνητών

    Δημιούργησαν το πρώτο κβαντικό δίκτυο πολλαπλών κόμβων.

    13:54 14/04

    Τα νέα Galaxy S21 5G κάνουν την κάθε ημέρα επική

    Με τη νέα σειρά smartphones της Samsung, Galaxy S21 Series μπορείτε να κάνετε την κάθε στιγμή σας επική και να την αποθανατίσετε ταυτόχρονα σε φωτογραφία αλλά και βίντεο.

    11:16 14/04

    Cosmote: Το 5G ήρθε, το 3G φεύγει

    Αυλαία μετά από σχεδόν δύο δεκαετίες λειτουργίας.

    16:19 05/04

    Συνεργασία ATC - ΙΕΛ για την ανάπτυξη εργαλείων αναγνώρισης των ψευδών ειδήσεων

    Αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία συλλογής περιεχομένου, τεχνολογικά υποβοηθούμενης γλωσσικής εκμάθησης και της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας.

    11:03 05/04

    Η WIND συμμετέχει ενεργά στο πρόγραμμα "Ψηφιακή Μέριμνα"

    Προσκαλεί τους δικαιούχους να απογειώσουν τις δυνατότητές τους μέσα από το Δίκτυο Κινητής & Σταθερής Νέας Γενιάς της WIND.

    08:46 28/03

    Στροφή στο γρήγορο internet έφερε η πανδημία

    Η πλειοψηφία των περισσότερων χρηστών σταθερών συνδέσεων παραμένει "εγκλωβισμένη" σε χαμηλές ταχύτητες.