Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 20-Μαϊ-2019 14:41

    Πώς θα βρείτε το κατάλληλο Digital Marketing Agency για την επιχείρησή σας

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Αλέξανδρου Κοκόλη*

    Μπορεί στην ελληνική πραγματικότητα το "έκαστος εφ’ ω ετάχθη" να μην εφαρμόζεται φανατικά, αλλά αν θέλετε να ξεχωρίσετε και η επιχείρησή σας σε βάθος χρόνου να αναπτυχθεί και να ανθίσει, θα πρέπει να φροντίσετε να έχετε τους κατάλληλους ανθρώπους στις κατάλληλες θέσεις και να δώσετε βάση στην εξειδίκευση. Γι’ αυτό και στο κομμάτι του Digital Marketing και της δημιουργίας και προώθησης της εικόνας της εταιρίας σας στον ψηφιακό κόσμο χρειάζεστε βοήθεια επαγγελματική, ακόμη κι αν νομίζετε ότι μπορείτε να χειριστείτε τα social media και τις μηχανές αναζήτησης. Μην ξεχνάτε άλλωστε ότι 61% του web traffic ξεκινά από μια Search Engine και ότι 90% όλων των αναζητήσεων στο διαδίκτυο πραγματοποιούνται μέσω Google, μια πλατφόρμα η οποία λαμβάνει υπ’ όψιν της πάνω από 200 παράγοντες ranking σε κάθε αναζήτηση για να δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα. Γι’ αυτό ακριβώς, μεταξύ άλλων, χρειάζεστε την επαγγελματική βοήθεια ενός Digital Marketing Agency, που γνωρίζει τους παράγοντες αυτούς και πώς να τους χειριστεί. Πώς όμως θα βρείτε το κατάλληλο που να μπορεί να υλοποιήσει όλα αυτά που έχετε στο μυαλό σας; Τα παρακάτω tips θα σας βοηθήσουν στην επιλογή σας, ώστε να χτίσετε καμπάνιες που θα απογειώσουν τη δουλειά σας. 

    Ορίστε το budget σας

    Πρέπει να γνωρίζετε τι μπορείτε να ξοδέψετε, ποιο ROI είναι αποδεκτό για εσάς και ποιοι είναι οι στόχοι σας, εξετάζοντας πρώτα το συνολικό budget σας και πόσα θα μπορούσατε να επενδύσετε –έχοντας ανοιχτό μυαλό εν προκειμένω και δίνοντας περισσότερη βάση στο ROI, δηλαδή την απόδοση της επένδυσης. 

    Ψάξτε για digital marketing experts

    To content είναι το πιο σημαντικό απ’ όλα κι εσείς χρειάζεστε ένα Digital Marketing Agency που μπορεί να στήσει τη στρατηγική που θα βάλει την εταιρία σας στο δρόμο προς το target audience. Το engagement είναι πολύ σημαντικό στα social media και το agency που θα επιλέξετε θα πρέπει να δίνει προσοχή σε αυτό και να λέει την ιστορία του brand σας με τρόπο που να είναι οικείος στο κοινό. Τσεκάρετε το πώς διαχειρίζονται τη δική τους παρουσία στα social media, αν είναι ενεργοί, αν ανανεώνουν blog και posts συχνά, αν είναι σχολαστικοί ή κάνουν λάθη, δείτε τα social media πελατών τους κ.ο.κ. και ψάξτε αλλού αν δεν σας ικανοποιεί το αποτέλεσμα.

    Δώστε βάση στην ευελιξία

    Οι έτοιμες λύσεις που δεν εξατομικεύονται, δεν χωρούν στο σχεδιασμό μιας digital marketing στρατηγικής. Αν διαπιστώσετε ότι κάποιο Digital Marketing Agency δεν προσαρμόζεται στις ανάγκες τις επιχείρησής σας, αλλά προσπαθεί να σας πουλήσει την "πεπατημένη", σημαίνει ότι δεν σέβεται το προϊόν σας και δεν θα σας βοηθήσει ποτέ να ξεχωρίσετε. 

    Ορίστε τους στόχους σας

    Θέλετε online πωλήσεις, offline πωλήσεις, κλικ στο site ή στη landing page σας, brand awareness ή κάτι άλλο; Θα πρέπει να καθορίσετε τον τελικό σας στόχο, ώστε να βρείτε πιο εύκολα το Digital Marketing Agency που θα σας φέρει τα συγκεκριμένα αποτελέσματα. 

    Σκεφτείτε πώς θέλετε να είναι η συνεργασία σας

    Έχετε σκοπό να παραδώσετε όλο το πρότζεκτ σε τρίτους κι εσείς να ασχοληθείτε με την επιχείρησή σας ή μήπως θέλετε το Digital Marketing Agency που θα συνεργαστείτε να είναι προέκταση της δικής σας ομάδας marketing; Πόσο χρόνο μπορείτε να αφιερώσετε στη συνεργασία σας; Θέλετε μεγάλο agency με εύρος υπηρεσιών ή ένα μικρότερο που εξειδικεύεται σε αυτό που σας ενδιαφέρει; Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που πρέπει να αναλογιστείτε, προτού αποφασίσετε. 

    Απαιτήστε διαφάνεια 

    Ζητήστε να σας εξηγήσουν ακριβώς τις υπηρεσίες που θα σας παράσχουν και πώς θα υπολογίζεται το κόστος κάθε φορά, ανάλογα με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες, ώστε να μην βρεθείτε προ εκπλήξεων. Κι αν κάποιο agency συνεργάζεται με άλλες εταιρίες για κάποια προϊόντα, θα πρέπει να είστε ενήμεροι.

    Μην ξεχνάτε την επικοινωνία

    Συζητήστε από νωρίς τον τρόπο και τη συχνότητα που θα βλέπετε αναφορές, reviews και σε ποια φάση θα μπορείτε να εκτιμήσετε την αποδοτικότητα. Μπορεί οι απαιτήσεις σας να διαφέρουν από αυτό που μπορεί να δώσει ένα Digital Marketing Agency και θα πρέπει να το δείτε από νωρίς, για να διαπιστώσετε κατά πόσο μπορείτε να το διαμορφώσετε μαζί ή όχι.

    *Ο Αλέξανδρος Κοκόλης είναι ιδρυτής και CEO της SEM Wizard

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ