Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 05-Απρ-2019 16:46

    Ο άνθρωπος στο επίκεντρο

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Λίνας Γρηγοράτου

    Tο φετινό SAP NOW Athens 2019 με θέμα "Back to Human. Explore the Future of Intelligence”, δίνει έμφαση στις έξυπνες τεχνολογίες, οι οποίες δεν αλλάζουν ριζικά μόνο τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, αλλά και τον τρόπο ζωής, σκέψης, επικοινωνίας και εμπειρίας. 

    Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει προκαλέσει την επανάσταση στην καθημερινότητά μας. Τα διαθέσιμα εργαλεία και οι δυνατότητες που προσφέρει είναι εκπληκτικές, βελτιώνουν, δε, τη ζωή μας με τέτοιους τρόπους που πριν λίγες δεκαετίες έμοιαζαν αδύνατοι. Νέοι ορίζοντες ανοίγονται και για τις επιχειρήσεις  που μέσω της τεχνολογίας μπορούν να επαναπροσδιορίσουν τις πρακτικές και τα πρότυπα λειτουργίας τους προκειμένου να αντεπεξέλθουν στις προκλήσεις του σήμερα. Όμως και ο ίδιος ο άνθρωπος με τους πολλαπλούς ρόλους του ως γονιός, πολίτης, εργαζόμενος, επιχειρηματίας, πελάτης, προμηθευτής, κλπ., χάρη στα επιτεύγματα του 21ου αιώνα, έχει στην κατοχή του σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα σε σχέση με το παρελθόν, για μια αναβαθμισμένη ποιοτικά ζωή.

    Η SAP από την μεριά της έχει αντιληφθεί εδώ και χρόνια τις κοσμογονικές αλλαγές που συντελούνται και έχει αποφασίσει να πρωταγωνιστήσει στις εξελίξεις. Ο  πυρήνας του οράματος της SAP είναι να βοηθά τον κόσμο να λειτουργεί καλύτερα και να βελτιώνει τις ζωές των ανθρώπων. Στη στρατηγική της μιλά για μία σύγχρονη, ευφυή επιχείρηση, όπου οι εργαζόμενοι αφιερώνουν όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο σε επαναλαμβανόμενες εργασίες χαμηλής αξίας, προκειμένου να ασχοληθούν με τα ουσιώδη και μείζονος σημασίας θέματα, δίνοντας έμφαση στην ανθρώπινη εμπειρία.  

    Πρόσφατες παγκόσμιες έρευνες της SAP καταδεικνύουν πως το 71% των πελατών θα εγκατέλειπαν μία εταιρεία που δεν τους προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, διαμορφωμένες στις δικές τους προσωπικές ανάγκες. Αυτό που σημειώνουν είναι πως θέλουν να αντιμετωπίζονται ως άνθρωποι και όχι ως μια ευκαιρία πώλησης, απολαμβάνοντας εξατομικευμένη εξυπηρέτηση υψηλής ποιότητας βάσει του προφίλ τους. Την ίδια στιγμή, μόλις το 10% των εταιρειών απαντά πως έχει μια ολοκληρωμένη, ενιαία και μοναδική εικόνα του προφίλ του πελάτη  για την έγκαιρη και σωστή αντιμετώπιση των αναγκών του. Παράλληλα, η εμπιστοσύνη είναι κάτι παραπάνω από απαραίτητη, καθώς το 80% των εταιρειών απαντούν πως θα διέκοπταν μια συνεργασία που παραβιάζει την εμπιστοσύνη τους, σε θέματα όπως η διαχείριση προσωπικών δεδομένων και το 79% ότι επιθυμούν να έχουν απέναντί τους ένα έμπιστο σύμβουλο. Τέλος, η απλοποίηση των διαδικασιών είναι εξίσου αναγκαία καθώς το 61% βρίσκει τις B2B διαδικασίες πωλήσεων πολύπλοκες και χρονοβόρες.

    Τα διακύβευμα και οι λόγοι για τους οποίους οι επιχειρήσεις οφείλουν να αναγνωρίσουν την υιοθέτηση της τεχνολογίας με επίκεντρο τον άνθρωπο ως στρατηγική προτεραιότητά τους, είναι προφανείς. Εκείνες, δε, που υλοποιούν ήδη ή θα υλοποιήσουν άμεσα συγκροτημένα προγράμματα ψηφιακού μετασχηματισμού θα είναι και οι πρωταγωνιστές των εξελίξεων.  

    Στα ετήσια συνέδρια της SAP, στόχος μας είναι να φέρνουμε το επιχειρηματικό κοινό της Ελλάδας κοντά στις παγκόσμιες τάσεις και τις πρωτοποριακές λύσεις μας, καθώς και να συζητούμε πως οι τελευταίες αλληλοεπιδρούν με το επιχειρείν ώστε να το προάγουν, εισάγοντας τεχνολογικά εξελιγμένες λειτουργίες με ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα. 

    Στο SAP NOW Athens 2019 πρωταγωνιστούμε σε μια εποικοδομητική συζήτηση για τη νέα ανθρωποκεντρική εμπειρία και το πως μπορεί να επιτευχθεί ο επιχειρησιακός μετασχηματισμός μέσω του ψηφιακού μετασχηματισμού αποτελεσματικά, σε όλο το φάσμα λειτουργίας μιας επιχείρησης: Από τη γραμμή παραγωγής, τα θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού, τις οικονομικές υπηρεσίες έως τη διαδικασία λήψης κρίσιμων αποφάσεων. Βασικός μας σκοπός είναι να αναγνωρίσουμε μαζί με τους συνεργάτες μας τις λύσεις που απαντούν στις δικές τους προκλήσεις και τους επιτρέπουν να θέσουν τους ανθρώπους τους - εργαζόμενους, πελάτες και συνεργάτες - στο επίκεντρο. 

    * Η κα Λίνα Γρηγοράτου είναι Chief Operating Officer, SAP Ελλάδος, Κύπρου, Μάλτας

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:35 03/06

    Ψηφιακές λύσεις και υπηρεσίες για τις Επιχειρήσεις, από την Εθνική Τράπεζα

    Βεντάλια" ψηφιακών υπηρεσιών για ταχύτητα και ασφάλεια συναλλαγών.

    12:39 02/06

    Cosmote Fiber: Τις 180.000 έφτασαν οι γραμμές Fiber To The Home σε όλη την Ελλάδα

    Διαθέσιμη και για τις επιχειρήσεις η επιδότηση €360 για FTTH, μέσω της δράσης Superfast Broadband.

    12:26 02/06

    ΙΕΛΚΑ: 1 στους 2 χρήστες διαδικτύου πλέον αγοράζουν συστηματικά online

    Η κρίση του κορονοϊού αλλάζει τις online αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών.

    20:45 30/05

    Παρακολουθήστε ζωντανά την απόπειρα εκτόξευσης του Falcon 9 της Space X προς τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό

    Εάν το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες, στις 10.22 μ.μ. ώρα Ελλάδος.

    13:19 26/05

    Αξεσουάρ εργασίας που προειδοποιούν για αποστάσεις ασφαλείας όταν δεν τηρούνται

    Τη διάθεση και στην Ελλάδα "αξεσουάρ εργασίας" της νέας τεχνολογικής τάσης που δημιουργήθηκε λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και ανταποκρίνεται στην επιτακτική ανάγκη για κοινωνική αποστασιοποίηση...

    11:36 25/05

    Χωρίς την τεχνολογία θα πάγωνε η Οικονομία

    Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς την τεχνολογία; Αυτή η ερώτηση μοιάζει περισσότερο επίκαιρη από ποτέ.

    11:01 25/05

    Ανακαλύψτε τη σειρά MAIC – Το νέο smart ηχείο

    Το νέο έξυπνο ηχείο με την ψηφιακή βοηθό MAIC™ της MLS αναμένεται τις επόμενες ημέρες να είναι διαθέσιμο στα καταστήματα λιανικής.

    15:23 19/05

    Πάροχοι υπηρεσιών διαδικτύου της Ιταλίας επιλέγουν τη λύση E-Band της Intracom Telecom για Gigabit πρόσβαση

    Η εταιρεία είναι η πρώτη που διαθέτει ραδιοσυστήματα E-Βand TDD στην Ιταλία

    14:19 19/05

    Δημιουργήθηκε το πρώτο σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που κάνει γρήγορη και ακριβή διάγνωση του κορονοϊου

    Επιστήμονες από τις ΗΠΑ και την Κίνα ανέπτυξαν τους πρώτους αλγόριθμους τεχνητής νοημοσύνης (μηχανικής μάθησης) που, αναλύοντας τομογραφίες πνευμόνων και το κλινικό ιστορικό των ασθενών, μπορούν...

    11:35 19/05

    Ολοκληρωμένες λύσεις τηλεργασίας με την υπογραφή της Lenovo

    Η πανδημία του κορονοϊού και η νέα πραγματικότητα που αυτή άλλαξε ραγδαία τον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε.

    08:29 19/05

    Ανοίγει ο δρόμος για πιο φθηνό γρήγορο internet

    Με απόφαση της ΕΕΤΤ μειώνονται οι τιμές χονδρικής για τις ευρυζωνικές συνδέσεις, κάτι το οποίο θα έχει αντίκρισμα στους λογαριασμούς σταθερής τηλεφωνίας.

    14:22 18/05

    Huawei: "Αυθαίρετη και ολέθρια" η απόφαση Τραμπ να μπλοκάρει τις αγορές αμερικανικών ημιαγωγών

    "Θα έχει συνέπειες σε μεγάλο αριθμό βιομηχανιών στον κόσμο", αναφέρει ο κινεζικός κολοσσός.

    08:07 18/05

    OpenSignal: Τι δείχνει νέα μελέτη για το mobile internet στην Ελλάδα

    H Ελλάδα στην 35η θέση μεταξύ 100 χωρών για την εμπειρία που προσφέρουν τα δίκτυα κινητής στο διαδίκτυο.

    09:30 08/05

    P40 Series: Η νέα ναυαρχίδα της Huawei προσφέρει μοναδικές φωτογραφικές εμπειρίες

    Συνεχίζοντας την κληρονομία της φωτογραφικής αριστείας που χαρακτηρίζει τη σειρά P οι νέες συσκευές – ναυαρχίδες της Huawei, P40 και P40 Pro δημιουργούν μια νέα πραγματικότητα στη φωτογραφία και...