Τρίτη, 02-Δεκ-2025 10:30
Το απίθανο Aspark Owl επιστρέφει ανοικτό με 0-200 km/h σε σε 4,76 δευτερόλεπτα!
Θυμάστε που πριν από 1,5 χρόνο χρόνο το Aspark Owl ήταν το πιο γρήγορο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του πλανήτη; Όχι; Δεν πειράζει. Για να μην το ξεχάσετε το Owl επιστρέφει και αυτήν την φορά είναι roadster και θέλει πάλι να σπάσει ρεκόρ. Δείτε λοιπόν την κίτρινη Aspark Owl των 1.926 ίππων που έπεστρεψε, αυτήν τη φορά χωρίς οροφή.
Εξακολουθεί να διαθέτει μια τεράστια δόση αθόρυβης, ηλεκτροκίνητης ισχύος, χάρη στους τέσσερις κινητήρες (που επιτρέπουν φυσικά την τετρακίνηση), μια μπαταρία 69kWh με αρχιτεκτονική 800V και ένα αμάξωμα εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, πάνω σε μονοκόκ από ανθρακονήματα. Και πόρτες τύπου falcon!
Διαθέτει ενεργή αεροδυναμική με τη μορφή ενός κινητού πίσω πτερυγίου, χαμηλή αντίσταση και δυνατότητα ρύθμισης του ύψους οδήγησης. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ταξιδεύει αθόρυβα και με από 0-100 km/h σε μόλις 1,78 δευτερόλεπτα, 0-200 Km/h σε 4,76 δευτερόλεπτα, 0-300 km/h σε 9,74 δευτερόλεπτα και να φτάνει σε τελική ταχύτητα -αν ισχύει- τα 411 km/h.
Διαθέτει τεράστια φρένα – 10πίστονες δαγκάνες μπροστά, 4πίστονες πίσω, σε δίσκους από ανθρακονήματα – με αυτονομία πάνω από 250 χιλόμετρα, καθώς και μερικές λειτουργίες οδήγησης και συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.
Δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή, αλλά η Aspark θα κατασκευάσει μόνο 20 τέτοια αυτοκίνητα. Όπως γνωρίζουμε από την ενημέρωση του περασμένου έτους, κάθε κατασκευή θα αναλάβει η Manifattura Automobili Torino (MAT), η οποία είχε κατασκευάσει το SCG003, το Apollo Intensa Emozione και το νέο Stratos.
"Ο σχεδιασμός ενσωματώνει το πνεύμα του 'OWL' – ένα σύμβολο αθόρυβης ακρίβειας και άγριας δύναμης. Όπως μια κουκουβάγια που ετοιμάζεται να χτυπήσει, το αυτοκίνητο εκπέμπει ηρεμία και ένταση, συνδυάζοντας την ακινησία με την εκρηκτική απόδοση", δήλωσε η Aspark. Μασήσαμε.
H Alfa Romeo παρουσίασε δύο νέες εκδόσεις της Giulia και της Stelvio για να γιορτάσει την πρώτη παρουσία του Quadrifoglio στους δρόμους το 1963.
Εδώ σας θέλουμε: Μπορεί να μαντέψετε σε ποιο εμβληματικό supercar ανήκει αυτό το σασί; Μην βιαστείτε, άλλωστε δεν είναι και τόσο εύκολο.
Το Raval βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα που θα αποτελέσει τη βάση για τα μελλοντικά μικρά μοντέλα του ομίλου VW, όμως η Cupra υπόσχεται πως θα είναι πολύ πιο διασκεδαστικό στην οδήγηση.
Η αρχή του τέλος για τα τρόλεϊ ξεκινά πολύ σύντομα όπως τόνισε ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών & Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης με τις πρώτες γραμμές να ξηλώνονται αυτή την εβδομάδα.
Η Toyota αντιλαμβάνεται πως ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών εντείνεται και πραγματοποιεί μια στοχευμένη αναβάθμιση του bZ4X σε καίριους τομείς, δίνοντάς του σημαντικά επιπλέον...
Ο Elon Musk έβαλε για άλλη μια φορά τέλος στις εικασίες σχετικά με την δημιουργία μιας ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας με τα σήματα της Tesla και εξήγησε τους λόγους που κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί.
Το νέο κράνος της Shoei με επαυξημένη πραγματικότητα, προβάλλει την ταχύτητα, οδηγίες πλοήγησης και ειδοποιήσεις στο οπτικό πεδίο του αναβάτη, συνδυάζοντας τη φουτουριστική τεχνολογία με την...
Οι ερευνητές κατέγραψαν τα επίπεδα ακτινοβολίας στα οποία εκτίθενται οδηγοί και επιβάτες τόσο κατά την οδήγηση όσο και κατά τη φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων.
Κάθε φορά που ανέβαζουμε ένα θέμα με την Kimera EVO37 γίνεται χαμός. Ε, αυτήν την φορά απολαύστε στην πίστα του Πορτιμάο να καίει λάστιχα και να ντριφτάρει υπέροχα.
Αποκαλυπτική είναι έρευνα από την Μεγάλη Βρετανία για το κοινό των νέων ηλεκτρικών αυτοκινήτων και συγκεκριμένα όσων έρχονται από την Κίνα.
Η παγκόσμια ηλεκτροκίνηση έχει ένα νέο εξέχον μέλος καθώς ο Ντόναλντ Ντακ άλλαξε το θρυλικό 313 σε Ε-313.
Μια ανάπλαση που έχει εξαγγελθεί αλλά δεν έχει έρθεί ακόμη και ένα έργο που βαλτώνει συνεχώς στη γραφειοκρατία συνθέτουν την εικόνα του πιο εμπορικού δρόμους της Αθήνας.
Με κύριο χαρακτηριστικό την απλότητα της κατασκευής και την ευκολία επιδιορθώσεων απο τον καθένα οι φοιτητές του Πανεπιστημίου του Αϊντχόβεν παρουσίασαν το Aria.
O Oscar Piastri επικράτησε στον αγώνα Sprint του Κατάρ και μείωσε τρεις βαθμούς την διαφορά του από τον Norris. Παραμένει απειλή ο Max Verstappen.
Το καλύτερο video Gymkhana που έχεις δει εδώ και πολύ καιρό είναι αυτό που δημιούργησε ο πρωταθλητής Drift, Piotr Wiecek. Απόλαυσέ τον.