Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Φεβ-2021 16:22

    e-shops: πώς θα κρατήσετε ευχαριστημένους τους πελάτες σας

    e-shops: πώς θα κρατήσετε ευχαριστημένους τους πελάτες σας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνεχίστε να εξυπηρετείτε το κοινό σας με τον καλύτερο τρόπο, μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, με τη βοήθεια του νέου προγράμματος επιδότησης e-λιανικό του ΕΠΑνΕΚ.

    Οι συνθήκες που επικρατούν στην αγορά, λόγω των περιορισμών της πανδημίας, έχουν αλλάξει τις σχέσεις με τους πελάτες της επιχείρησής σας. Η φυσική επαφή μαζί τους έχει γίνει αναγκαστικά δυσκολότερη, ενώ αντίθετα, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις έχουν απογειωθεί. Σχεδόν όλοι οι Έλληνες χρησιμοποιούν πλέον τακτικά το Internet (σε ποσοστό που φτάνει το 89%), ενώ οι 6 στους 10 από αυτούς (58%), πλέον αξιοποιούν και τα ηλεκτρονικά καταστήματα παραγγέλνοντας προϊόντα και υπηρεσίες online, σύμφωνα με στοιχεία σχετικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε τον Δεκέμβριο του 2020 από την PulseRC για λογαριασμό του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών. Το e-shop σας είναι, λοιπόν, πλέον, το μεγάλο σας όπλο στην προσπάθεια να διατηρήσετε σε υψηλά επίπεδα τα έσοδα της επιχείρησής σας, επομένως πρέπει να αναζητήσετε τους τρόπους ώστε οι πελάτες σας να παραμείνουν ευχαριστημένοι, παρόλο που δεν μπορείτε να τους εξυπηρετήσετε με ευκολία από κοντά.

    Παρακάτω σας δίνουμε συμβουλές για το πώς θα μπορέσετε να παραμείνετε το αγαπημένο κατάστημα των πελατών σας, διατηρώντας ένα φιλικό e-shop που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες τους και θα τους κάνει να σας δείχνουν συνεχώς την προτίμησή τους, ακόμη και αν οι πόρτες του φυσικού σας καταστήματος παραμένουν κλειστές για όσο χρειαστεί.

    Ενισχύστε τις προσωπικές σχέσεις με τους πελάτες σας

    Κάτι σημαντικό είναι να διατηρήσετε, έστω υπό αυτές τις συνθήκες, την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας. Αναζητήστε τους τρόπους ώστε οι σχέσεις με τους πελάτες σας να παραμένουν ζωντανές και να μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί τους, ακόμη και από απόσταση. Έτσι, μπορείτε, για παράδειγμα, να δημιουργήσετε το δικό σας blog μέσα στο e-shop σας όπου θα δημοσιεύετε τα πρόσφατα νέα της επιχείρησής σας ή θα μοιράζεστε ενδιαφέροντα άρθρα, αλλά και να επικοινωνείτε συχνά με τους πελάτες σας μέσω των social media ή να τους ενημερώνετε για προσφορές και νέα προϊόντα μέσω κάποιου newsletter. Μην περιφρονείτε την επικοινωνία μέσω email: μια πρόσφατη έρευνα  (Campaign Monitor, Ιανουάριος 2021) δείχνει πως οι παραλήπτες των ενημερωτικών emails από το ξέσπασμα της πανδημίας και μετά τα ανοίγουν κατά 13% παραπάνω απ’ ότι την αμέσως προηγούμενη χρονιά, καθώς είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να ενημερωθούν για την πολιτική των εταιρειών με τις οποίες έχουν κάποια σχέση. 

    Για ακόμη πιο προσωπική επικοινωνία, ζητήστε τους feedback για το site και τις αγορές τους, δώστε τους επιλογή για αξιολογήσεις και κριτικές και κρατήστε προσωπικά στοιχεία (με τη συναίνεσή τους πάντα), ώστε να τους στέλνετε ευχές στη γιορτή ή τα γενέθλιά τους, μαζί με κάποιο εκπτωτικό κουπόνι ενδεχομένως. Πέρα από αυτά, μπορείτε βέβαια να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες και ενός προγράμματος επιβράβευσης, ώστε οι πιστοί πελάτες σας να έχουν κάποιες ανταμοιβές για την προτίμησή τους στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

    Παρέχετε πληροφορίες για τα προϊόντα και τις δυνατότητες αγορών

    Επιπλέον, μην παραλείψετε να παρέχετε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα σας και ανεβάστε, όπου μπορείτε, αρκετό φωτογραφικό υλικό. Ενημερώστε ακόμη για τους διαθέσιμους τρόπους αποστολής ή παραλαβής των αγορών, για τα έξοδα αποστολής ανάλογα με την περιοχή που μένουν οι πελάτες σας, ακόμη και για το ενδεχόμενο επιστροφών σε περίπτωση που κάτι δεν τους ικανοποιήσει. Παράλληλα, μείνετε διαθέσιμοι ώστε να λύνετε τις απορίες τους μέσω τηλεφώνου, email, social media, αλλά και επιπρόσθετων επιλογών όπως φόρμα επικοινωνίας ή (γιατί όχι) και live chat. Αυτήν την περίοδο είναι πολύ σημαντική η επικοινωνία. 

    Επιπρόσθετα, φροντίστε ώστε το e-shop σας να είναι φιλικό και για αγορές μέσω mobile περιβάλλοντος, ώστε να μπορούν οι πελάτες σας να πλοηγούνται με άνεση και από το κινητό ή το tablet τους ή (ακόμη καλύτερα) σκεφτείτε τη δημιουργία ενός app για πιο εύκολες αγορές. Φυσικά, φροντίστε ιδιαίτερα την αρχική σελίδα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, καθώς αυτή, ουσιαστικά, είναι η "βιτρίνα” σας, το μέσο για να οδηγήσει κάποιον μέσα στο κατάστημα ή να τον απομακρύνει.

    online shopping

    Δώστε έμφαση στην ασφάλεια

    Τέλος, οφείλετε φυσικά να δώσετε μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια του ηλεκτρονικού σας καταστήματος, χρησιμοποιώντας πρωτόκολλο SSL και αξιόπιστες εφαρμογές και ενημερώνοντας τους πελάτες σας ότι το site σας είναι πιστοποιημένο και ασφαλές. Αντίστοιχα, θα πρέπει να παρέχετε στους πελάτες σας τη σιγουριά πως συνεργάζεστε με κάποια αξιόπιστη και ασφαλή πλατφόρμα πληρωμών. 

    Βρείτε ολοκληρωμένες λύσεις για το e-shop σας 

    Η ανάπτυξη ενός e-shop είναι κάτι που συνολικά χρειάζεται προσοχή, επομένως η επιλογή των κατάλληλων συνεργατών είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα. Η Eurobank, μέσω του προγράμματος e-commerce solutions, σας προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις για το e-shop σας, ώστε να έχετε στη διάθεσή σας τα καλύτερα εργαλεία για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας και να διατηρήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους. Έτσι, σας παρέχει μεταξύ άλλων συμβουλευτική υποστήριξη, ειδικά προνόμια σε τραπεζικά προϊόντα, πρόσβαση σε εξειδικευμένες υπηρεσίες για online πωλήσεις, όπως με τις λύσεις εισπράξεων και την υπηρεσία Payment Link, καθώς και χρηματοδότηση για να ξεκινήσετε ή να επεκτείνετε τη δραστηριότητά σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Χάρη σε ειδικές εκπτώσεις στη συνεργασία με επιλεγμένες εταιρείες, σας προσφέρει πρόσβαση σε ένα οικοσύστημα υπηρεσιών που σας βοηθούν να αναπτύξετε τις ψηφιακές υποδομές της επιχείρησής σας, όπως η κατασκευή e-shop, υπηρεσίες hosting και συντήρησης, προβολή με online διαφήμιση, αλλά και να βελτιώσετε τη λειτουργία και την απόδοση του e-shop σας με την καθοδήγηση εξειδικευμένων συμβούλων. Επιπρόσθετα, σας δίνεται η δυνατότητα να ενισχύσετε το δίκτυο διανομής σας με υπηρεσίες logistics και ταχυμεταφορές, ενώ σας παρέχεται πρόσβαση σε δωρεάν εργαλεία γνώσης και καλών πρακτικών για να εμπλουτίσετε τις γνώσεις σας σε θέματα digital marketing και ηλεκτρονικού εμπορίου. 

    Ειδικά αυτή την περίοδο, μπορείτε να δημιουργήσετε ή να αναβαθμίσετε το e-shop σας και με επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ και της νέας Δράσης "e-λιανικό” του ΕΠΑνΕΚ, στην οποία μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση στην ηλεκτρονική πλατφόρμα www.ependyseis.gr/mis. Η Eurobank και οι εξειδικευμένοι συνεργάτες της βρίσκονται στη διάθεσή σας για να σας καθοδηγήσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό της επιχείρησής σας.
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

     

    Advertisement