Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 03-Ιαν-2022 13:14

    Σκέψεις για self test και σε εμβολιασμένους μαθητές

    Σκέψεις για self test και σε εμβολιασμένους μαθητές
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ποδαρικό με… συνεχείς συσκέψεις στο Μέγαρο Μαξίμου, στη διάρκεια των οποίων εξετάζονται τα τελευταία δεδομένα στο μέτωπο του στελέχους "Όμικρον", η πορεία των δεικτών της πανδημίας, αλλά και η πορεία των μέτρων που βρίσκονται σε ισχύ πριν την Πρωτοχρονιά.

    Το νούμερο ένα ζήτημα που απασχολεί την κυβέρνηση, στην παρούσα συγκυρία, είναι το άνοιγμα των σχολικών μονάδων της χώρας, μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων. Η πρωινή σύσκεψη στο Μέγαρο Μαξίμου, υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη, ολοκληρώθηκε στις 11.30 π.μ., χωρίς να αποφασιστούν μέτρα ή τι θα γίνει τελικά με τα σχολεία, καθώς στην κυβέρνηση αναμένουν τα επιδημιολογικά δεδομένα της σημερινής, αλλά και της αυριανής ημέρας.

    Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μητσοτάκης θα έχει συνεχείς εσωτερικές συσκέψεις με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υγείας, με το βλέμμα να στρέφεται, παράλληλα, στην αυριανή συνεδρίαση της επιτροπής των ειδικών…

    Σε κάθε περίπτωση, οριστικές αποφάσεις για τα σχολεία θα ληφθούν από την Τετάρτη και όσο το δυνατόν πιο έγκαιρα, προκειμένου μαθητές και γονείς να γνωρίζουν τι μέλλει γενέσθαι…

    Πρόθεση της κυβέρνησης είναι τα σχολεία να ανοίξουν κανονικά στις 10 του μήνα. Η οριστική απόφαση όμως θα εξαρτηθεί από τα επιδημιολογικά στοιχεία, που σχετίζονται, κατά κύριο λόγο, με τις νοσηλείες και τις διασωληνώσεις.

    Αυτό που δεν αποκλείεται, πάντως, είναι να αλλάξουν τα πρωτόκολλα για τα σχολεία. Μία σκέψη θα μπορούσε να είναι, για παράδειγμα, να υποβάλλονται σε self test και οι εμβολιασμένοι μαθητές ή ο αριθμός των τεστ να αυξηθεί σε τρία από δύο την εβδομάδα. Ωστόσο, τίποτα προς το παρόν δεν έχει αποφασιστεί οριστικά.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ