Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 13-Ιουλ-2021 12:21

    Κ. Μητσοτάκης: Στη χώρα ξεδιπλώνεται ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 13 δισ. ευρώ

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 13:02

    Του Δημήτρη Γκάτσιου 

    Με την επισήμανση ότι αυτή τη στιγμή ξεδιπλώνεται ένα πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων 13 δισεκατομμυρίων ευρώ, ο πρωθυπουργός, από το βήμα της Βουλής, τόνισε ότι, με την κύρωση της σύμβασης του βόρειου σκέλους του Ε-65, η περιφέρεια της Θεσσαλίας εντάσσεται στον σύγχρονο οδικό σχεδιασμό και ανέδειξε τις μεγάλες προοπτικές που ανοίγονται συνολικά για την ανάπτυξη, μετά την "πανηγυρική", όπως τη χαρακτήρισε, έγκριση του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης από τον Ecofin.

    "Η ανάπτυξη σε αυτήν τη χώρα συμπορεύτηκε πάντα με την επένδυση σε έργα υποδομής. Αυτά τα έργα γέννησαν πολλές θέσεις εργασίας, έδωσαν ώθηση σε πολλούς τομείς. Οι υποδομές της χώρας πρέπει να υπηρετούν τους πολίτες για την ανάπτυξη. Ανάπτυξη για όλους, με δουλειές για όλους. Τα μεγάλα έργα ανήκουν στο λαό. Ουδέποτε διστάσαμε να αναγνωρίσουμε τα όποια θετικά προηγήθηκαν. Η κυβέρνηση εργάζεται, για να μετατραπεί το αρνητικό σε θετικό. Να κάνει το καλό, καλύτερο. Σήμερα η Βουλή βάζει τον θεμέλιο λίθο σε ένα έργο ανάπτυξης και προόδου. Και μάλιστα, την ίδια ημέρα της πανηγυρικής έγκρισης του εθνικού σχεδίου ανάκαμψης, διαψεύδοντας όσους μίζερα το αμφισβήτησαν", σημείωσε ο κ. Μητσοτάκης. Παράλληλα, στην ομιλία του, μεταξύ άλλων, επεσήμανε:

    - Το έργο θα συνδέει τον άξονα Πάτρα-Θεσσαλονίκη και την Εγνατία οδό. Η κύρωση της σύμβασης είναι το τέλος μίας εκκρεμότητας 14 ετών.

    - Το έργο ήταν κρίσιμο και στις 20 Δεκεμβρίου του 2019 δεσμεύτηκα ότι θα προχωρούσε πάση θυσία. Σήμερα επιβεβαιώνεται, μαζί με το σύνθημά μας "το είπαμε, το κάναμε”. Ένα έργο που έμενε μετέωρο, τώρα απεμπλέκεται. Διαψεύδοντας όσους είχαν σπεύσει να χαρακτηρίσουν αυτήν την εξέλιξη αδύνατη.

    - Ως πηγή απασχόλησης, θα δημιουργήσει 1.000 θέσεις εργασίας στην κατασκευή του και 150 θέσεις απασχόλησης στη λειτουργία του.

    - Το έργο εξυπηρετεί Θεσσαλία, Δυτική Μακεδονία και Ήπειρο. Τρεις μεγάλες περιφέρειες. Η νέα αρτηρία θα συνδέει τον Βόλο με την Ηγουμενίτσα. Τα δύο σημαντικότερα διαμετακομιστικά λιμάνια της κεντρικής Ελλάδας και της Ηπείρου. Θα ανοίξει σημαντικές προοπτικές για τουριστικές περιοχές.

    - Το Ε-65 είναι τμήμα ενός νέου παραγωγικού μοντέλου, που οικοδομείται με συνέπεια. Η απεμπλοκή του βόρειου σκέλους του Ε-65 πιστοποιεί τη βούληση της κυβέρνησης να μετατρέψει τις υποδομές σε εφαλτήριο ανάπτυξης. Παράλληλα, προχωρά ο βόρειος οδικός άξονας Κρήτης. Είναι ο μεγαλύτερος υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομος της Ευρώπης. Και μένει το Πάτρα-Πύργος της Ολυμπίας οδού. Κι εδώ η ολέθρια επιλογή της προηγούμενης κυβέρνησης, της κατάτμησης σε οκτώ σκέλη, για να δοθούν τα τέσσερα ξέρετε σε ποιόν, εγκαταλείφθηκε και το έργο πια ενσωματώθηκε στη σύμβαση της Ολυμπίας οδού. Και εξασφάλισε τη δυνατότητα να χρηματοδοτηθεί και πέραν του 2023. Αναμένουμε άμεσα τα μηχανήματα να πιάσουν δουλειά, για να τελειώσει αυτή η…μαύρη τρύπα.

    - Από το ταμείο ανάκαμψης, 450 εκατομμύρια ευρώ θα κατευθυνθούν στην αποκατάσταση, επισκευή, αναβάθμιση οδοστρωμάτων σε 7.000 διαφορετικά σημεία του επαρχιακού δικτύου. 

    Διαβάστε ακόμη: 

    * Ε65: Έπεσαν οι υπογραφές για το έργο που θα ενώσει την Ανατολική με τη Δυτική Ελλάδα

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ