Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 25-Σεπ-2020 15:39

    Στ. Πέτσας: 100 εκατ. ευρώ συνολικά η αποζημίωση για κυκλώνα Ιανό - 2 εκατ. ευρώ η καμπάνια για κορονοϊό

    Στ. Πέτσας: 100 εκατ. ευρώ συνολικά η αποζημίωση για κυκλώνα Ιανό - 2 εκατ. ευρώ η καμπάνια για κορονοϊό
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Συνολικά 100 εκ ευρώ υπολογίζεται το κόστος των μέτρων για την ανακούφιση των πληγέντων από τον κυκλώνα "Ιανό" σύμφωνα με τον  υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ Στέλιο Πέτσα. Υπενθυμίζεται ότι στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών για τα μέτρα ανακούφισης των πληγέντων από τον κυκλώνα "Ιανό" θα ψηφιστεί την Δευτέρα στην Ολομέλεια της Βουλής και προβλέπει την καταβολή εφάπαξ επιδόματος, και αποζημιώσεις οικοσκευής για φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις.

    Ο κ. Πέτσας, μιλώντας στην Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής, έδωσε και αναλυτικά στοιχεία για την επόμενη επαγγελματική καμπάνια ενημέρωσης των πολιτών για τον κορονοϊό την οποία θα υλοποιήσουν οι τηλεοπτικοί σταθμοί εθνικής εμβέλειας και θα κοστίσει 2 εκ ευρώ πλέον ΦΠΑ και αμοιβής αναδόχου.

    Η πρόσκληση ενδιαφέροντος στους αναδόχους θα γίνει βάσει του αρ 32 του Νόμου 4412/2016 περί δημοσίων συμβάσεων και θα εφαρμοστεί η διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση, όπως προβλέπει ο νόμος όταν  δεν είναι δυνατή η τήρηση των προθεσμιών.

    Σε ό,τι αφορά το κόστος της μη φορολόγησης της διαφημιστικής δαπάνης των επιχειρήσεων κατά 100% το έτος 2020 και 60% για το 2021 για το ελληνικό δημόσιο  ο κ. Πέτσας έδωσε την προσωπική του εκτίμηση λέγοντας: ‘Με ρωτάτε πόσα θα χάσει το κράτος από το μέτρο αυτό. Σας απαντώ: ούτε ένα ευρώ. Το μέτρο αυτό θα δώσει την δυνατότητα αύξησης του τζίρου, που σημαίνει μέσω του πολλαπλασιαστή που ακούσατε και στην ακρόαση των φορέων,  διάσωση θέσεων εργασίας και αύξηση εσόδων".

    Νωρίτερα ο Πάνος Κυριακόπουλος, πρόεδρος της Ένωσης Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ), ανέφερε τα εξής για το θέμα της έκπτωσης των κονδυλίων για διαφήμιση: "Η διάταξη αφορά κάποιες υπερ-εκπτώσεις - ας το πούμε έτσι - που δίνονται στις εταιρείας, οι οποίες διαφημίζονται, για να μπορέσουν να αυξήσουν τη διαφημιστική δαπάνη. Εδώ τα στοιχεία, είναι ενδιαφέροντα. Βάσει οικονομετρικών μελετών που υπάρχουν και κυρίως από την εταιρεία AIHS, η οποία είναι η μεγαλύτερη εταιρεία οικονομετρικών μελετών στον κόσμου υπάρχει μια σχέση μεταξύ ολικής ζήτησης και συνολικής διαφήμισης, 1 προς 18. Δηλαδή, όταν αυξάνει η συνολική διαφημιστική δαπάνη  κατά 1.000.000, αυξάνεται η ζήτηση κατά 8 εκατομμύρια".

    "Η ενημέρωση σώζει ζωές"

    Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος επέμεινε ιδιαίτερα στην ανάγκη νέας καμπάνιας ενημέρωσης των πολιτών για τον κορονοϊό λέγοντας "η ενημέρωση σώζει ζωές. Είμαστε σε κρίσιμη φάση. Η σύγκριση αποδεικνύει ότι η Ελλάδα τα  καταφέρνει καλυτέρα τόσο σε κρούσματα όσο και σε θανάτους. Όμως αυτό δεν σημαίνει εφησυχασμό αλλά εγρήγορση για να βελτιώσουμε την κατάσταση. Η στρατηγική μας είναι δυναμική.

    Η εκστρατεία ενημέρωσης, "μένουμε σπίτι και ασφαλείς" με επαγγελματική καμπάνια σε 1232 ΜΜΕ παντού στην Ελλάδα έσωσε ζωές. Ενόψει ανοίγματος των σχολείων ξεκίνησαν τα δωρεάν κοινωνικά μηνύματα του υπουργείου Παιδείας.  Είδατε κάποιο κύριε Γκιόλια; (σ.σ. βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ). Το ρωτάω ρητορικά γιατί είναι χρήσιμα τα δωρεάν μηνύματα αλλά απαραίτητος ο συνδυασμός τους με επαγγελματική καμπάνια".

    Κραυγή αγωνίας για την κατάσταση των Μέσων Ενημέρωσης και των δημοσιογράφων εξέπεμψε κατά την ακρόαση των φορέων η κ.  Μαρία Αντωνιάδου Πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ λέγοντας ότι  κρίση του covid σύμφωνα με στοιχεία της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων, τα οποία  δημοσιοποιήθηκαν προχθές , επιτάχυνε τη μείωση των διαφημιστικών εσόδων στα μέσα ενημέρωσης κατά 20%. "Μεγάλο μέρος των εσόδων δόθηκαν στους "γίγαντες" της τεχνολογίας με τη διοχέτευση δισεκατομμυρίων δολαρίων όπως η Google, αλλά δεν έφτασε ούτε ένα δολάριο στους εργαζομένους και, κυρίως, στους δημοσιογράφους που παράγουν τις ειδήσεις. Για αυτό ζητάμε και την περαιτέρω ενίσχυση μέτρων για την αντιμετώπιση του φαινομένου και την ενίσχυση του μητρώου των διαδικτυακών ενημερωτικών μέσω, το οποίο υπάρχει την τελευταία πενταετία στο Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής".

    Μ. Νταλιάνη

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Διαβάστε το ΚΕΦΑΛΑΙΟ
    και ηλεκτρονικά στο

    ReadPoint
    Kυκλοφορεί μαζί με το
    FORBES ΟΚΤ 2020