Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 22-Ιουν-2020 10:07

    Ποιον Τσίπρα να κρατήσουμε: των Δελφών ή του σποτ με τα 50ευρα στα κεφάλια δημοσιογράφων;

    Ποιον Τσίπρα να κρατήσουμε: των Δελφών ή του σποτ με τα 50ευρα στα κεφάλια δημοσιογράφων;
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Νίκης Ζορμπά 

    Συμπληρώνονται αισίως σήμερα δέκα ημέρες από το  -μισό έστω- mea culpa  Αλέξη Τσίπρα στους Δελφούς ότι ο ΣΥΡΙΖΑ στοχοποίησε δημοσιογράφους όλο το προηγούμενο διάστημα της "βασιλείας" του και μόλις τρεις, από το σποτ που εμφάνισε δημοσιογράφους να "ραίνονται" από χαρτονομίσματα των 50 ευρώ, πολλά χαρτονομίσματα,  για να αποθεώνουν την Κυβέρνηση. 

    Ο στόχος, σύμφωνα με την Κουμουνδούρου, ήταν να πιεστεί η Κυβέρνηση να δώσει στη δημοσιότητα τη λίστα με τα ποσά χρηματοδότησης των ΜΜΕ για τις καμπάνιες της πανδημίας: Μένουμε σπίτι και Μένουμε ασφαλείς. Η γκρίνια του ΣΥΡΙΖΑ εξάλλου ότι δεν προβάλλονται οι θέσεις και η κριτική του στην Κυβέρνηση από τα κυρίαρχα ΜΜΕ, είναι  και διαρκής και κλιμακούμενη.

    Ενθουσιώδεις  θιασώτες οι "πασοκογενείς" 

    Ο θόρυβος που ξέσπασε - αφού ξανά στο μάτι του κυκλώνα βρέθηκαν οι δημοσιογράφοι τους οποίους ο ΣΥΡΙΖΑ στο σποτάκι του εμφάνισε περίπου σαν τζουκμποξ - ήταν οριζόντιος και εντός των συριζαϊκών τειχών. Δημοσιογράφοι, στελέχη, βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ "έσπασαν" τα τηλέφωνα από την Παρασκευή οπότε και δόθηκε στην δημοσιότητα το σποτ:

    "Αρχίσαμε τα ίδια; Αυτό το σποτ είναι φτηνό, τσουβαλιάζει τον δημοσιογραφικό κόσμο, ποιος το σκέφτηκε, πάλι με τους δημοσιογράφους θα τα βάλουμε, να αποσυρθεί!", είναι χονδρικώς αυτά που ακούστηκαν το τελευταίο τριήμερο εντός ΣΥΡΙΖΑ. Και εκτός των κομματικών τειχών, έγινε ασφαλώς, χαλασμός: Στον καυγά έμπλεξε και η ΕΣΗΕΑ η οποία μίλησε για "διασυρμό" των Ελλήνων δημοσιογράφων, ενώ στελέχη όπως ο Αλέξης Χαρίτσης και ο Πάνος Σκουρλέτης, βγήκαν να καθαρίσουν τη νοσηρή ατμόσφαιρα και να διασκεδάσουν τις -τοξικές- εντυπώσεις. 

    Λεπτομέρεια εξόχως ενδιαφέρουσα: Μπορεί ουκ ολίγα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ να διατύπωσαν σοβαρές ενστάσεις για το περιεχόμενο του σποτ και την αισθητική του αλλά ενθουσιώδεις υπέρμαχοι του σποτ ήταν οι "πασοκογενείς"  σύμμαχοι ( από κοντά και οι "σκληροί προεδρικοί"). 

    Μέσα στον αχό που προκλήθηκε, γράφτηκαν και ακούστηκαν διάφορα ευφάνταστα με αποκορύφωμα: Ο Αλέξης Τσίπρας ενοχλήθηκε γιατί δεν είχε δει το σποτ! 

    Να εμφανίζουν τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ δηλαδή,  ότι έχει μαύρα μεσάνυχτα για κεντρικές επικοινωνιακές στρατηγικές του κόμματός του. Αστεία πράγματα.

    Ο Πάνος Σκουρλέτης πάντως, κατά πληροφορίες από το περιβάλλον του, είχε όντως... μαύρα μεσάνυχτα. "Απόλαυσε" το σποτ μαζί με τους χρήστες του διαδικτύου μόλις δόθηκε στη δημοσιότητα. 

    Το "ταμείο"

    Η Κουμουνδούρου πάντως έκανε το "ταμείο" του σποτ και το βρήκε εξαιρετικά επικερδές. Ακόμη και  ενοχλημένοι από το σποτ, με "βαριά" καρδιά παραδέχονταν ότι ανεξαρτήτως της προσωπικής τους άποψης "το σποτ τελικά ήταν πετυχημένο": Άλλαξε την ατζέντα , κλιμάκωσε την πίεση στην Κυβέρνηση για τη λίστα με τα ποσά που δόθηκαν σε ΜΜΕ.

    Το ερώτημα βέβαια παραμένει: Ποια εκδοχή του κ. Τσίπρα πρέπει να κρατήσουμε; Αυτή που από τους "Δελφούς" σε συνέντευξή του στην Όλγα Τρέμη, ψέλλισε "mea culpa" η στοχοποίηση των δημοσιογράφων από τον ΣΥΡΙΖΑ ή την εικόνα των δημοσιογράφων- τζουκμποξ που χρηματίζονται για να εκφωνούν ειδήσεις που κατά το κόμμα, δεν πιστεύουν;

    Και οι δύο εκδοχές είναι απολύτως... ενσυνείδητες. Στην πρώτη, ο πρόεδρος του ΄κομματος επιχειρεί να χτίσει γέφυρες με τα ΜΜΕ . Στην δεύτερη,  κυριαρχεί η πίσω , γνωστή, προβληματική γραμμή: Για όλα φταίει ο αγγελιαφόρος. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ