Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 01-Αυγ-2019 12:23

    Πυκνώνουν τα δρομολόγια του Μετρό

    Πυκνώνουν τα δρομολόγια του Μετρό
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 12:41

    Πύκνωση των δρομολογίων του Μετρό της Αθήνας. Περισσότερα λεωφορεία στους δρόμους της Θεσσαλονίκης. Φορολογικά κίνητρα για την αγορά κράνους για τους μοτοσικλετιστές.

    Αυτές τις ενέργειες προανήγγειλε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μετά το τέλος της συνάντησης που είχε με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών. Τον υπουργό, Κώστα Καραμανλή, τον υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη και τους γενικούς γραμματείς, Νίκο Σταθόπουλο και Γιώργο Καραγιάννη.’

    "Αποτελεί ζήτημα απόλυτης προτεραιότητας η βελτίωση της εικόνας των αστικών συγκοινωνιών στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη. Ο Σεπτέμβριος δε θα βρει την πόλη των Αθηνών  στην ίδια κατάσταση με αυτή την που επικρατεί σήμερα. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στην ηγεσία του Υπουργείου να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να αυξηθεί η συχνότητα των δρομολογίων. Το ίδιο ισχύει και για τα λεωφορεία της Θεσσαλονίκης. Γνωρίζουμε πόσο προβληματική είναι η κατάσταση που παραλάβαμε. Αυτό δεν είναι, όμως, άλλοθι για να μην βελτιωθεί άμεσα η κατάσταση", τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.

    Στη διάρκεια της σύσκεψης επισημάνθηκε πως το 1/3 των συρμών του Μετρό της Αθήνας είναι παροπλισμένο -και λόγω της έλλειψης ανταλλακτικών- ενώ από τους υπόλοιπους συρμούς περίπου οι μισοί δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν αυτή τη στιγμή λόγω του προγραμματισμού λειτουργίας της εταιρίας και άλλων προβλημάτων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο μέσος χρόνος αναμονής για κάθε συρμό να ξεπερνά τα δέκα λεπτά και να παρατηρούνται τεράστιες καθυστερήσεις εν μέσω τουριστικής περιόδου και ενώ η πρωτεύουσα φιλοξενεί χιλιάδες τουρίστες. Όπως σημείωσαν τόσο ο Πρωθυπουργός όσο και ο κ. Καραμανλής, θα γίνουν άμεσα όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε τον Σεπτέμβριο το Μετρό να λειτουργεί όπως θα έπρεπε να λειτουργεί σε κάθε πολιτισμένη ευρωπαϊκή χώρα. Παρεμβάσεις θα γίνουν και για να πυκνώσουν τα δρομολόγια του ΟΑΣΘ στους δρόμους της Θεσσαλονίκης καθώς από τα 614 λεωφορεία του στόλου, τα 370 είναι αυτή τη στιγμή ακινητοποιημένα.

    Κίνητρα για τη χρήση κράνους

    Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του πρωθυπουργού στο ζήτημα της χρήσης του κράνους για την ασφάλεια και την προστασία των μοτοσυκλετιστών, τονίζοντας ότι και ο νόμος θα εφαρμοστεί αλλά και η Πολιτεία θα ανακοινώσει φορολογικά κίνητρα για την αγορά κράνους. Μάλιστα χαρακτήρισε απόλυτη προτεραιότητα τα ζητήματα οδικής ασφάλειας, επισημαίνοντας ότι είναι αδιανόητο να θρηνούμε τόσους ανθρώπους στην άσφαλτο. "Έχουμε δεσμευτεί σε ένα μακροχρόνιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος με μια σειρά από παρεμβάσεις που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο εκπαιδεύουμε τους νέους οδηγούς, την ποιότητα των δρόμων μας, αλλά προφανώς και με την πολύ αυστηρή εφαρμογή του ΚΟΚ…Ξεκινούμε με ένα μέτρο άμεσης εφαρμογής. Δεν πρόκειται να δεχθώ καμία απόκλιση από την υποχρεωτική χρήση κράνους για τα δίκυκλα. Όπως εφαρμόζουμε τον αντικαπνιστικό νόμο, έτσι θα καταστήσουμε και απολύτως σαφές ότι τα κράνη είναι υποχρεωτικά. Δεν πρόκειται να ανεχθούμε άλλο να θρηνούμε θανάτους από κρανιοεγγεφαλικές κακώσεις από ανθρώπους οι οποίοι δεν φορούν κράνη όταν χρησιμοποιούν τα δίκυκλά τους. Αυτό θα το πλαισιώσουμε και με ένα πλέγμα φορολογικών κινήτρων, έτσι ώστε η απόκτηση κράνους να γίνει πιο οικονομική", είπε ο κ. Μητσοτάκης.

    Στη σύσκεψη τέθηκε επί τάπητος και το πλέγμα των δράσεων που αφορά στα μεγάλα έργα υποδομών που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση και τα οποία σχεδιάζει το υπουργείο, όπως ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα - Πύργος και ο Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης (ΒΟΑΚ).

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων