Μοιράστηκε ο διαφημιστικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ
Τετάρτη, 31-Μαρ-2010 16:00
Αν και δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από τον Οργανισμό, στην αγορά ακούγεται πως ο διαφημιστικός λογαριασμός του ΟΠΑΠ κατακυρώνεται στις εταιρείες Adel Saatchi & Saatchi, Leo Burnett και Ashley& Holmes/Politics.
Η εταιρεία είχε προκηρύξει ανοικτό διαγωνισμό για την «Ανάδειξη τριών (3) αναδόχων φυσικών ή νομικών προσώπων, που θα αναλάβουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής της εταιρικής εικόνας και των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ Α.Ε.» για χρονικό διάστημα ενός έτους.
Η ΟΠΑΠ διατηρεί μονομερές δικαίωμα παράτασης της σύμβασης ενός ακόμη έτους με τους ίδιους όρους.
Η εταιρεία είχε προκηρύξει ανοικτό διαγωνισμό για την «Ανάδειξη τριών (3) αναδόχων φυσικών ή νομικών προσώπων, που θα αναλάβουν το σχεδιασμό και την υλοποίηση της διαφημιστικής προβολής της εταιρικής εικόνας και των παιχνιδιών της ΟΠΑΠ Α.Ε.» για χρονικό διάστημα ενός έτους.
Η ΟΠΑΠ διατηρεί μονομερές δικαίωμα παράτασης της σύμβασης ενός ακόμη έτους με τους ίδιους όρους.