Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ: Αυξημένα ποσοστά για MEGA και ALTER στη διαφημιστική "πίτα"

Δευτέρα, 15-Δεκ-2008 10:59

Μειωμένη κατά 23% εμφανίζεται η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο διάστημα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2008, διαμορφούμενη σε 164,55 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το πρωινό report της Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ.

Επικαλούμενη στοιχεία της Media Services αναφορικά με την κατανομή της διαφημιστικής «πίτας», η Πήγασος αναφέρει ότι το Mega κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο του από τη διαφημιστική δαπάνη κατά 2,63 ποσοστιαίες μονάδες, καθώς «με 55,2 εκατ. ευρώ απέσπασε το 33,55%, όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι είχε πάρει το 30,92%».

Το μερίδιο του Alter στο υπό εξέταση διάστημα ξεπέρασε τα 18 εκατ. ευρώ και ανήλθε στο 10,94%, έναντι του περσινού 10,06%, σύμφωνα με το report της Πήγασος.