Ποιος πουλάει στην Aegean;
Τρίτη, 01-Απρ-2008 10:49
Προβληματισμό σ’ όλη την αγορά φέρνει η παρατεταμένη πτωτική πορεία της μετοχής της Aegean Airlines που χθες έκλεισε σε νέα ιστορικά χαμηλά ήτοι τα 4,70 ευρώ! Γενικά στις 15 συνεδριάσεις του Μαρτίου, έκλεισε πτωτικά στις 10, ανοδικά στις 4, ενώ είχε και μία χωρίς διακύμανση, χάνοντας συνολικά 15,5% της αξίας της.
Αυτό που εξ αρχής της εισαγωγής της μετοχής στο ταμπλό προβληματίζει, είναι η μη αλληλουχία επιχειρηματικής ανάπτυξης με την πορεία του τίτλου στο ταμπλό του χρηματιστηρίου. Η Αεροπορία Αιγαίου είναι ηγέτιδα δύναμη στις αερομεταφορές στη χώρα μας, έχει πολύ καλό επιχειρηματικό story μπροστά της, καθώς αυξάνει διαρκώς προορισμούς, ανανεώνει το στόλο της με παραγγελία 25 συνολικά αεροσκαφών, αναπτύσσεται γενικώς δυναμικά.
Το 2007 μετέφερε 5,2 εκατ. επιβάτες, σημειώνοντας αύξηση 18% σε σχέση με το 2006. Το ’07 παρέλαβε 3 νέα Airbus A320/321, εντός του ’08 θα παραλάβει επιπλέον 10, ενώ το πλάνο λέει ότι έως το 2010 θα έχει παραλάβει 25 συνολικά τέτοια Airbus, με στόχο την πλήρη ανανέωση του στόλου.
Και όμως, μολονότι είναι σ’ ένα κλάδο με μεγάλες προοπτικές και στην ουσία «παίζει» μόνη της όσον αφορά τον εγχώριο ανταγωνισμό (;), εντούτοις η μετοχή σέρνεται κυριολεκτικά. Κάποιοι πουλάνε και μάλιστα συστηματικά, χωρίς οι πωλήσεις αυτές να «βγάζουν μάτι» σε ό,τι αφορά τους όγκους.
Πάντως, ο μεγαλομέτοχος και αντιπρόεδρος του δ.σ. κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου, προχώρησε στην εξαγορά 20.000 μετοχών στις 28/3, 10.000 μετοχών στις 27/3, 10.000 στις 26/3 και 21.000 μετοχών στις 6/3.