Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 25-Ιουν-2014 15:27

    WSJ: Ευκαιρία για κατανάλωση το Mundial

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Εκτός από ένα ποδοσφαιρικό υπερθέαμα το Μουντιάλ είναι και μια καλή ευκαιρία για τις εταιρείες λιανικού εμπορίου να προωθήσουν τα προϊόντα τους.

    Σύμφωνα με ρεπορτάζ της Wall Street Journal καταφεύγουν σε μια σειρά από ενέργειες όπως εκπτώσεις και προσφορές προκειμένου να δελεάσουν τον ποδοσφαιρόφιλο καταναλωτή.

    Έτσι μια εταιρεία στην Ιταλία έδινε έκπτωση 200% σε περίπτωση που η Ιταλία κατακτούσε το παγκόσμιο τρόπαιο (κάτι που ξέρουμε πλέον πως δε θα συμβεί). Αλλά και άλλες εταιρίες προσαρμόζουν τα προϊοντα τους και την πολιτική προσφορών τους στην ποδοσφαιρική φρενίτιδα.

    Η γαλλική Carrefour φιλοξενεί  στα καταστήματα της Βραζιλιάνους χορευτές, ενώ η γερμανική Saturn (μέλος του ομίλου Μetro) διοργανώνει λοταρίες με δώρα την ώρα του αγώνα. Η ισπανική εταιρεία αλυσίδα καταστημάτων El Corte Inglés οργάνωσε ένα διαγωνισμό για το ποιες θα είναι οι δύο ομάδες του τελικού του Μουντιάλ με έπαθλο ένα χρόνο δωρεάν μπύρα. Η ισπανική Media Markt, που ανήκει επίσης στον όμιλο Metro προχώρησε σε μια σειρά εκπτώσεων σημειώνοντας μάλιστα 50% αύξηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων άνω των 50 ιντσών.

    Επιπλέον, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ, υπάρχουν και καταστήματα που δουλεύουν μέχρι αργά το βράδυ και δίνουν τη δυνατότητα στον καταναλωτή να προμηθευτεί τρόφιμα, ποτά και άλλα απαραίτητα για την παρακολούθηση ενός ποδοσφαιρικού αγώνα.
    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων