ΑΕΓΕΚ: Βάζει εμπρός την κατασκευή του σταθμού μετρό "Αγ. Παρασκευή"
Τρίτη, 20-Ιαν-2009 09:39
    
Του Φάνη Γαβρινιώτη 
Στο σταθμό «Εθνική Άμυνα» θα καταλήγει από τις αρχές Φεβρουαρίου και για τουλάχιστον έξι μήνες η γραμμή 3 του μετρό, καθώς οι σταθμοί Χαλάνδρι και Δουκίσσης Πλακεντίας θα κλείσουν το χρονικό αυτό διάστημα προκειμένου να κατασκευαστεί ο σταθμός Αγία Παρασκευή.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το μετρό δεν θα συνδέεται τους επόμενους μήνες άμεσα με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και μέσω αυτού με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ωστόσο, οι επιβάτες του μετρό που επιθυμούν να μεταβούν στο αεροδρόμιο θα εξυπηρετούνται με λεωφορεία που θα κάνουν σε τακτά διαστήματα το δρομολόγιο από το σταθμό της Εθνικής Άμυνας μέχρι το «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Η διακοπή λειτουργίας του τμήματος του μετρό από την Εθνική Άμυνα μέχρι τη Δουκίσσης Πλακεντίας έπρεπε να είχε γίνει το 2007, ωστόσο η αδυναμία της κατασκευάστριας εταιρείας ΑΕΓΕΚ να υλοποιήσει εκείνο το διάστημα τη σύμβαση δημιουργίας των σταθμών Χολαργός, Νομισματοκοπείο και Αγία Παρασκευή μετέθεσε χρονικά το γεγονός αυτό.
Σε περίπτωση που οι εργασίες προχωρούσαν κανονικά, το πιο δύσκολο κομμάτι της εργολαβίας και αυτό που επιβάλει άλλωστε τη διακοπή της λειτουργίας των σταθμών Χαλάνδρι – Δουκίσσης Πλακεντίας, δηλαδή η κατασκευή του κελύφους του σταθμού της Αγίας Παρασκευής, θα έπρεπε να ήταν έτοιμο εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο.
Στο σταθμό «Εθνική Άμυνα» θα καταλήγει από τις αρχές Φεβρουαρίου και για τουλάχιστον έξι μήνες η γραμμή 3 του μετρό, καθώς οι σταθμοί Χαλάνδρι και Δουκίσσης Πλακεντίας θα κλείσουν το χρονικό αυτό διάστημα προκειμένου να κατασκευαστεί ο σταθμός Αγία Παρασκευή.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι το μετρό δεν θα συνδέεται τους επόμενους μήνες άμεσα με τον προαστιακό σιδηρόδρομο και μέσω αυτού με το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Ωστόσο, οι επιβάτες του μετρό που επιθυμούν να μεταβούν στο αεροδρόμιο θα εξυπηρετούνται με λεωφορεία που θα κάνουν σε τακτά διαστήματα το δρομολόγιο από το σταθμό της Εθνικής Άμυνας μέχρι το «Ελευθέριος Βενιζέλος».
Η διακοπή λειτουργίας του τμήματος του μετρό από την Εθνική Άμυνα μέχρι τη Δουκίσσης Πλακεντίας έπρεπε να είχε γίνει το 2007, ωστόσο η αδυναμία της κατασκευάστριας εταιρείας ΑΕΓΕΚ να υλοποιήσει εκείνο το διάστημα τη σύμβαση δημιουργίας των σταθμών Χολαργός, Νομισματοκοπείο και Αγία Παρασκευή μετέθεσε χρονικά το γεγονός αυτό.
Σε περίπτωση που οι εργασίες προχωρούσαν κανονικά, το πιο δύσκολο κομμάτι της εργολαβίας και αυτό που επιβάλει άλλωστε τη διακοπή της λειτουργίας των σταθμών Χαλάνδρι – Δουκίσσης Πλακεντίας, δηλαδή η κατασκευή του κελύφους του σταθμού της Αγίας Παρασκευής, θα έπρεπε να ήταν έτοιμο εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο.