Συστάσεις από Γ.Γ. Καταναλωτή σε τηλεπικοινωνιακές εταιρείες

Τρίτη, 30-Σεπ-2008 13:29

Με ενδεχόμενη επιβολή αυστηρότερων κυρώσεων προειδοποίησε τις εταιρείες παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, Γιάννης Οικονόμου, κατά τη συνάντηση εργασίας που είχαν εκπρόσωποι εννέα εταιρειών με κυβερνητικούς αξιωματούχους στο υπουργείο Εμπορίου. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η προειδοποίηση έγινε καθώς ο κ. Γιάννης Οικονόμου τόνισε ότι, παρά το γεγονός της επιβολής πρόσφατα υψηλότατων προστίμων, η αγορά τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών εξακολουθεί να παρουσιάζει πολλά προβλήματα και ενημέρωσε τις εταιρείες ότι η συνέχιση αυτής της κατάστασης δεν μπορεί να γίνει ανεκτή.

Επιπλέον, τόνισε ότι το Υπουργείο Ανάπτυξης είναι πρόθυμο να συμμετάσχει σε κάθε πρωτοβουλία αντιμετώπισης στρεβλώσεων στο ρυθμιστικό πλαίσιο λειτουργίας της συγκεκριμένης αγοράς. 

Από την πλευρά του Υπουργείου Ανάπτυξης στη συνάντηση συμμετείχαν ο Γ.Γ.Κ., κ. Γιάννης Οικονόμου και υπηρεσιακοί παράγοντες, ενώ από την πλευρά των εταιρειών συμμετείχαν οι:


-ΟΤΕ Α.Ε.

-FORTHNET A.E.

-ON TELECOMS A.E.

-TELLAS A.E.

-VIVODI TELECOMS A.E

-HELLAS ON LINE

-NET ONE

-COSMOTELCO A.E.

-TELEDOME


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Γ.Γ.Κ. παρουσίασε στις εταιρείες τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, όπως  καταγγέλλουν  οι καταναλωτές και αφορούν κυρίως:


-Μη επαρκή προσυμβατική ενημέρωση

-Μεγάλες καθυστερήσεις στη σύνδεση και την ενεργοποίηση

-Παροχή και χρέωση μη παραγγελθέντων υπηρεσιών

-Μη παραλαβή αντιγράφου σύμβασης

-Αμφισβητήσεις χρεώσεων

-Ανεπαρκής εξυπηρέτηση στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών

Με αφορμή, τέλος, τη συνάντηση ο Υφυπουργός Ανάπτυξης, κ. Γιώργος Βλάχος, έκανε την ακόλουθη δήλωση: "Είμαστε αποφασισμένοι να ξεκαθαρίσουμε το τοπίο στο τομέα παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Οι εταιρείες εκλήθησαν, προκειμένου να αναλάβουν την ευθύνη, που τους αναλογεί. Είναι ξεκάθαρο ότι από εδώ και στο εξής αναλαμβάνουν εξ’ ολοκλήρου την ευθύνη.


Εξαντλούμε το διάλογο και την πίεση, όμως, μετά την απόφαση για πρόστιμα, η επόμενη παρέμβαση θα είναι επώδυνη για όσους συνεχίζουν να μην καταλαβαίνουν. Θα είναι, όμως, δίκαιη, για τους καταναλωτές που μας στηρίζουν και στηρίζονται σε μας".