Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 31-Ιαν-2023 07:45

    Δύο νεότευκτα φορτηγά διπλού καυσίμου για την Μαρία Αγγελικούση

    Δύο νεότευκτα φορτηγά διπλού καυσίμου για την Μαρία Αγγελικούση
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αναστασίας Βαμβακά

    Λίγες μέρες μετά την παραλαβή του νέου της πλοίο μεταφοράς αργού LNG διπλού καυσίμου, η Maran Gas εξασφάλισε δύο νεότευκτα πλοία μεταφοράς φορτίου χύδην διπλού καυσίμου από ναυπηγείο στην Κίνα.

    Σύμφωνα με την διεθνή έκδοση TradeWinds, τα πλοία είναι χωρητικότητας 190.000 dwt και κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS). 

    Θεωρούνται μέρος  της αρχικής παραγγελίας ναυπήγησης έξι πλοίων που είχαν ανατεθεί από τον βρετανικό παγκόσμιο κολοσσό εξόρυξης "Anglo American" το 2020, με την Maran να εξασφαλίζει τα δύο από αυτά πριν βγουν από τις δεξαμενές. 

    Η πολυεθνική εταιρεία εξόρυξης έχει έδρα το Λονδίνο και θεωρείται ο μεγαλύτερος παραγωγός πλατίνας στον κόσμο, με περίπου το 40% της παγκόσμιας παραγωγής, καθώς και σημαντικός παραγωγός διαμαντιών, χαλκού, νικελίου, σιδηρομεταλλεύματος και άνθρακα παραγωγής χάλυβα.

    H αρχική παραγγελία ήταν μέρος μιας επιχειρηματικής κίνησης για τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα σε μια εποχή που η ναυπηγική βιομηχανία βρισκόταν υπό πίεση από την "κακή" ναυτιλιακή αγορά παραγγελιών και την πανδημία Covid-19.

    Ο όμιλος Αγγελικούση ανήκει στους σημαντικότερους παίκτες τις ναυτιλιακής βιομηχανίας που κατέχουν μεγάλα πλοία ( φορτηγά και δεξαμενόπλοια) διπλού καυσίμου. Πριν λίγες μέρες, η Maran Tankers Management, παρέλαβε το πρώτο της πλοίο μεταφοράς αργού LNG διπλού καυσίμου. Το πλοίο, το οποίο ονομάστηκε "Αντώνης Ι. Αγγελικούσης" από τον ιδρυτή του ομίλου και παραδόθηκε από τη Νοτιοκορεάτικη ναυπηγική εταιρεία Samsung Heavy Industries (SHI). 

    Σύμφωνα με την εταιρεία, το δεξαμενόπλοιο μεγέθους VLCC έχει χωρητικότητα 320.000 dwt και σχεδιάστηκε για να είναι ταυτόχρονα εξαιρετικά αποδοτικό και φιλικό προς το περιβάλλον.

    Την ίδια στιγμή, η Maran Dry Management  συνεργάστηκε με τον ιταλικό νηογνώμονα RINA και το Ινστιτούτο Έρευνας και Σχεδιασμού Πλοίων της Σαγκάης (SDARI) για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου LNG και υδρογόνου. Το έργο θα βασίζεται σε μια διάταξη πρόωσης που συνδυάζει το καύσιμο του πλοίου (LNG) με ατμό για την παραγωγή υδρογόνου και CO2. Το έργο θα χρησιμοποιήσει το σχέδιο που είχε δρομολογηθεί προηγουμένως για ένα δεξαμενόπλοιο μεγέθους MR σε ένα πλοίο μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου μεγέθους Newcastlemax χωρητικότητας 210.000 dwt.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ