Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 05-Οκτ-2022 18:34

    Τι είναι το καλάθι των 50 προϊόντων που στήνουν τα σούπερ μάρκετ για την ακρίβεια

    σουπερ μαρκετ γενικη
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Λαμπίρη

    Την υποχρέωση δημιουργίας ενός τυπικού καλαθιού με προϊόντα πρώτης ανάγκης θα έχει η καθεμία αλυσίδα σούπερ μάρκετ που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα, το οποίο θα περιλαμβάνει 50 διαφορετικούς κωδικούς. Αυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Ανάπτυξης με τους επικεφαλής των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και θεσμικών φορέων όπως η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος. 

    Ο καταναλωτής θα μπορεί να παρακολουθεί τη διακύμανση της τιμής σε ένα καλάθι με συγκεκριμένα προϊόντα. 

    Όπως εξηγεί στο Capital.gr ο διευθύνων σύμβουλος της Μασούτης, Γιάννης Μασούτης, η συγκεκριμένη κίνηση θα δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή να παρακολουθεί ένα καλάθι με ταχυκίνητα καταναλωτικά αγαθά και να έχει άποψη ανά πάσα στιγμή για την εξέλιξη της τιμής του καλαθιού. Επί της ουσίας όπως αναφέρει ο κύριος Μασούτης η κάθε αλυσίδα θα παρουσιάζει το δικό της καλάθι με τα εκάστοτε προϊόντα από διαφορετικές εταιρείες, το οποίο θα περιλαμβάνει για παράδειγμα  κάποια βασικά καταναλωτικά αγαθά όπως ζυμαρικά, ρύζι, χαρτικά, απορρυπαντικά. "Σε αυτό το καλάθι θα οριστεί εξαρχής μία συγκεκριμένη τιμή, η οποία σε περίπτωση που αυξηθεί θα δίνει αμέσως τη δυνατότητα στον καταναλωτή να διαπιστώσει τη μεταβολή της τιμής, δεδομένου ότι τα προϊόντα που θα περιέχονται σε αυτό το καλάθι θα είναι συγκεκριμένα". 

    Έως το τέλος του μήνα η εφαρμογή του μέτρου από τις αλυσίδες

    Κατά τον ίδιο η εφαρμογή του συγκεκριμένου μέτρου προβλέπεται να τεθεί προς υλοποίηση από τα σούπερ μάρκετ έως και το τέλος αυτού του μήνα, όπου θα πρέπει να έχουν ολοκληρώσει τη δημιουργία του συγκεκριμένου καλαθιού τα σούπερ μάρκετ. Το καλάθι αυτό θα μπορεί να παρουσιάζεται τόσο μέσα από την ιστοσελίδα κάθε σούπερ μάρκετ, όσο και μέσα από λοιπά μέσα ενημέρωσης των πελατών όπως είναι τα φυλλάδια προσφορών αλλά και με ενημερωτικές αφίσες ή άλλους τρόπους επικοινωνίας ηλεκτρονικής ή και έγχαρτης μορφής εντός ή εκτός των καταστημάτων. 

    Ποιοι συμμετείχαν στη συνάντηση με το υπουργικό επιτελείο 

    Η συγκεκριμένη κίνηση ετέθη στο τραπέζι κατά τη διάρκεια της συνάντησης που είχε ο Άδωνις Γεωργιάδης, ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Νίκος Παπαθανάσης, ο γενικός γραμματέας εμπορίου και προστασίας καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και ο διοικητής της διϋπηρεσιακής μονάδας Ελέγχου της Αγοράς (ΔΙΜΕΑ), Χαράλαμπος Μελισσινός με τους Αριστοτέλη Παντελιάδη (Μετρό ΑΕΒΕ), Γιάννη Μασούτη (Μασούτης Α.Ε.), Νίκο Λαβίδα (ΑΒ Βασιλόπουλος), Λάμπρο Παπακοσμά (Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης), Γιώργο Δουκίδη (Πρόεδρο του ΙΕΛΚΑ) και Λευτέρη Κιοσέ (γενικό διευθυντή του ΙΕΛΚΑ). Στην ίδια συνάντηση συμμετείχαν οι πρόεδροι του ΣΕΛΠΕ, Αντώνης Μακρής και της ΕΣΕΕ, Γιώργος Καρανίκας. 

    Διαβάστε ακόμη: 

    * Αδ. Γεωργιάδης: Tα σούπερ μάρκετ θα παρουσιάσουν καλάθι 50 προϊόντων όπου θα συγκρατούν τις ανατιμήσεις

     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ