Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 07-Σεπ-2022 09:04

    Δημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για τη σιδηροδρομική στάση στο Κρυονέρι Αττικής, ύψους 5,88 εκατ. ευρώ

    ​Προσωρινός ανάδοχος στο έργο Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα η Avax
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Φώτη Φωτεινού 

    Δημοπρατήθηκε ο διαγωνισμός για την κατασκευή σιδηροδρομικής στάσης στο Κρυονέρι Αττικής, προϋπολογισμού 5,88 εκατ. ευρώ, μετά την ανάρτηση των τευχών δημοπράτησης στο Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων.

    Το έργο, που είναι εγγεγραμμένο στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, αφορά στην κατασκευή στάσης μεταξύ των Σ.Σ. Δεκελείας και Αγίου Στεφάνου, στον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη. 

    Πλέον, μια μεγάλη περιοχή στα προάστια της Αθήνας θα διαθέτει καλύτερη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, με μέσο σταθερής τροχιάς, εξυπηρετώντας -κυρίως- το δίκτυο του προαστιακού προς την Χαλκίδα.

    Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (εκδοτήρια εισιτηρίων, WC επιβατών, WC υπαλλήλων, αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της στάσης και των σιδηροδρομικών συστημάτων.

    Ως ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών ορίστηκε η 10η Οκτωβρίου.

    Το τεχνικό αντικείμενο του έργου

    Συνοπτικά το αντικείμενο του υπό δημοπράτηση έργου αφορά:

    - Στην κατασκευή της Σιδηροδρομικής Στάσης (Σ.Στ.) Κρυονερίου που αναπτύσσεται μεταξύ των Σιδηροδρομικών Σταθμών (Σ.Σ.) Δεκελείας και Σ.Σ. Αγίου Στεφάνου, από την Χ.Θ. 30+075 έως την Χ.Θ. 30+225 της σιδηροδρομικής γραμμής (Σ.Γ.) Πειραιά – Αθήνας – Θεσσαλονίκης – Ειδομένης.

    Προβλέπονται χώροι για την εξυπηρέτηση των επιβατών (Εκδοτήρια Εισιτηρίων, WC Επιβατών, WC Υπαλλήλων, Αποθηκευτικός χώρος) και μηχανολογικοί χώροι για την υποστήριξη της Στάσης και των Σιδηροδρομικών Συστημάτων.

    Η στάθμη του άκρου της κάθε αποβάθρας κατασκευάζεται παράλληλα με την κλίση της σιδηροδρομικής γραμμής και βρίσκεται 0,76 μ. επάνω από την κεφαλή της σιδηροτροχιάς, ενώ το πλάτος της είναι 2,50μ και το μήκος της 150μ.

    Οι αποβάθρες θα επιστρωθούν με κεραμικά αντιολισθητικά πλακίδια. Το στέγαστρο έχει επικάλυψη από κρύσταλλα triplex securit που στερεώνεται επί του μεταλλικού φορέα με εξαρτήματα τύπου αράχνης και έχει μικρή κλίση προς το κτίριο.

    Η μεταλλική Άνω Πεζοδιάβαση αποτελείται από δύο πυρήνες κατακόρυφης κυκλοφορίας στα άκρα της (κλιμακοστάσιο και ανελκυστήρας) και συνδετική πεζογέφυρα σε ύψος 7,00μ. από την κεφαλή της σιδηροτροχιάς.

    - Στη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου και την κατασκευή των απαραίτητων οδικών έργων (κυκλικές πλατείες, χώροι στάθμευσης, οριοθέτηση λωρίδων κυκλοφορίας κ.λπ.) Στις διαμορφώσεις αυτές περιλαμβάνεται και η κατασκευή πεζοδρομίων με πλακοστρώσεις, κράσπεδα κλπ.

    - Στην εγκατάσταση συστημάτων αναχαίτισης οχημάτων (ΣΑΟ), κιγκλιδωμάτων – περιφράξεων – οριοδεικτών, κατακόρυφης σήμανσης – διαγραμμίσεων και όλου του απαραίτητου εξοπλισμού για την σήμανση και ασφάλιση των οδικών έργων και της Σιδ. Στάσης.

    - Στην ανακατασκευή της υποδομής και της επιδομής της υφιστάμενης διπλής Σ.Γ. Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε μήκος 1.100 μ. (από την Χ.Θ. 29+440 έως την Χ.Θ. 30+500 περίπου).

    - Στην προσωρινή αποξήλωση της ηλεκτροκίνησης και επανεγκατάστασή της σύμφωνα με την τελική θέση των αξόνων της σιδ/κής γραμμής.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ