Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 30-Νοε-2021 11:08

    Intrum: Ο πληθωρισμός, η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων

    Intrum: Ο πληθωρισμός, η μεγαλύτερη ανησυχία των Ελλήνων
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Λεωνίδα Στεργίου

    Σημαντικές μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες και τη συναλλακτική συμπεριφορά καταγράφει η ετήσια έρευνα της Intrum, European Payment Report για το 2021.

    Οι ανατιμήσεις φαίνεται ότι ξεπέρασαν σε ανησυχία τις επιπτώσεις από την πανδημία, με τους Έλληνες να εμφανίζονται στην κορυφή της κατάταξης με τους καταναλωτές που πιστεύουν ότι η ακρίβεια θα έχει μεγάλη αρνητική επίδραση στα οικονομικά τους. Η ανησυχία αυτή εκφράζει το 86% των Ελλήνων, με του Λετονούς να ακολουθούν στη δεύτερη θέση και με το μέσο ευρωπαϊκό όρο να διαμορφώνεται στο 69%.

    Πάντως, η ικανότητα να αποταμιεύουν οι Έλληνες ενισχύθηκε το 2021, αν και το 73% δεν δηλώνει ότι δεν είναι ικανοποιημένο με το ποσό που καταφέρνει να βάζει στην άκρη. Ωστόσο, αυτοί που δεν τα βγάζουν πέρα μειώθηκαν οριακά, καθώς από το 37% που δήλωνε το 2020 ότι δανείζεται για να πληρώσει τις υποχρεώσεις του μήνα έπεσε στο 36%. Ακόμη, το ποσοστό που είχε δηλώσει το 2020 ότι είχε αφήσει απλήρωτο λογαριασμό (55%), μειώθηκε στο 51%.

    Γενικά, για την οικονομική του κατάσταση, το 47% στην Ελλάδα δήλωσε ότι είναι χειρότερα σε σχέση με πριν από την πανδημία, το 45% το ίδιο, ενώ το 8% ανέφερε βελτίωση. Σε ό,τι αφορά στην ερώτηση για το πότε θα ξεπεραστούν οι συνέπειες από την κρίση, το 46% απάντησε ότι αυτό μπορεί να χρειαστεί έως δύο χρόνια.

    Εντυπωσιακό είναι το στοιχείο που δείχνει ότι σχεδόν 7 στους 10 Έλληνες έχουν πλέον αποφασίσει να ζουν απλότερα και για το λόγο αυτό ξοδεύουν λιγότερο, κάτι που επιβεβαιώνεται από τους δείκτες της κατανάλωσης και των καταθέσεων. Επίσης, ενδιαφέρον έχει το στοιχείο ότι οι Έλληνες καταναλωτές βρίσκονται στην κορυφή της λίστας με εκείνους που τιμωρούν επιχειρήσεις και δεν τις προτιμούν στις αγορές τους εάν μάθουν ότι δεν ακολουθώνται κανόνες διαφάνειας και βιωσιμότητας (κουλτούρα, δικαιώματα, κοινωνικό αποτύπωμα, περιβάλλον, κά).

    σδψφσδφ

    sdfsfs

    sdfsdfsf

    Δείτε το European Consumer Payment Report 2021 δεξιά, στη στήλη Σχετικά Αρχεία

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ