Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 24-Νοε-2021 10:50

    Β. Κικίλιας: Σημαντική αύξηση στις προκρατήσεις για το καλοκαίρι του 2022

    Β. Κικίλιας: Τον Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ: 11.47

    Του Γιώργου Γεωργίου

    Τα έσοδα από τον τουρισμό θα ξεπεράσουν τα 10 δισ. ευρώ και ενδέχεται να φτάσουν μέχρι και τα 12 δισ. ευρώ το τρέχον έτος, τόνισε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας στο συνέδριο "Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές".

    Σύμφωνα με τον κ. Κικίλια, αισιόδοξες είναι οι προβλέψεις για το επόμενο έτος. Όπως είπε, οι προκρατήσεις το φετινό Οκτώβριο για το καλοκαίρι του 2022 είναι αυξημένες κατά 30% από αυτές του Οκτωβρίου του 2019 για το καλοκαίρι του 2019.

    Ο υπουργός έδωσε έμφαση στις συμφωνίες που έχει κλείσει η κυβέρνηση με εταιρείες για τα ταξίδια. Ενδεικτικά ανέφερε ότι αναμένονται το 2022 500.000 - 600.000 περισσότερες αεροπορικές θέσεις από Τransavia, Air France, Jet2, δύο παραπάνω δρομολόγια από Λίβερπουλ και Μπέρμιγχαμ, ενώ έκανε λόγο και για επιθυμία της Τουρκίας για επανεκκίνηση των επισκεπτών προς τη χώρα μας, μέσα από την κρουαζιέρα.

    Κρουαζιέρα

    Ο κ. Κικίλιας εστίασε σε μεγάλο βαθμό στην κρουαζιέρα, καθώς, όπως είπε ο εν λόγω κλάδος μπορεί να προσφέρει υπερπολλαπλάσια έσοδα από αυτά που προσφέρει σήμερα στην εθνική οικονομία. "Δικαιούμαστε παραπάνω κομμάτι της πίτας" είπε χαρακτηριστικά Μάλιστα, στόχος, σύμφωνα με τον υπουργό, είναι η ανάδειξη όλων των λιμανιών. 

    Προς αυτήν την κατεύθυνση, σημαντικό ρόλο αναλαμβάνει η Θεσσαλονίκη, η οποία έγινε φέτος home port, ενώ συνολικά καταγράφηκε αύξηση 250% στα δρομολόγια κρουαζιέρας στη Βόρεια Ελλάδα. Όπως εξήγησε ο κ. Κικίλιας, η περιοχή προσφέρει μία γκάμα υπηρεσιών από το γαστρονομικό μέχρι και το θρησκευτικό τουρισμό. 

    Τέλος, αναφορικά με την ημερομηνία εκκίνησης της κρουαζιέρας το 2022, επανέλαβε την εκτίμησή του για πρεμιέρα την 1η Μαρτίου, κάτι, που όπως είπε εντάσσεται στο γενικότερο σχεδιασμό για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.

    Στο επίκεντρο οι ψηφιακοί νομάδες

    Στη συνέχεια, ο κ. Κικίλιας μίλησε για τους ψηφιακούς νομάδες. "Τους θέλουμε, ενισχύουν τον τουρισμό off season" είπε. Σε αυτό το πλαίσιο, αναπτύσσονται συνεργασίες με ιδιωτικές εταιρείες για καλύτερα πακέτα σύνδεσης στο διαδίκτυο, αλλά και με την τοπική αυτοδιοίκηση για καταλύματα, καταστήματα κλπ, προκειμένου να μπορούν οι ψηφιακοί νομάδες να "οργανώνουν τη ζωή τους καλύτερα".

    Το πρόγραμμα, αποκάλυψε ο υπουργός, θα ξεκινήσει πιλοτικά από Ερμούπολη, Ηράκλειο και Καλαμάτα, με στόχο να επεκταθεί σε όλη τη χώρα, μέσα από "εργαλεία" ψηφιοποίησης.

    Χειμερινοί προορισμοί

    Τέλος, ο κ. Κικίλας αναφέρθηκε στην καμπάνια που ετοιμάζεται για τους χειμερινούς προορισμούς, οι οποίοι, όπως είπε, δεν είχαν ποτέ την προβολή που τους άρμοζε. 

    "Το κάνουμε αυτούς τους μήνες, οργανωμένα και δομημένα. Προμοτάρουμε τους προορισμούς, μέσα από τη διασύνδεσή τους με ιστοσελίδες για να λαμβάνουν πληροφορίες οι ταξιδιώτες, ενώ θα ενημερώσουμε με συγκεκριμένα πακέτα όλους τους μεγάλους παίκτες του τουρισμού" υπογράμμισε.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ