Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 08-Απρ-2021 13:26

    ΟΠΕΚΑ: Διευκρινίσεις για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ

    Επιδόματα ΟΠΕΚΑ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Διευκρινίσεις σχετικά με την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πολιτών που υποβάλλουν αίτηση για το voucher των 200 ευρώ παρέχει ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ).

    Συγκεκριμένα, ο ΟΠΕΚΑ επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ότι οι πολίτες οι οποίοι αντιμετωπίζουν διαδικαστικά προβλήματα στην αίτησή τους για το voucher των 200 ευρώ μπορούν να εισέρχονται στo Help Desk του προγράμματος: https://digital-access.gov.gr/voitheia. Όπως σημειώνει, στο σύνδεσμο αυτό θα διαπιστώσουν ότι υπάρχει και τηλεφωνική υποστήριξη.

    "Το καλύτερο βεβαίως είναι να συμπληρώνουν τη φόρμα επικοινωνίας δικαιούχου, περιγράφοντας το πρόβλημά τους γραπτά, ώστε να δίνεται η κατάλληλη απάντηση με στοχευμένο τρόπο. Θα πρέπει να γίνει σαφές ότι το πρόγραμμα "Ψηφιακή Μέριμνα" υλοποιείται από την Κοινωνία της Πληροφορίας, άρα, ο ΟΠΕΚΑ δεν μπορεί να παρέχει πληροφορίες σχετικά με οποιοδήποτε πρόβλημα παρουσιάζεται στις αιτήσεις των δυνάμει ωφελούμενων πολιτών" αποσαφηνίζει ο ΟΠΕΚΑ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ