Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 18-Ιαν-2021 17:50

    Κ. Καραμανλής: Οι χρήστες της Εγνατίας Οδού θα είναι οι μεγάλοι ωφελημένοι από την παραχώρηση του οδικού άξονα

    Κ. Καραμανλής: Οι χρήστες της Εγνατίας Οδού θα είναι οι μεγάλοι ωφελημένοι από την παραχώρηση του οδικού άξονα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι χρήστες της Εγνατίας Οδού θα είναι οι μεγάλοι ωφελημένοι δήλωσε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ (Α' Θεσσαλονίκης) Γιάννη Δελή για την παραχώρηση του οδικού άξονα. Δέσμευσή μας είναι η αναβάθμιση του δρόμου και η παροχή υψηλών υπηρεσιών στον χρήστη, είπε ο κ. Καραμανλής σημειώνοντας ότι δεν πρόκειται για ιδιωτικοποίηση αλλά για παραχώρηση για συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

    Αναφερόμενος στο κόστος των διοδίων είπε ότι αρχικά θα είναι 3 λεπτά ανά χιλιόμετρο, όταν η σχετική ΚΥΑ των κκ Σπίρτζη-Τσακαλώτου προέβλεπε 5 λεπτά/χλμ, σύμφωνα με τον κ. Καραμανλή.

    Ερωτηθείς για το μέλλον των εργαζομένων της "Εγνατία ΑΕ", είπε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να δραστηριοποιείται σε νέα έργα, όπως αυτό του Προγράμματος Επεμβάσεων Βελτίωσης Οδικής Ασφάλειας (ΠΕΒΟΑ) που θα κάνει παρεμβάσεις σε 7.000 σημεία σε όλη την Ελλάδα.

    Η παραχώρηση αυτή σημαίνει "οιωνεί ιδιωτικοποίηση" τόνισε ο βουλευτής του ΚΚΕ, επισημαίνοντας ότι η μη σωστή συντήρηση της Εγνατίας, όπως και των ακτινοδιαγνωστικών οργάνων στη δημόσια Υγεία δεν είναι τυχαία ώστε να οδηγούν στον ιδιωτικό τομέα.

    Ο κ. Δελής ζήτησε στοιχεία για το ακριβές χρονικό διάστημα της παραχώρησης, μετέφερε την εκτίμηση ότι η συντήρηση του οδικού άξονα είναι 1,5 λεπτό/χλμ και όχι 3 ή 5 λεπτά, που θα πάει η κυβέρνηση τα διόδια, εξέφρασε ανησυχία για το μέλλον των εργαζομένων και υποστήριξε ότι οι παραχωρησιούχοι δεν διστάζουν να θυσιάσουν τη ασφάλεια των υποδομών μπροστά στο κέρδος.

    Ανταπαντώντας, ο κ. Καραμανλής είπε ότι δεν είναι "ψίχουλα" τα έργα 1 δισ. ευρώ που ήδη έχει αναλάβει η Εγνατία ΑΕ, ή τα 450 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των οδικών αξόνων, ούτε ο ρόλος της στην απολιγνιτοποίηση της Δυτικής Μακεδονίας.

    Όσο για τα διόδια είπε ότι είναι αναγκαία για να έχει έσοδα ο παραχωρησιούχος και να κάνει τη συντήρηση. Σημείωσε μάλιστα ότι -χωρίς να υπολογίζει το πολιτικό κόστος- ο ίδιος υπέγραψε να μπουν διόδια στην εκλογική του περιφέρεια, στο Στρυμονικό Σερρών.

    ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ