Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 01-Δεκ-2020 08:06

    Στο photo finish κρίθηκε η διανομή του Bacardi

    bacardi
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Στην κυριολεξία στο νήμα κρίθηκε η διανομή του Bacardi στην Ελλάδα. Πηγές με γνώση ανέφεραν στο Capital.gr ότι μεταξύ των ενδιαφερομένων που κατέθεσαν πρόταση για την απόκτηση της διανομής των προϊόντων του γνωστού οίκου για την ελληνική αγορά, ήταν όλα τα μεγάλα ονόματα που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των οινοπνευματωδών και όχι μόνο. 

    Οι δύο διεκδικητές που βρέθηκαν στη short list ήταν η εταιρεία Mantis, η οποία αναδείχθηκε πρόσφατα προτιμητέος επενδυτής στην κούρσα διεκδίκησης της οινοποιίας Μαλαματίνα, και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία η οποία σύμφωνα με άλλες πηγές κέρδισε στο νήμα και θα αναλάβει τη διανομή των προϊόντων του γνωστού οίκου για την ελληνική αγορά.

    Εξέλιξη η οποία αν επιβεβαιωθεί, αλλάζει άρδην το τοπίο στην αγορά και δίνει bonus στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία η οποία εισέρχεται σε μια νέα αγορά μέσω της οποίας θα καλύψει μέρος των απωλείων που έχει δεχθεί λόγω της πανδημίας και των lockdowns που έχουν πιέσει τους βασικούς της πελάτες όπως είναι τα καφέ, τα εστιατόρια, τα ξενοδοχεία, κ.λπ.

    Το χαρτοφυλάκιο της Bacardi, -σήμερα το διανέμει στην ελληνική αγορά η εταιρεία ΑΜΒΥΞ της οικογένειας Ρεβάχ-, περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το ρούμι Bacardi, τη βότκα Grey Goose, τα blended Scotch ουίσκι Dewar’s, το τζιν Bombay Sapphire, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους Martini. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ