Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 22-Οκτ-2019 12:06

    ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 6,9% στο συνολικό βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά το 2018 στην Ελλάδα

    ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 6,9% στο συνολικό βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά το 2018 στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών για το έτος 2018.

    Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται μείωση 6,9% του συνολικού βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το έτος 2018 σε σχέση με το 2017. 

    Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το έτος 2018 με φορτηγά ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 266.443,4 χιλιάδες τόνους σημειώνοντας μείωση 11,2% σε σύγκριση με το 2017 και τα τονοχιλιόμετρα σε 6.468.342,3 χιλιάδες, σημειώνοντας αύξηση 0,8% σε σχέση με το 2017. 

    Το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 95.503,4 χιλ. τόνους σημειώνοντας αύξηση 7,6% σε σύγκριση με το 2017 και τα τονοχιλιόμετρα σε 22.810.383,0 χιλ. σημειώνοντας αύξηση 3,7% σε σχέση με το 2017.

    Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, κατά το έτος 2018 έναντι του 2017, παρατηρήθηκε αύξηση στην κατηγορία "Εμπορευματοκιβώτια" σε ποσοστό 14,7% και στην κατηγορία "Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες" σε ποσοστό 6,8%. 

    Η μεγαλύτερη μείωση παρατηρήθηκε στην κατηγορία "Υγρά χύμα (χωρίς μονάδα εμπορευμάτων)" κατά 26,6%. Από την άποψη των τονοχιλιομέτρων, για την ίδια χρονική περίοδο, η πιο σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στην κατηγορία "Εμπορευματοκιβώτια" σε ποσοστό 49,4% ενώ η πιο σημαντική μείωση στην κατηγορία "Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας" σε ποσοστό 10,6%.

    Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στη Δυτική Μακεδονία και ακολουθεί η Αττική.

    Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων