Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 18-Ιουλ-2018 07:55

    Τα άγνωστα KPIs που εφαρμόζει ο παραγωγικός τομέας της ΝΔ

    Τα άγνωστα KPIs που εφαρμόζει ο παραγωγικός τομέας της ΝΔ
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Χάρη Φλουδόπουλου

    Όταν συνήθως μιλάμε για κομματικό μηχανισμό, οι συνειρμοί είναι αναπόφευκτοι και συνήθως συνδέονται με τα στερεότυπα για την αποστεωμένη λειτουργία και το παραδοσιακό πολιτικό μοντέλο των παλαιών δεκαετιών. 

    Η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές στο παρελθόν τα κόμματα έχουν κάνει ό,τι μπορούν ώστε να ενισχύσουν αυτήν την εικόνα. Υπάρχουν όμως και οι εξαιρέσεις, που δείχνουν ότι τα πράγματα μπορούν να γίνουν και αλλιώς. Αυτό τουλάχιστον δείχνει η περίπτωση της γραμματείας παραγωγικών τομέων της Νέας Δημοκρατίας, η οποία εκτός την έντονη δραστηριότητά της, εισήγαγε ίσως για πρώτη φορά με οργανωμένο τρόπο τα KPIs στη λειτουργία ενός κομματικού οργάνου. 

    Ποιοι είναι όμως οι δείκτες απόδοσης που εφαρμόζει η γραμματεία παραγωγικών τομέων της ΝΔ και τι δείχνει ο απολογισμός της περασμένης χρονιάς για τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και το έργο που παρήχθη;

    Όποιος θέλει να αξιολογήσει το έργο της γραμματείας, μπορεί να δει στον απολογισμό ότι πχ την περυσινή χρονιά έγιναν 15 εκδηλώσεις, 629 μοναδικές συναντήσεις, ενεγράφησαν 39 νέα μέλη, συγκροτήθηκαν 25 ομάδες εργασίας, έγινε παραγωγή πολιτικής για 14 θέματα, πραγματοποιήθηκαν 22 αναρτήσεις στα social media, η γραμματεία συνεδρίασε 9 φορές, ενώ είχε και άλλες δράσεις όπως εκπαιδευτικά ταξίδια, ενίσχυση των πλημμυροπαθών της Δ. Αττικής, δημιουργία ψηφιακών πλατφορμών κλπ. Και επειδή στην πολιτική εκείνο που μετράει είναι η κάλπη, στις επιμελητηριακές εκλογές κατέγραψε ρεκόρ 42/59 (47 εάν περιληφθούν και οι συνεργασίες).

    Στον απολογισμό που έγινε από τον γραμματέα παραγωγικών τομέων Β. Ξυπολυτά, υπάρχει αναλυτική καταγραφή και εξειδίκευση των δράσεων με αιχμή του δόρατος τις 14 πολιτικές προτάσεις, οι οποίες αφορούσαν σε ερωτήματα κοινοβουλευτικού ελέγχου, αποτελέσματα από ερωτηματολόγια για θέματα οικονομίας, προτάσεις προς τη γραμματεία προγράμματος και επεξεργασία νομοσχεδίων για την υποβοήθηση των τομέων που άπτονται των αρμοδιοτήτων της γραμματείας και οι οποίες αφορούσαν: το ΕΣΠΑ, την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, τον εξωδικαστικό, την αποπληρωμή των χρεών της ΝΔ, την αγορά εκδόσεων βιβλίων, το κοινωνικό επιχειρείν, την ενεργοποίηση του προγράμματος της Google για τις ΜΚΟ, το σχολιασμό της ομιλίας Τσίπρα για την κοινωνική οικονομία, τις ψηφιακές επιχειρήσεις, τις εξαγωγικές επιχειρήσεις, την καταγραφή των απόψεων του επιχειρηματικού κόσμου στις εκδηλώσεις της γραμματείας κλπ

    Πέρυσι δημιουργήθηκαν δύο νέες ομάδες εργασίας με στόχο την προσέλκυση νέων μελών, τη ενίσχυση της παρουσίας του κόμματος στους παραγωγικούς φορείς και τον επιχειρηματικό κόσμο, την παραγωγή πολιτικής υπό τη μορφή προτάσεων προς τη γραμματεία προγράμματος, την υποβολή ερωτήσεων κοινοβουλευτικού ελέγχου, τη διοργάνωση εκδηλώσεων και άλλων πολιτικών δραστηριοτήτων. 

    Σημειώνεται ότι οι 25 ομάδες εργασίας της γραμματείας αφορούσαν μεταξύ άλλων στην αμυντική βιομηχανία, τη γεωργική ανάπτυξη, τη γυναικεία επιχειρηματικότητα, την εκπαίδευση και κατάρτιση, την ενέργεια, την εξωστρέφεια, την επιχειρηματικότητα των ΑΜΕΑ, τις επιχειρήσεις υποδομών, το θαλάσσιο τουρισμό, τον τουρισμό, το λιανεμπόριο, τα start ups, τη φορολογία, τα χρηματοδοτικά εργαλεία την ψηφιακή επιχειρηματικότητα κ.α.

    Εκτός από τις υπόλοιπες αναλυτικές δράσεις πολιτικής, ενημέρωσης και παραγωγής πολιτικής, ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι η γραμματεία παραγωγικών τομέων ανέπτυξε ακόμη περισσότερο τη λειτουργία της με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, δημιουργώντας την πλατφόρμα αξιολόγησης των εργασιών της (KPIs). Έτσι μέσα από τους καίριους δείκτες απόδοσης, επιμετρήθηκαν οι επιδόσεις συγκεκριμένων δραστηριοτήτων στο πλαίσιο της εργασίας της γραμματείας και διαπιστώθηκε κατά πόσο επιτεύχθηκαν οι ποσοτικοί και στρατηγικοί στόχοι που είχαν τεθεί, ήδη από το Φεβρουάριο του 2016. Τέλος μαζί με την ψηφιακή πλατφόρμα για τα KPIs η γραμματεία δημιούργησε ακόμη μια ψηφιακή διαδικτυακή πλατφόρμα (trello) για την οργάνωση των εργασιών και την εξ αποστάσεων συνεργασία των μελών της. 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ