ΗΠΑ: Αυξημένες online πωλήσεις την κρίσιμη ημέρα των Ευχαριστιών
Παρασκευή, 27-Νοε-2015 19:11
Οι Αμερικανοί κάνουν περισσότερα γιορτινά ψώνια από τον υπολογιστή ή το tablet τους, ωστόσο το ποσό ανά παραγγελία μειώνεται ελαφρώς, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία του e-commerce της ημέρας των Ευχαριστιών.
Για παράδειγμα η ΙΒΜ, ανακοίνωσε μέσα από την πλατφόρμα παρακολούθησης ηλεκτρονικού εμπορίου Benchmark που διαθέτει, πως οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 26% σε σχέση με πέρυσι, αλλά το μέσο ηλεκτρονικό "καλάθι" είχε προϊόντα αξίας 123,45 δολλαρίων, έναντι 125,25 πέρυσι και 132 δολλαρίων το 2013.
Σύμφωνα και πάλι με την ΙΒΜ, 40% των αγορών πραγματοποιήθηκαν από κινητά και tablets.
Όπως σχολιάζει το techcrunch, η αύξηση πωλήσεων και η ταυτόχρονη μείωση αξίας ανά παραγγελία μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα: πως το οικονομικό κλίμα επηρεάζει τις αποφάσεις των καταναλωτών και πως ο ανταγωνισμός στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχει ενταθεί, πιέζοντας προς τα κάτω τις τιμές λιανικής.
Πιο ολοκληρωμένη εικόνα για την κίνηση της αγοράς θα υπάρξει μόλις αρχίσουν να εισρέουν και τα αποτελέσματα της Μαύρης Παρασκευής (Black Friday) για την οποία οι αναλυτές είχαν προβλέψει μικρότερη συνολική φυσική παρουσία στα καταστήματα και αυξημένες ιντερνετικές πωλήσεις.