Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 12-Αυγ-2019 00:05

    Η δύναμη των ανθρώπων

    Η δύναμη των ανθρώπων
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Richard Branson

    Σε αυτήν τη στήλη γράφω συχνά για τις πρώτες ημέρες της Virgin, ώστε να βοηθήσω τους αναγνώστες να έχουν μια αίσθηση σχετικά με το πώς, οι φίλοι μου και εγώ, βάλαμε τα θεμέλια για την επιτυχία, πριν από περίπου 50 χρόνια, καθώς ξεκινήσαμε τα πρώτα μας εγχειρήματα. Πίσω, την εποχή που ήμουν έφηβος, σκέφτηκα ότι με τη σωστή ομάδα ανθρώπων, τα πάντα ήταν δυνατά, και αυτό αποδείχθηκε σωστό. Ήταν οι άνθρωποι από τους οποίους περιτριγυριζόμουν οι οποίοι έκαναν τη διαφορά: Εάν αντιμετωπίζετε τους υπαλλήλους σας σωστά, θα αντιμετωπίζουν τους πελάτες σας σωστά, και τα κέρδη θα συνεχίσουν να έρχονται.


    Είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχουν τόσο πολλές ομοιότητες μεταξύ των πρώτων επιχειρήσεων της Virgin και αυτών που διαχειριζόμαστε σήμερα, δεδομένου ότι έχουμε δημιουργήσει περισσότερες από 400 έκτοτε. Αλλά η εκκίνηση αυτών των εταιρειών είναι από μόνη της σημαντικός παράγοντας: ο τρόπος που αντιμετωπίζουμε τη δημιουργία μιας επιχείρησης μας έκανε να ξεχωρίσουμε και μας βοήθησε να διατηρήσουμε τη δυναμική μας. 
Ως επιχειρηματίας ή ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης –είτε είστε οικονομολόγος, είτε ζαχαροπλάστης, είτε αρχιτέκτονας– ένας από τους δοκιμασμένους και πραγματικούς τρόπους οικοδόμησης μιας επιχείρησης είναι η προσφορά τόσο χρήσιμων προϊόντων και τόσο εξαιρετικών υπηρεσιών που θα διαταράξουν την τοπική αγορά, κερδίζοντας τους πελάτες από τους ανταγωνιστές σας. Εμείς στη Virgin υιοθετήσαμε μια τέτοια προσέγγιση δίνοντας μεγάλη έμφαση στη διατάραξη ενός κλάδου.

    Από τις πρώτες επιχειρήσεις μας, όπως τα καταστήματα μουσικής και η δισκογραφική μας εταιρεία, έως ορισμένες από τις σημερινές επιχειρήσεις μας, συμπεριλαμβανομένων των αεροπορικών μας εταιρειών και των εταιρειών διαστημικού τουρισμού, προσεγγίσαμε την ανάπτυξη των επιχειρήσεων με προνοητικότητα και οπορτουνισμό, αναζητώντας ανοίγματα, μέσω των οποίων, θα μπορούσαμε να εκπλήξουμε και να ευχαριστήσουμε τους πελάτες, προσφέροντας κάτι πραγματικά διαφορετικό.
Σταδιακά βελτιώσαμε αυτή την προσέγγιση με την πάροδο των ετών και βιώσαμε τις αποτυχίες μας στην πορεία. Αλλά με κάθε μέτρο, η Virgin ήταν επιτυχής: Οκτώ επιχειρήσεις που δημιουργήσαμε, σε οκτώ εντελώς διαφορετικούς τομείς, είχαν αξία επιχείρησης μεγαλύτερη από 1 δισεκατομμύριο δολάρια. 
Μόλις αποκτούσαμε μομέντουμ, η επιτυχία σε έναν τομέα έτεινε να οδηγεί σε επιτυχία σε άλλους τομείς και έτσι έχει διατηρηθεί. Δημιουργήσαμε ένα εκτεταμένο δίκτυο σχέσεων και τώρα οι επιχειρηματίες και οι εταιρείες συχνά μας προσεγγίζουν με ιδέες για εταιρικές σχέσεις που θα τους βοηθήσουν να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση ή να προσελκύσουν νέους πελάτες.

    Άλλες προσφορές προέρχονται από επιχειρηματίες που προσελκύονται από το προφίλ της Virgin, με την ελπίδα ότι οι εταιρείες τους θα επωφεληθούν από το εμπορικό σήμα μας.
Ενώ εμείς εξακολουθούμε να βασιζόμαστε στην εμπειρία και τη δική μας αντίδρασή σε ένα δυνητικό προϊόν ή υπηρεσία για να αποφασίσουμε αν θα ξεκινήσουμε ή όχι μια νέα εταιρεία ή εταιρική σχέση, οι ομάδες μας χρησιμοποιούν, αυτές τις μέρες, και δεδομένα σχετικά με τις τάσεις της οικονομίας, του καταναλωτή και του πληθυσμού για να αξιολογήσουν την εμπειρία των καταναλωτών και την αξιολόγηση πιθανών ευκαιριών.
 Οι επικριτές ανησυχούσαν ότι το διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιο της Virgin Group θα αποσπά την προσοχή από την κύρια αποστολή μας.

    Ωστόσο, η ποικιλομορφία μάς προσφέρει ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα: παραμένουμε επίκαιροι και διατηρούμε την ορμή μας. Υπάρχει μπόλικη διασταύρωση μεταξύ τομέων, σε όλα, από την τεχνολογία και τον σχεδιασμό έως τις τάσεις στις προτιμήσεις των πελατών, ενώ τα μαθήματα που παίρνουμε από μια επιχείρηση, μπορούν συχνά να εφαρμοστούν σε μια άλλη.
Οι εταιρείες του ομίλου Virgin συνεργάζονται για την επίτευξη κοινών στόχων, ενθαρρύνουμε πολλές διασταυρούμενες συνεργασίες. Διατηρούμε φόρουμ: μερικές φορές ανά τομέα, όπως τα κινητά τηλέφωνα, και μερικές φορές ανά τμήμα, όπως οι δημόσιες σχέσεις. Οι εργαζόμενοί μας είναι αφοσιωμένοι στο να παραμένουν στην κορυφή της προόδου εντός του κλάδου τους και τους παρέχουμε διάφορες πλατφόρμες όπου μπορούν να μοιράζονται τα συμπεράσματά τους.

    
Ίσως στην καριέρα σας ως ηγέτης επιχείρησης ή επιχειρηματίας, χτίζετε έχοντας την προσοχή σας στραμμένη στην ημέρα που θα έχετε περισσότερους πόρους και ισχυρότερο εμπορικό σήμα. Εάν είναι έτσι, εξετάστε τη σημασία αυτού που φαίνεται να είναι το τελικό μαγικό συστατικό: Από τότε που ξεκινήσαμε την Virgin, πριν από 49 χρόνια, με τόσο ισχυρές προσωπικές σχέσεις, έχουμε πάντα στενούς δεσμούς με τους πελάτες μας. Γνωρίζουμε λοιπόν ότι αυτές τις μέρες, οι επιχειρήσεις πρέπει να κάνουν τη διαφορά στη ζωή των ανθρώπων και να εξισορροπούν το κέρδος με τις ανάγκες των κοινοτήτων τους και να προστατεύουν το περιβάλλον.
Αυτή είναι μια ισχυρή έκκληση για δράση για όλους στη Virgin. Η ομάδα μάρκετινγκ έχει ορίσει τον σκοπό του brand μας με αυτό το πιασάρικο σλόγκαν: "Μην παίζετε απλά το παιχνίδι, αλλάξτε το για πάντα". Αυτή η πρόκληση θα μας βοηθήσει να διατηρήσουμε την ενέργεια και τη συγκέντρωσή μας για άλλα 49 χρόνια.

    *O Richard Branson είναι ο ιδρυτής της Virgin Group και εταιρειών όπως οι Virgin Atlantic, Virgin America, Virgin Mobile και Virgin Active. Διατηρεί blog στη διεύθυνση www.virgin.com/richard-branson/blog. Ακολουθήστε τον στο Twitter στο twitter.com/richardbranson.

    © 2019 Richard Branson. Διατίθεται από το "The New York Times Licensing Group"

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων