Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 23-Ιουλ-2019 00:03

    Αυτή ήταν η "παραγωγή" του άθλιου "κράτους επιχειρηματία"

    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Γιώργου Κράλογλου 

    Στα προφορικά πέρασε ο κ. Μητσοτάκης. Οι σύντροφοι απέφυγαν να εξεταστούν. Στα "γραπτά" το πρώτο θέμα είναι "η παραγωγή του κράτους επιχειρηματία". 

    Ερέθισμα για το σημερινό σημείωμα της στήλης, ήταν τρία ρεπορτάζ, ένα εξαίρετο σχόλιο και ένα μήνυμα σχολιαστή από την Θεσσαλονίκη. Εμείς θα προσθέσουμε αυτά που μαθαίνουμε με την ελπίδα όπως τα γραπτά της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη και κυρίως οι αντοχές της να βοηθήσουν πράγματι να αλλάξει η Ελλάδα. 

    Θα παρακολουθούμε όμως τις εξελίξεις βήμα-βήμα. Γιατί τα πάντα πρέπει να γίνουν χθες... κ. Μητσοτάκη.

    Ξεκινάμε από το ρεπορτάζ του Capital.gr, ΕΒΖ: στο άρθρο 106β στο οποίο σημειώνεται "…Στην περίπτωση, της μη υπαγωγής στο 106β, η εταιρεία θα οδηγηθεί σε πτώχευση, με αποτέλεσμα για το απώτερο μέλλον να είναι αδύνατη η επαναφορά σε παραγωγική τροχιά των εργοστασίων, σε βάρος αγροτών και πιστωτών της εταιρείας"

    Και τώρα το σχόλιο του "φαρμακερού" αλλά πάντα τεκμηριωμένου spentzomichalis "…ποιά παραγωγική τροχιά; Το μόνο που παρήγαγε η ΕΒΖ, ήταν... κομματόσκυλα! Και με πανάκριβο κόστος για τους φορολογούμενους. Το μεσομακροπρόθεσμο όφελος από την αλλαγή νοοτροπίας του νεοέλληνα, θα είναι πολύ μεγαλύτερο από το όποιο πρόσκαιρο μέτρο "διάσωσης"…".

    Τι να προσθέσει κανείς στις 8 λέξεις αλήθειας του σχολιαστή για την πραγματική παραγωγή του κρατικού εργοστασίου ζάχαρης ΕΒΖ, γνωστής, εδώ και 25 χρόνια, όσο και οι τούρκικες σαπουνόπερες...

    Και ποιος δεν θυμάται πως με την πρώτη φορά αριστερά..., του ΣΥΡΙΖΑ, μέσα στο πρώτο 4μηνο, η μοναδική απόφαση ουσίας... του συντρόφου Λαφαζάνη (εκτός από τους διορισμούς κομματόσκυλων) ήταν να πληρώσει ο λαός 30 εκατ. ευρώ για τις ζημιές της ΕΒΖ...

    Το αποτέλεσμα της σπατάλης του ΣΥΡΙΖΑ; Να μην υπάρχει ούτε ένας αγοραστής για την ΕΒΖ. Και ο μόνος που ακόμη δείχνει ενδιαφέρον (σύμφωνα πάντα με το ρεπορτάζ του Capital) ισχυρίζεται ότι είναι έτοιμος να επενδύσει στην εταιρεία, παρότι αθέτησε τη συμφωνία του με την Τράπεζα Πειραιώς και δεν παρουσίασε τα κεφάλαια που διαθέτει, από τον Οκτώβριο του 2018!!

    Σε έναν άλλο γνωστό χώρο "παραγωγικότητας του κράτους επιχειρηματία". Το κρατικό μονοπώλιο στο νικέλιο και τη ΛΑΡΚΟ που επίσης δικαιώνει τον spentzomichalis πως η κρατική παραγωγή ήταν μόνο τα κομματόσκυλα...

    Στο εγκυρότατο ρεπορτάζ του Χ. Φλουδόπουλου στο Capital "To ΤΑΙΠΕΔ ξηλώνει το Δ.Σ. της ΛΑΡΚΟ" διαβάζουμε "Τελειωμένη είναι η διοίκηση της Λάρκο μετά τις μονομερείς κινήσεις της όταν επιχείρησε κατά παράβαση των ρητών εντολών του ΤΑΙΠΕΔ να περάσει την απόφαση έγκρισης της Ειδικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, με αυξημένο κόστος για την εταιρεία". 

    Και γιατί το κάνει αυτό το ΤΑΙΠΕΔ; Γιατί δεν υπάρχει ούτε ένας (όπως λένε οι δικές μας πληροφορίες) σοβαρός αγοραστής της ΛΑΡΚΟ. Ούτε ένας. Και όσοι έχουν "διαρρεύσει" το δήθεν ενδιαφέρον τους δεν μιλάνε για επενδύσεις αλλά πώς να διευκολύνουν... το κράτος να μην μείνει η ΛΑΡΚΟ μια μάντρα παλιοσίδερα...

    Η συγκεκριμένη φράση δεν είναι καθόλου τυχαία. Ακούστηκε σε συζήτηση για την τύχη του τελειωμένου (επιχειρηματικά) κρατικού συγκροτήματος σε ελληνική και σε γερμανική γλώσσα... Περισσότερα θα πούμε όταν πωληθεί η ΛΑΡΚΟ.

    Το τρίτο ρεπορτάζ (επικαιρότητας των ημερών) αφορά τη ΔΕΗ και την κατάντια της παραγωγής της ως κρατικό μονοπώλιο.

    Από όσα ακούσαμε, μέχρι χθες βράδυ (και από τις τοποθετήσεις του υπουργού Ενέργειας-Περιβάλλοντος κ. Κ. Χατζηδάκη) κρατάμε ότι τα δίκτυα που αυτή τη στιγμή ανήκουν στη ΔΕΗ, είναι τα δίκτυα διανομής (τα οποία αν και αποτελούν σημαντικό περιουσιακό στοιχείο της) λόγω της δεινής οικονομικής κατάστασης της αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα συντήρησης επειδή δεν υπάρχουν χρήματα να καλυφθούν οι δαπάνες!!! Αυτός είναι και ο λόγος για τις συχνές διακοπές ρεύματος.

    Συνεπώς πού είναι η προστασία στο φτηνό ρεύμα του λαού από την κρατική ΔΕΗ. Και πού η διασφάλιση ασταμάτητης ροής ηλεκτρικού ρεύματος όταν και στα Βαλκάνια (από τα οποία αγοράζουμε ρεύμα) ούτε που διανοούνται τις διακοπές λόγω αδυναμίας λειτουργίας των εγκαταστάσεων.

    Και το μήνυμα απόγνωσης από την Θεσσαλονίκη για τις συγκοινωνίες της, όπου τη δυστυχία των πολιτών στις συγκοινωνίες του ΟΑΣΘ, την "κρατικοποίησαν" οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ (βολεύοντας την υψηλή τους νομενκλατούρα). Και πότε όλα αυτά; Με τον φάκελο για αποκρατικοποίηση των μεταφορών στην Ελλάδα, ανοιχτό στις Βρυξέλλες αλλά και στα δικαστήρια του Λουξεμβούργου σχετικά με κάποιες κατά λάθος... επιδοτήσεις, από τους φόρους του λαού.

    george.kraloglou@capital.gr 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων