Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 27-Ιουλ-2020 18:40

    Deloitte: Καινοτοµία και αξιοποίηση ευκαιριών: το κλειδί για την ανάπτυξη την επόµενη µέρα

    Δηµήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η νέα κανονικότητα επιτάσσει καινούριο επιχειρηµατικό σχεδιασµό και χρήση των νέων τεχνολογιών

    Γράφει ο Δηµήτρης Κουτσόπουλος, CEO της Deloitte Ελλάδος

    Πώς σχεδιάζετε την επόµενη µέρα, ποια θα είναι η στρατηγική και ποια τα πλεονεκτήµατα που θα αξιοποιήσετε για τη φυγή προς τα εµπρός;

    Έχουµε ήδη αρχίσει να συνειδητοποιούµε ότι η επόµενη µέρα της πανδηµίας έχει φέρει µαζί της µια "νέα πραγµατικότητα", που ήρθε για να µείνει. Δοµικές αλλαγές στην παγκόσµια οικονοµία είναι πλέον γεγονός, λόγω της ταχύτατης εξέλιξης των τεχνολογιών, αλλά και της αλλαγής στη συµπεριφορά των ανθρώπων ως αποτέλεσµα της συνύπαρξης µε την COVID-19. 

    Για να µπορέσουµε να αντιµετωπίσουµε επιτυχώς τα νέα δεδοµένα και να σχεδιάσουµε τη στρατηγική της επόµενης µέρας, έχουµε διαχωρίσει στην Deloitte τη διαχείριση της κρίσης σε 3 διαδοχικά στάδια, τα 3 "Αν" για την αντιµετώπιση της πανδηµίας: την Αντίδραση, την Ανάκαµψη και την Ανάπτυξη. 

    Ειδικότερα, κατά τη φάση της Αντίδρασης (που διανύσαµε τους προηγούµενους µήνες) σε πολλούς κλάδους µειώθηκαν κατακόρυφα τα έσοδα και αναζητούσαµε την ενίσχυση της ρευστότητας και την κρατική επιδότηση των επιχειρήσεων µε σκοπό την καταρχήν διατήρηση των θέσεων εργασίας. 

    Στη φάση της Ανάκαµψης, όπου βρισκόµαστε τώρα, αναδιαµορφώνουµε τις υποδοµές των επιχειρήσεων για την οµαλή επιστροφή στη νέα εργασιακή κανονικότητα, είτε αυτό σηµαίνει ασφαλή επιστροφή των εργαζοµένων τους στον χώρο εργασίας είτε µονιµοποιούµενη τηλεργασία. Αναπροσαρµόζουµε τον επιχειρηµατικό µας σχεδιασµό, περιλαµβανοµένου του αναπροσανατολισµού της προµηθευτικής αλυσίδας, και αναθεωρούµε την επιχειρησιακή και λειτουργική µας οργάνωση µε έµφαση στην ψηφιοποίηση.

    Τέλος, στο στάδιο της Ανάπτυξης, ως business leaders θα πρέπει να εµµένουµε στο όραµα της εταιρείας µας και να αναγνωρίζουµε όχι µόνο τους κραδασµούς, αλλά και τις ευκαιρίες που έχει επιφέρει η πανδηµία, όπως:

    01. Να ανασχηµατίσουµε δοµικά συνολικά την οικονοµία µας, συνειδητοποιώντας τις ραγδαίες αλλαγές που συµβαίνουν παγκοσµίως.

    02. Να αγκαλιάσουµε την 4η βιοµηχανική επανάσταση και τις πραγµατικά νέες τεχνολογίες.

    03. Να επενδύσουµε σε υψηλής προστιθέµενης αξίας καινοτοµία, εξωστρεφή νεωτερική µεταποίηση, ανανεώσιµες πηγές ενέργειας, εξωστρεφή φαρµακευτική παραγωγή, νεανική επιχειρηµατικότητα κ.λπ.

    04. Να συνεχίσουµε να αναπτύσσουµε ένα ποιοτικότερο τουριστικό προϊόν, γιατί έχουµε ένα ισχυρό ανταγωνιστικό πλεονέκτηµα, ως χώρα, που δεν πρέπει να το αφήσουµε.

    Τα παραπάνω είναι πολύ σηµαντικά για να οδηγηθούµε σε εθνικό επίπεδο προς µια διατηρήσιµη οικονοµική ανάπτυξη και σε εταιρικό επίπεδο στη βελτίωση του θετικού µας εταιρικού αποτυπώµατος στην κοινωνία. 
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ