AI Meets Experience: Το νέο πρότυπο στο Customer Experience παρουσιάστηκε σε exclusive event από την Barphone και τη Genesys
Τετάρτη, 03-Δεκ-2025 12:27
Η Barphone, σε συνεργασία με τη Genesys, πραγματοποίησε την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου την εκδήλωση "AI Meets Experience: The New CX Standard” στο St. George Lycabettus Hotel.
Στελέχη από κορυφαίες επιχειρήσεις της ελληνικής αγοράς είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σύγχρονες προσεγγίσεις πάνω στο Customer Experience (CX), να δουν ζωντανά τις εξελίξεις στην Τεχνητή Νοημοσύνη για Contact Centers και να συζητήσουν με ειδικούς της τεχνολογίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Ο Πέτρος Θεριανός, CEO της Barphone, μοιράστηκε το "ταξίδι επαναπροσδιορισμού" της εταιρείας τα τελευταία έτη και τη μετάβαση στην εποχή του Intelligent CX. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης, ο Δημήτρης Βερύκιος, Sales Director, ανέδειξε τη στρατηγική αξία της συνεργασίας Barphone–Genesys, ενώ ο Βασίλης Κουτσοπάγος, CTO, παρουσίασε τη συνολική στρατηγική της Barphone προς λύσεις που ενισχύουν την απόδοση, την αυτοματοποίηση και την ποιότητα της εμπειρίας. Παράλληλα, αναφέρθηκε στο καινοτομικό project Barphone AI BOTcamp, παρουσιάζοντας τη μεθοδολογία συγκριτικής αξιολόγησης των AI Voice δυνατοτήτων κορυφαίων hyperscalers (Dialogflow, Copilot, ElevenLabs).
Από την ομάδα της Genesys, ο Sean Straus, Account Director, και η Ελένη Πουλημενέα, Solutions Consulting Manager, παρουσίασαν το μέλλον της πλατφόρμας Genesys Cloud CX, εστιάζοντας στις τεχνολογίες Autonomous AI Agents και στα εργαλεία νέας γενιάς για contact centers.
Ο Paul Turner, Workforce Engagement Management Specialist, ανέλυσε πώς η AI μπορεί να ενισχύσει agents και supervisors μέσα από πρακτικά παραδείγματα καθημερινής εφαρμογής.
Οι καλεσμένοι ομιλητές, διακεκριμένοι εκπρόσωποι της τεχνολογικής και επιχειρηματικής κοινότητας, μοιράστηκαν το όραμά τους για το μέλλον της εμπειρίας του τελικού πελάτη.
Ο Χρήστος Πολυδώρου, Infrastructure Modernization & AI Specialist στη Google, παρουσίασε πώς οι AI τεχνολογίες της Google φέρνουν νέα διάσταση στις επιχειρησιακές συνομιλίες.
Ο Κωνσταντίνος Βαρουξής, Head of Technology στη SmartRep, ανέλυσε τη μετάβαση από ένα εντυπωσιακό demo στη λειτουργική, παραγωγική υλοποίηση GenAI σε πραγματικά επιχειρησιακά περιβάλλοντα.
Η εκδήλωση έκλεισε με μία εμπνευσμένη ομιλία από τον Δημήτρη Δημητριάδη, Futurist και συνιδρυτή της TheFutureCats, ο οποίος υπογράμμισε τον καθοριστικό ρόλο του ανθρώπου στη νέα εποχή της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζοντας μια βαθιά ανθρωποκεντρική οπτική για το μέλλον της εμπειρίας του πελάτη.
Την εκδήλωση συντόνισε η Μαρίνα Παχτατζόγλου, Customer Success & MarCom Manager στη Barphone, διασφαλίζοντας μια εξαιρετική εμπειρία καθ’ όλη τη διάρκεια. Η ημέρα ολοκληρώθηκε με γεύμα με φόντο την Ακρόπολη, όπου οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν ιδέες και συνομίλησαν με τις ομάδες της Barphone και της Genesys.
Η Barphone στην εποχή του Intelligent CX
Με ιστορία 55 ετών και εκτεταμένη εμπειρία σε Contact Centers & Unified Communications, η Barphone επενδύει στην επόμενη ημέρα του Intelligent Customer Experience, αξιοποιώντας τεχνολογίες cloud, AI και εξειδικευμένα Custom Applications.
Το event "AI Meets Experience: The New CX Standard” αποτελεί μία από τις στρατηγικές πρωτοβουλίες της εταιρείας για περαιτέρω ενημέρωση, εκπαίδευση και ενίσχυση της αγοράς CX στην Ελλάδα.