Up Expense: Ο Σύμμαχος κάθε Επιχείρησης για Εύκολη Διαχείριση Εξόδων

Τετάρτη, 20-Νοε-2024 14:23

Up Expense: Ο Σύμμαχος κάθε Επιχείρησης για Εύκολη Διαχείριση Εξόδων

Υπάρχει επιχείρηση που απολαμβάνει την περίπλοκη διαδικασία διαχείρισης εξόδων; Θα λέγαμε πως μάλλον όχι. Ειδικά στις μέρες μας, η διαχείριση εξόδων δε θα έπρεπε να συνδέεται με χρονοβόρα καθήκοντα, όπως χειροκίνητες καταχωρήσεις δεδομένων, που μειώνουν την αποδοτικότητα της ομάδας και περιορίζουν τις δυνατότητες για καλύτερα αποτελέσματα. 

Η Up Expense της Up Hellas, είναι εδώ ακριβώς για να αλλάξει αυτά τα δεδομένα. 

Αν μια επιχείρηση βασίζεται αποκλειστικά σε manual διαδικασίες όπως συλλογή αποδείξεων και εξοδολόγια μέσω excel, μπορεί να οδηγηθεί σε πολλά προβλήματα - από λάθη και ασυνέπειες στα δεδομένα, μέχρι έλλειψη διαφάνειας και παρακολούθησης των εξόδων σε πραγματικό χρόνο.  Με την εταιρική κάρτα Up Expense, η διαχείριση των εξόδων γίνεται πιο απλή και εύκολη από ποτέ. 

Πώς ακριβώς επιτυγχάνεται αυτό;

1. Κατηγοριοποίηση εταιρικών εξόδων. 

Με τη δυνατότητα δημιουργίας Pool Accounts στην πλατφόρμα της Up Expense, οι επιχειρήσεις διαχειρίζονται τα έξοδα κάθε τμήματος ξεχωριστά, από διαφορετικά κέντρα κόστους. Με αυτό τον τρόπο, μπορούν να αποφύγουν την αγχώδη διαδικασία παρακολούθησης μεμονωμένων καρτών με την ύπαρξη ενός κοινού μοναδικού κέντρου κόστους.

2. Ψηφιοποίηση εξόδων και σκανάρισμα αποδείξεων. 

Η ψηφιακή καταγραφή, εκτός από την εξοικονόμηση χρημάτων και χρόνου, δίνει λύση στο ‘’αιώνιο’’ πρόβλημα της γραφειοκρατίας. Με τη λειτουργία Pay & Scan οι εργαζόμενοι μπορούν να φωτογραφίζουν τις αποδείξεις με το κινητό τους και να τις ανεβάζουν απευθείας στο app της Up Expense. Αυτή η λειτουργία διευκολύνει τα τμήματα του λογιστηρίου, τα οποία πλέον έχουν άμεση πρόσβαση σε όλα τα σχετικά έγγραφα μέσα από την πλατφόρμα, δίχως να χάνουν πολύτιμο χρόνο από άλλα καθήκοντα τους.

3. Παραμετροποίηση των 4 λύσεων της Up Expense, στις μοναδικές απαιτήσεις κάθε επιχείρησης. 

Η κάρτα εξόδων της  Up Hellas, δημιουργήθηκε με στόχο να ταιριάζει με τις ανάγκες κάθε οργανισμού, παρέχοντας ασύγκριτη ευελιξία. Ως εκ τούτου, είναι εφικτό η κάθε επιχείρηση να επιλέγει για κάθε εργαζόμενο όχι μόνο όποια από τις 4 λύσεις επιθυμεί, αλλά και να θέτει όρια και κανόνες σχετικά με τη χρήση της κάρτας.

4. Αναλυτικά reports και διαφάνεια.

Μέσα από την εύχρηστη πλατφόρμα, οι εταιρίες μπορούν να ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο για τα έξοδα που κάνουν οι εργαζόμενοι και να κατεβάζουν αναλυτικά reports, τα οποία μπορούν να συμβάλλουν στην ανάλυση του προϋπολογισμού και τον οικονομικό σχεδιασμό.

Η Up Expense, είναι μια καινοτόμος λύση που βοηθά τις επιχειρήσεις να απλοποιήσουν τις διαδικασίες διαχείρισης εξόδων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαφάνεια και αποτελεσματικότητα εσωτερικά. Με δυνατότητες όπως ψηφιακή αποθήκευση αποδείξεων, αναλυτικά reports και παραμετροποίηση, η κάρτα εξόδων της Up Hellas αποτελεί το ιδανικό ψηφιακό εργαλείο για κάθε επιχείρηση που θέλει να διαχειρίζεται τα οικονομικά της με τον πιο εύκολο και αποτελεσματικό τρόπο.