"Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον". Η νέα δροσιστική καμπάνια της Amita
Δευτέρα, 08-Ιουλ-2024 17:00
Καλοκαίρι, θάλασσα, ξεγνοιασιά, διακοπές, φύση. Λέξεις, αναμνήσεις και συναισθήματα που είναι συνδεδεμένα με ένα ποτήρι χυμό Amita, με την απολαυστική γεύση των φρούτων, τη δροσιά και την αναζωογόνηση που προσφέρει.
Η Amita σας καλεί φέτος το καλοκαίρι να κάνετε κάτι διαφορετικό! Βγείτε από το σπίτι, αφήστε το κινητό τηλέφωνο και απολαύστε αυτό το ποτήρι, στη φύση!
Αυτό ακριβώς είναι το μήνυμα που στέλνει η Amita με τη νέα της καμπάνια, που μας παροτρύνει να βγούμε στον υπέροχο κόσμο έξω και να τον χαρούμε.
Γιατί να το κάνουμε αυτό;
Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει ελάχιστη επαφή με τη φύση. Πρόσφατη έρευνα για λογαριασμό της Amita σε 800 άτομα, ηλικίας 25-64, αποκαλύπτει την αποξένωση των Ελλήνων από το φυσικό περιβάλλον. Περνάμε το 83% της ζωής μας σε εσωτερικούς χώρους και μόνο το 7% στον έξω κόσμο, σε άμεση επαφή με την φύση
Το να περνάμε όμως χρόνο στη φύση είναι ό,τι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε για τη σωματική και ψυχική μας υγεία.
Μερικά από τα κυριότερα οφέλη περιλαμβάνουν:
-Μείωση του στρες: Η φύση βοηθά στη μείωση των επιπέδων του στρες και της έντασης, προσφέροντας ένα ήρεμο περιβάλλον και ενισχύοντας την ψυχολογική ανάπαυση.
-Βελτίωση της διάθεσης: Η έκθεση σε φυσικά τοπία και το φως του ήλιου μπορεί να βελτιώσει τη διάθεση και να μειώσει τα συμπτώματα της κατάθλιψης.
-Ενίσχυση της φυσικής κατάστασης: Οι δραστηριότητες στη φύση, όπως το περπάτημα, το τρέξιμο, και η ποδηλασία, συμβάλλουν στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας και της φυσικής κατάστασης.
-Πιο δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα: Η επαφή με τη φύση και τον καθαρό αέρα μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σύστημα και να βοηθήσει στην καταπολέμηση των ασθενειών.
-Βελτίωση της συγκέντρωσης και της δημιουργικότητας: Η φύση μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της συγκέντρωσης και της δημιουργικότητας, προσφέροντας ένα ανανεωτικό διάλειμμα από τις καθημερινές υποχρεώσεις και την τεχνολογία.
-Ενίσχυση της σχέσης με το περιβάλλον: Ο χρόνος στη φύση μπορεί να αυξήσει την ευαισθησία και την εκτίμηση για το περιβάλλον, ενισχύοντας την οικολογική συνείδηση και τις βιώσιμες πρακτικές.
Νέα καμπάνια Αmita με κεντρικό μήνυμα: Ο κόσμος εκεί έξω είναι υπέροχος. Απόλαυσέ τον.
Η Amita γίνεται ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στον καθένα, και στην υπέροχη φύση έξω από την πόρτα του. Για την Amita, η πραγματική επιτυχία της καμπάνια θα είναι να καταφέρει να κινητοποιήσει τους ανθρώπους να αυξήσουν την επαφή τους με το φυσικό περιβάλλον.
Χρειαζόμαστε περισσότερη φύση στην καθημερινότητά μας. Η Amita, που από τη γέννησή της εμπνέεται από τη φύση και θέτει την αγάπη και τη φροντίδα στο επίκεντρό της, επιζητά να εμπλουτίζει τις ζωές των ανθρώπων, συνδέοντάς τους με όλα τα καλά που η φύση έχει να τους προσφέρει.
"Φυσικά μοναδική"
Η Αmita αντλεί την έμπνευσή της από τη δύναμη και το μεγαλείο της φύσης και τοποθετεί στο επίκεντρό της την αγάπη και τη φροντίδα με την οποία "αγκαλιάζει" την ελληνική οικογένεια.
Εδώ και 41 χρόνια, ξεχωρίζει για την υπέροχη και δροσερή γεύση των χυμών της, που είναι αποτέλεσμα της εξαιρετικής πρώτης ύλης από χυμούς φρούτων υψηλής ποιότητας, καθώς και των άριστων διαδικασιών εμφιάλωσης. Κάθε γουλιά προσφέρει μια αίσθηση φρεσκάδας και απόλαυσης που συντροφεύει γενιές καταναλωτών.
Αλλάζει όπως και η φύση!
Η Amita ανανεώνεται και επανασυστήνεται στο κοινό μέσα από ολοκαίνουριες συσκευασίες. Τα φρούτα στις νέες συσκευασίες είναι πιο λαχταριστά από πότε και μας υπενθυμίζουν όλα τα θετικά στοιχεία που η φύση έχει να μας προσφέρει, μέσα από κάθε γουλιά χυμού.
Οι χυμοί Amita δεν περιέχουν συντηρητικά, ενώ μπορούν να διατηρηθούν εκτός ψυγείου μέχρι το άνοιγμά τους χάρη στην παστερίωσή τους και στις χάρτινες συσκευασίες Tetra Pak®.
Απολαύστε λοιπόν φέτος στη φύση 100% φυσικούς χυμούς, νέκταρ και φρουτοποτά, και διαλέξτε ανάμεσα σε απολαυστικές γεύσεις όπως Πορτοκάλι, Βύσσινο, Ροδάκινο, Πορτοκάλι-Μήλο-Βερίκοκο, Μήλο-Πορτοκάλι-Καρότο, Ανανάς, Μπανάνα, Μήλο, Λεμόνι, Κράνμπερι.