Mozaik: Ενδυνάμωση γυναικών, συνεχής ανάπτυξη και καινοτομία στον ψηφιακό κόσμο
Πέμπτη, 13-Ιουν-2024 18:17
Η διεθνής εταιρεία μάρκετινγκ και τεχνολογίας Mozaik έχει καταφέρει να ξεχωρίσει στο χώρο με το υβριδικό μοντέλο λειτουργίας της. Προσφέρει ολοκληρωμένες 360° ψηφιακές υπηρεσίες in-house, βασισμένες σε αφηγήματα και αποτελεσματικές λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της. Η εταιρεία υπερβαίνει τα όρια του παραδοσιακού μάρκετινγκ, εφευρίσκοντας πολυδιάστατες ψηφιακές εμπειρίες που φέρνουν ουσιαστικά αποτελέσματα και έχουν θετικό αντίκτυπο στη ζωή των ανθρώπων.
Η Audrey Zucker, Co-founder της Mozaik, μιλά στο Capital.gr για το μοντέλο που έκανε την Mozaik να ξεχωρίσει, την ανοδική της πορεία και τη νέα εργασιακή κουλτούρα, χωρίς περιορισμούς.
- Ποια είναι η ιστορία πίσω από την ίδρυση της Mozaik;
Η ιστορία πίσω από την ίδρυση της Mozaik περιστρέφεται γύρω από τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου που αναγνωρίζει το ατομικό ταλέντο και αγκαλιάζει τη διαφορετικότητα. Αναδυθήκαμε στην αυγή της ψηφιακής εποχής με πάθος, αλλάζοντας τους όρους του ανταγωνισμού και επενδύοντας στις ικανότητες κάθε ατόμου, μέσα σε ένα εξελισσόμενο, παραγωγικό και δημιουργικό πλαίσιο. Αυτή παραμένει η βασική μας αξία και το κίνητρο που οδηγεί την ανάπτυξή μας.
- Πώς ορίζετε την επιτυχία για την εταιρεία σας και ποιες στρατηγικές σας οδηγούν στην ανάπτυξη;
Η επιτυχία για τη Mozaik συνδέεται άμεσα με την επιτυχία των πελατών της. Το ότι οι στρατηγικές μας αποδίδουν καρπούς για τις εταιρείες που τις εφαρμόζουν μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση. Οι στρατηγικές ανάπτυξης της Mozaik εστιάζουν στην προσαρμοστικότητα, στην συνεχή εξερεύνηση νέων τάσεων και εργαλείων και στην προσαρμογή της επικοινωνίας στις ανάγκες των πελατών. Θέλουμε να παραμείνουμε πρωτοπόροι, εκτιμώντας παράλληλα την αξία των ανθρώπινων στοιχείων που συμβάλλουν στην επιτυχία μας. Η Mozaik ακολουθεί ένα μοντέλο όπου η ατομικότητα και η δημιουργικότητα κάνουν πραγματικά τη διαφορά. Στόχος μας είναι να υποστηρίζουμε τους συνεργάτες μας να εξελιχθούν στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους.
- Ποιες ήταν οι μεγαλύτερες δυσκολίες που αντιμετωπίσατε κατά την επέκταση της Mozaik στο εξωτερικό και πώς τις αντιμετωπίσατε;
Η επέκταση στο εξωτερικό είχε προκλήσεις, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει να κάνει με την αντιμετώπιση των πολιτιστικών προκαταλήψεων σε ορισμένες χώρες. Η οικοδόμηση τοπικής παρουσίας και η δημιουργία ενός χαρτοφυλακίου δεν ήταν πάντα εύκολες. Ωστόσο, η αξιοποίηση της τεχνολογίας και η δημιουργικότητα λειτούργησαν καταλυτικά, οδηγώντας σε σημαντικό πελατολόγιο σε αγορές όπως η Ελβετία και η Γαλλία. Το να είσαι διαφορετικός μπορεί να είναι δύσκολο, αλλά το να στηρίζεσαι και να πιστεύεις στον εαυτό σου συχνά είναι το κλειδί της επιτυχίας.
- Με ποιους τρόπους ενσωματώνετε τις αρχές της ενδυνάμωσης και της ηγεσίας των γυναικών στην κουλτούρα και τις λειτουργίες της Mozaik;
Η Mozaik προωθεί μια κουλτούρα χωρίς αποκλεισμούς, όπου το φύλο δεν ορίζει τον ρόλο ή την αξία ενός ατόμου. Κάθε άτομο, ανεξαρτήτως φύλου, αγκαλιάζεται για την προσφορά του, τις μοναδικές δεξιότητες και τις προοπτικές του. Η κουλτούρα της Mozaik βασίζεται στην ισότητα, τη διαφορετικότητα και την αναγνώριση της αξίας του καθενός.
- Η εξισορρόπηση μιας απαιτητικής καριέρας με την προσωπική ζωή μπορεί να είναι πρόκληση. Πώς καταφέρνετε να διατηρήσετε αυτή την ισορροπία, ειδικά ως μητέρα;
Είναι πράγματι πρόκληση. Το κλειδί είναι να είσαι συμπονετικός και σταθερός και στους δύο τομείς, να θέτεις στόχους για προσωπική και επαγγελματική ανέλιξη και να κατανέμεις προσεκτικά το χρόνο. Η προσπάθεια για ισορροπία είναι ζωτικής σημασίας. Δεν υπάρχει μαγική συνταγή και το να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε είναι ήδη σημαντικό.
- Ποια είναι η εμπειρία σας ως γυναίκα επιχειρηματίας σε έναν ανδροκρατούμενο κλάδο;
Συχνά, είναι απαραίτητο να προσπαθείς δύο φορές περισσότερο από έναν άνδρα, ειδικά όταν υπάρχουν επαγγελματικές προκλήσεις σε ορισμένους κλάδους. Έχω αντιμετωπίσει καταστάσεις όπου μου έχουν απευθυνθεί ακατάλληλα, όπως να με αποκαλέσει "αγάπη μου" ένας διευθυντής εταιρείας. Αυτό πιθανότατα δεν θα είχε συμβεί αν ήμουν ένας άνδρας 50 ετών. Ωστόσο, πιστεύω ότι το ζήτημα έγκειται περισσότερο στο άτομο που εκδηλώνει τέτοια συμπεριφορά παρά στον αποδέκτη. Επικεντρώνομαι στο να προχωρήσω και να αγνοήσω τέτοιες συμπεριφορές, θέτοντας όρια και υπενθυμίζοντας τα αυτονόητα όταν είναι απαραίτητο.
- Τι συμβουλή θα δίνατε σε άλλες γυναίκες που θέλουν να ξεκινήσουν τις δικές τους επιχειρήσεις ή να ανέλθουν στον κλάδο της διαφήμισης;
Η συμβουλή μου προς τις γυναίκες που φιλοδοξούν να ξεχωρίσουν στο επαγγελματικό περιβάλλον και δη στη διαφήμιση είναι να διατηρήσουν την αυτοπεποίθησή τους, να αναζητήσουν καθοδήγηση από μέντορες, να αγωνιστούν για ανεξαρτησία και να παραμείνουν παθιασμένες με τους στόχους τους.
- Πώς παραμένετε καινοτόμοι στο διαρκώς εξελισσόμενο χώρο της ψηφιακής διαφήμισης;
Το να παραμένεις καινοτόμος συνεπάγεται συνεχή αμφισβήτηση των κανόνων. Τόσο σε προσωπικό όσο και σε επαγγελματικό επίπεδο, η διατήρηση υψηλών προτύπων και η αμφισβήτηση των συμβατικών αντιλήψεων είναι απαραίτητη. Όσον αφορά τους μελλοντικούς στόχους, η Mozaik στοχεύει να συνεχίσει να υπερβαίνει τα όρια, να εξελίσσεται δημιουργικά και να έχει θετικό αντίκτυπο στη διαφημιστική βιομηχανία.