Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023: Ανακοινώθηκαν οι 3 πρώτοι ανά κατηγορία βράβευσης

Πέμπτη, 07-Δεκ-2023 14:32

Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2023: Ανακοινώθηκαν οι 3 πρώτοι ανά κατηγορία βράβευσης

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η πρώτη φάση αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων των φετινών Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS).

Ειδικότερα, οι 3 πρώτοι ανά κατηγορία βράβευσης που προκρίνονται στην επόμενη φάση αξιολόγησης, κατά αλφαβητική σειρά είναι:

Καλύτερη Εκπαίδευση για την Εξυπηρέτηση Πελάτη – Best Customer Service Training

H Καινοτομία στην Εμπειρία του Πελάτη – Best Use of Innovation in Customer Experience

Αξιοποιώντας τη Φωνή του Πελάτη – Voice of the Customer

Καλύτερος Συνδυασμός Διαύλων Εξυπηρέτησης Πελάτη – Best omni-channel customer service

Ομάδα της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Team of the year

Οργανισμός της Χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών – Customer Service Organisation of the year

Κέντρο Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς – Customer Call Center of the year

Καλύτερη χρήση Τεχνολογίας στην Εμπειρία του Χρήστη – Best use of Technology in User Experience

Καλύτερη Σχέση Συνεργασίας με Εξωτερικό Πάροχο – Best Outsourcing Partnership

Καλύτερη Εφαρμογή Mobile App στην Εμπειρία του Χρήστη – Best Mobile App in User Experience

Καλύτερη Εξυπηρέτηση σε Διαδικτυακό Κατάστημα – Best Online Customer Service (e-shop)

 

Όλες οι ενδιαφερόμενες εταιρείες υπέβαλαν τον φάκελό τους, θέτοντας υποψηφιότητα, επιλέγοντας μέσα από τις 11Κατηγορίες Βραβείων, και πλέον οι 3 φιναλίστ - νικητές από την κάθε κατηγορία θα παρουσιάσουν την υποψηφιότητά τους ενώπιον της κριτικής επιτροπής στις 7 Δεκεμβρίου 2023 για την ανάδειξη του μεγάλου νικητή.

Η Τελετή Απονομής των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2023 επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις και θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023, ώρα 20:00, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών – για περισσότερες πληροφορίες για την εκδήλωση και τον θεσμό, μπορείτε να επισκεφθείτε το www.csawards.gr.

Τα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών (CS AWARDS), διοργανώνονται από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών για 14η χρονιά φέτος, με στόχο την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών εξυπηρέτησης πελατών.