Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 24-Ιαν-2023 16:46

    Tο Αffiliate Marketing στη φαρέτρα του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι

    Tο Αffiliate Marketing στη φαρέτρα του ΟΠΑΠ για το Υπεύθυνο Παιχνίδι
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο ΟΠΑΠ πρωτοπορεί για ακόμη μια φορά στην εφαρμογή των αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, αποτελώντας την πρώτη εταιρεία τυχερών παιγνίων σε Ελλάδα και Ευρώπη που χρησιμοποιεί το Αffiliate Μarketing για την ενημέρωση και προστασία του κοινού από πιθανούς κινδύνους που μπορεί να προκύψουν από την υπέρμετρη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εκστρατείας ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης με κεντρικό μήνυμα "Όταν χάνεται η μπάλα, χάνεται και το παιχνίδι", ο ΟΠΑΠ αξιοποίησε το Αffiliate Marketing για να προωθήσει στοχευμένα τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε ένα ευρύ κοινό που ενδιαφέρεται συγκεκριμένα για online παιχνίδια αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.

    H συγκεκριμένη πρωτοβουλία, η οποία υποστηρίχθηκε από τα social media και τους ιστοτόπους συνεργαζόμενων μέσων, είχε στόχο να εκπαιδεύσει τους παίκτες σε θέματα που αφορούν στο Υπεύθυνο Παιχνίδι. Κατευθύνοντάς τους στην ειδική ενότητα για το Υπεύθυνο Παιχνίδι στον ιστότοπο του ΟΠΑΠ, είχαν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με τα παιχνίδια της εταιρείας και το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και σε ένα ερωτηματολόγιο αυτό-αξιολόγησης, που βοηθά να ανακαλύψει κανείς εάν η ενασχόλησή του με τα τυχερά παιχνίδια υπερβαίνει το πλαίσιο της διασκέδασης.

    Η ανταπόκριση του κοινού ήταν πολύ θετική. Η καμπάνια του ΟΠΑΠ συγκέντρωσε συνολικά περισσότερες από 1,5 εκατ. προβολές, ενώ χιλιάδες άτομα επισκέφθηκαν τον ειδικό ιστότοπο για το Υπεύθυνο Παιχνίδι όπου υπάρχει και το τεστ αυτό-αξιολόγησης, το οποίο είναι ανώνυμο.

    Διεθνής αναγνώριση και διακρίσεις

    Αναδεικνύοντας την καινοτόμο του πρακτική του ΟΠΑΠ, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Λοταριών (World Lottery Association –WLA) δημοσίευσε ειδικό άρθρο στον ιστότοπό του. 

    "Το Υπεύθυνο Παιχνίδι είναι μέρος του DNA του ΟΠΑΠ. Δίνουμε τη δυνατότητα σε παίκτες και μη παίκτες να λαμβάνουν τεκμηριωμένες αποφάσεις για τα παιχνίδια μας. Η απόφαση συμμετοχής σε ένα ή περισσότερα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ελεύθερη προσωπική επιλογή", τονίζει η Νάνση Βέρρα, Chief Legal, Regulatory & Compliance Officer του ΟΠΑΠ.

    Ο ΟΠΑΠ, εξάλλου, αποτελεί πρότυπο στο τομέα του Υπεύθυνου Παιχνιδιού, υλοποιώντας σειρά δράσεων και πρωτοβουλιών, οι οποίες έχουν επιβραβευτεί με τις κορυφαίες διεθνείς πιστοποιήσεις του κλάδου των τυχερών παιγνίων. Συγκεκριμένα, ο Παγκόσμιος Οργανισμός Λοταριών έχει πιστοποιήσει με το ανώτατο επίπεδο (επίπεδο 4) τις εταιρείες του Ομίλου ΟΠΑΠ. Επιπλέον, ο ΟΠΑΠ έχει λάβει και το Πιστοποιητικό Εναρμόνισης με τα Πρότυπα Υπεύθυνου Παιχνιδιού του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Λοταριών (European Lotteries).

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ