Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 08-Νοε-2022 11:49

    Κάρολος Αναστασόπουλος (Mozaik): Η επόμενη μέρα θα είναι phygital

    Κάρολος Αναστασόπουλος (Mozaik): Η επόμενη μέρα θα είναι phygital
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Mozaik αποτελεί ένα hybrid digital agency με 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, που μεταλλάσσεται διαρκώς και με ραγδαίους ρυθμούς για να μπορεί να εκσυγχρονίζεται και να προσαρμόζεται στις ταχύτατα αναπτυσσόμενες ανάγκες του ψηφιακού επιχειρείν. Αξιοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία, γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της digital και physical πραγματικότητας προσφέροντας ολιστικές "phygital” εμπειρίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής.

    Η Mozaik είναι ένας ζωντανός οργανισµός που συνεχώς εξελίσσεται και εκφράζεται µέσα από µια συνέργεια ταλέντων, διαφορετικών ειδικοτήτων, που µεταφέρουν την εξειδίκευση, την τεχνογνωσία και το πάθος τους για τον ποικιλόµορφο κόσµο του digital µέσα από αποδοτικές στρατηγικές marketing, ιστοσελίδες υψηλής αισθητικής και λειτουργικότητας αλλά και στοχευµένες offline και online καµπάνιες που αποδίδουν απτά και µετρήσιµα αποτελέσµατα.

    Στο πελατολόγιό της συγκαταλέγονται εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους, που έχουν όµως έναν κοινό στόχο, την αξιοποίηση της τεχνολογικής καινοτοµίας στη νέα εποχή του Διαδικτύου. Εταιρείες B2C (Max Stores, LG, Kosmoride by Kosmocar, Goodyear), εταιρείες B2B µε global παρουσία και corporate προσανατολισµό (Thenamaris, Agrovim, Gerolymatos International, Ayia Napa Marina, Kouvidis, The Ellinikon Commercial Hub), αλλά και hospitality leaders (Costa Navarino, Daios Hotels, Grand Resort Lagonissi).

    Ο CEO της Mozaik, Κάρολος Αναστασόπουλος, µιλά για τα επόµενα βήµατα της εταιρείας.

    Πείτε µας για τις νέες σας συνεργασίες.

    Στο πλαίσιο της ανάπτυξης του δικτύου της, η Mozaik προχωρά σε µια νέα συνεργασία µε την LG Electronics, υπογράφοντας τη νέα εταιρική καµπάνια της, βασισµένη στο µήνυµα "Νοιαζόµαστε για ό,τι αγαπάς". Η νέα καµπάνια αναδεικνύει το ανθρώπινο πρόσωπο της LG και τον τρόπο που φροντίζει να έχουµε όλοι µας µια καλύτερη καθηµερινότητα. Ακολουθώντας µια συναισθηµατική προσέγγιση, η καµπάνια προάγει τις καινοτοµίες και την τεχνολογική υπεροχή των προϊόντων της LG µέσα από τις 5 αισθήσεις, αναδεικνύοντας τον τρόπο που τα προϊόντα της LG ανυψώνουν και προστατεύουν την κάθε µας αίσθηση.

    Πώς η πανδηµία άλλαξε τις προτεραιότητες των εταιρειών όσον αφορά την ψηφιακή τους παρουσία;

    Η πανδηµία και οι περιορισµοί που επιβλήθηκαν άλλαξαν τα δεδοµένα για τις επιχειρήσεις, φέρνοντάς τες αντιµέτωπες µε νέες προκλήσεις που ενίσχυσαν την ανάγκη για δυναµική προβολή και στρατηγική δικτύωση. Οι νέες συνθήκες δηµιούργησαν την ανάγκη για ψηφιοποίηση ακόµα και για εταιρείες που δεν είχαν επενδύσει έως τώρα στον χώρο του marketing.

    Για τη Mozaik αυτή η πρόκληση αποτέλεσε κινητήριο δύναµη για εµβάθυνση της τεχνογνωσίας µας και της υψηλής τεχνολογικής εξειδίκευσης στον τοµέα του digital επιχειρείν, καθώς για εµάς αποτελούσε ήδη ένα γνώριµο περιβάλλον για το daily business µας. Η τηλεργασία και η αποµακρυσµένη συνεργασία µε τους πελάτες µας προέκυψαν ως φυσική εξέλιξη της µέχρι τώρα διαδροµής µας, καθώς διαθέτουµε τη γνώση, την εµπειρία αλλά και την απαραίτητη εσωτερική υποδοµή (CRM & cloud infrastructure) για να ανταποκρινόµαστε σε όποια απρόβλεπτη µεταβολή συνθηκών. Το ψηφιακό επιχειρείν αποτελεί ήδη τον ενδεδειγµένο τρόπο δραστηριοποίησης των επιχειρήσεων. Το µέλλον όµως µικρών, µεσαίων και µεγάλων επιχειρήσεων µοιάζει να είναι κυρίως ψηφιακό ή καλύτερα "phygital" και η Mozaik είναι πολύ καλά προετοιµασµένη για να καθοδηγήσει τις επιχειρήσεις στον µονόδροµο αυτό ψηφιακό µετασχηµατισµό.

    Ποια είναι τα επόµενα βήµατά σας στο εξωτερικό;

    Γνωρίζοντας πως η εξωστρέφεια αποτελεί κλειδί της επιτυχίας στη νέα αυτή digital εποχή, η Mozaik συνεχίζει να δραστηριοποιείται µε επιτυχία στην αγορά της Ελβετίας, αναλαµβάνοντας εξολοκλήρου την ψηφιακή παρουσία του οµίλου Michel Reybier, που συµπεριλαµβάνει τις κλινικές Nescens, τα οινοποιεία Cos d’ Estournel, αλλά και διακεκριµένα ξενοδοχεία, όπως τα ξενοδοχεία της high-end αλυσίδας La Reserve.

    Ποια νέα ψηφιακά προϊόντα αναµένετε ότι θα πρωταγωνιστήσουν στο µέλλον;

    H εποχή του "phygital" µοιάζει να εµπλουτίζεται συνεχώς µε νέα ευρήµατα και νέους τρόπους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού. To video marketing µοιάζει να αποτελεί πλέον σηµαντικό κοµµάτι του digital marketing, µε τις µεγάλες πλατφόρµες social media του πλανήτη, όπως Youtube, Instagram και Tik Tok, να επιδεικνύουν µια έντονη δυναµική για ευκαιρίες προβολής. H τέχνη του storytelling, της εικόνας, του video, αλλά και η ενίσχυση της επιρροής µέσα από micro και nano influencers, σίγουρα θα αλλάξουν τις ισορροπίες που γνωρίζαµε µέχρι σήµερα.

    Ποιοι είναι οι στόχοι σας για την ανάπτυξη της Mozaik;

    Αναπτύσσουµε περαιτέρω το "µωσαϊκό" των ειδικοτήτων της Mozaik από τη µία µε το concept design & story telling και από την άλλη µε το content & video production. Ταυτόχρονα, κρατάµε τα υψηλότατα επίπεδα υπηρεσιών σε branding, web design & digital marketing και στοχεύουµε σε νέες απαιτητικές, δηµιουργικές και επιτυχηµένες συνεργασίες.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ