Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 13-Ιουλ-2022 17:36

    Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση "Νώμα" από τη Lidl Ελλάς

    Το φετινό Taste of Athens είχε γεύση «Νώμα» από τη Lidl Ελλάς
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Lidl Ελλάς έδωσε δυναμικό παρών στο μεγαλύτερο γαστρονομικό φεστιβάλ της χώρας που διοργανώθηκε για τρίτη χρονιά, συγκεντρώνοντας από την Πέμπτη 7 έως την Κυριακή 10 Ιουλίου στην καρδιά της πρωτεύουσας δέκα από τους σπουδαιότερους εκπροσώπους της ελληνικής γαστρονομικής σκηνής και περισσότερους από 12.000 επισκέπτες, λάτρεις του φαγητού.

    Ως Official Ingredients Sponsor του φετινού Taste of Athens, που έλαβε χώρα στον περιβάλλοντα χώρο του ιστορικού Ζαππείου Μεγάρου, υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Δήμου Αθηναίων, η Lidl Ελλάς παρουσίασε σε ένα καινοτόμο και εντυπωσιακό περίπτερο, τη νέα σειρά τοπικών και ποιοτικών προϊόντων "Νώμα" που είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στα καταστήματα του δικτύου της εταιρείας.

    Η Lidl Ελλάς μοίρασε μία αναμνηστική τσάντα με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς "Νώμα" και ένα έντυπο με πληροφορίες και νόστιμες συνταγές σε όλους τους επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά αγαπημένες, ελληνικές γεύσεις και να μάθουν περισσότερα για την προέλευσή τους, αλλά και να λάβουν μέρος σε ένα διασκεδαστικό quiz με δώρο ένα gift box με επιλεγμένα προϊόντα της σειράς.

    Επιπλέον, στην ειδικά διαμορφωμένη σκηνή του Taste Theater, η Lidl Ελλάς παρουσίασε έξι εμπειρικά εργαστήρια βιωσιμότητας, δια χειρός της διακεκριμένης σεφ Νένας Ισμυρνόγλου, μίας από τις πρώτες σεφ που υιοθέτησαν φιλοσοφία μηδενικών απορριμμάτων στη μαγειρική. Η Νένα Ισμυρνόγλου μαγείρεψε με τρία αγαπημένα εποχικά προϊόντα - ντομάτες, μελιτζάνες και ροδάκινα - και μοιράστηκε μυστικά και συμβουλές για το πώς αξιοποιούνται στο έπακρο. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτελεί μέρος μίας σειράς ενεργειών της Lidl Ελλάς σε συνεργασία με το περιοδικό "Γαστρονόμος" της Καθημερινής υπό τον γενικό τίτλο "Βιωσιμότητα στο Πιάτο" προκειμένου να δημιουργηθεί σταδιακά μία σφαιρική πλατφόρμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης, παιδιών και ενηλίκων, πάνω στη σημασία των σωστών πρακτικών παραγωγής και συνηθειών διατροφής. 

    Η Lidl Ελλάς συνεχίζει σταθερά να αποτελεί αρωγό σε πρωτοβουλίες που προάγουν την ελληνική γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, παραμένοντας πιστή στο όραμά της για ένα καλύτερο αύριο για όλους.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ