Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 22-Ιουν-2022 10:00

    Skroutz: Εξοπλίζοντας τις επιχειρήσεις του σήμερα με τα εργαλεία του μέλλοντος

    Skroutz: Εξοπλίζοντας τις επιχειρήσεις του σήμερα με τα εργαλεία του μέλλοντος
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Tο online shopping δεν είναι trend και σημείο των καιρών. Έχει έρθει για να μείνει και αποτελεί πρώτη επιλογή παγκοσμίως καθώς σύμφωνα με στοιχεία του statista.com το 80% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τα ψώνια του online. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ίδια έρευνα το 63% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνει ότι προτιμά να ψωνίζει online γιατί έχουν κυριολεκτικά στα χέρια τους μέσω του κινητού τους, πρόσβαση σε μεγάλη γκάμα προϊόντων, ανά πάσα στιγμή και οποιαδήποτε ώρα της ημέρας ακόμα και αργά το βράδυ. Σε μια εποχή που οι ανάγκες και οι συνήθειες των καταναλωτών έχουν αλλάξει άρδην, οι επιχειρήσεις μικρομεσαίες ή μη, πρέπει να ακολουθήσουν αν επιθυμούν να εξελιχθούν και να επιβιώσουν. Το e-commerce γνωρίζει αλματώδη ανάπτυξη, ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια, ως επακόλουθο της πανδημίας, ωθώντας και τις πιο παραδοσιακές, με βάση τα κανάλια πωλήσεων τους, επιχειρήσεις στην αναζήτηση μεθόδων και τρόπων να εξελιχθούν και να μεγαλώσουν. 

    Όραμα του Skroutz από τα πρώτα χρόνια της λειτουργίας τους, ήταν να αποτελέσει αρωγό στην προσπάθεια των εμπόρων να αυξήσουν τα κέρδη τους, αλλά και να σταθεί ως σύμβουλος δίπλα τους ώστε να μεγαλώσουν την επιχείρηση τους. Η ειδική πλατφόρμα του Skroutz για τους συνεργάτες έχει σκοπό να ενημερώσει, αλλά και να εκπαιδεύσει τους συνεργάτες του πως να αυξήσουν τις online πωλήσεις τους είτε έχουν e-shop είτε όχι. 

    Τρόπος λειτουργίας του Skroutz Marketplace

    Με τη συμμετοχή στο Skroutz Marketplace, οι έμποροι έχουν άμεση πρόσβαση σε εκατομμύρια επισκέπτες καθημερινά και αποκτούν μια ηλεκτρονική βιτρίνα για ένα μεγάλο μέρους του ελληνικού πληθυσμού. 

    Την ίδια στιγμή το Skroutz παίρνει στους ώμους του ένα μεγάλο κομμάτι του καθημερινού φόρτου και των επιχειρησιακών λειτουργιών τους, καθώς αναλαμβάνει την υποστήριξη και την επικοινωνία με τους πελάτες καθώς και τη διεκπεραίωση των παραγγελιών, των επιστροφών και των πληρωμών. 

    Δύο απλά βήματα χρειάζονται ώστε να αλλάξει η καθημερινότητα των εμπόρων. Εγγραφή στο Skroutz Marketplace και εισαγωγή των προϊόντων τους μαζί με το απόθεμα, την τιμή και το βάρος τους απλά με ένα XML αρχείο. Σε κάθε παραγγελία ο έμπορος ενημερώνεται ώστε να επιλέξει τη μέρα και την ώρα παραλαβής από την εταιρεία ταχυμεταφορών, συσκευάζει το πακέτο, εκτυπώνει το voucher και παραδίδει στον courier. 

    Τη σημασία του Skroutz Marketplace στην επιτυχία τους αλλά και στην ανακάλυψη των οφελών της online παρουσίας για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης τους εξιστορούν οι ίδιοι οι συνεργάτες της εταιρείας μέσα από τις  "Ιστορίες πίσω από το κουμπί" που κυκλοφόρησαν πρόσφατα.. Μέσα από κάθε ιστορία δίνεται η ευκαιρία στους καταναλωτές να γνωρίσουν τους ανθρώπους πίσω από τα περισσότερα από τα 3 εκατ. προϊόντα που μπορούν να βρουν μέσω Skroutz Marketplace αλλά και στους εμπόρους να παρακολουθήσουν πώς συνάδελφοι τους κατάφεραν απλά και με λίγα βήματα να εμπλουτίσουν τα κανάλια πωλήσεων τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους. Απλές, καθημερινές ιστορίες επιτυχίας ικανές να πείσουν και τους πιο δύσπιστους για το πως η χρήση της τεχνολογίας και των σωστών εργαλείων μπορεί να αποτελέσει την απαρχή για ανάπτυξη και μείωση του κόστους επιχειρησιακών λειτουργιών. 

    Μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για το Skroutz  Marketplace εδώ.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ