Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 23-Μαϊ-2022 13:37

    Hellas Direct: Η ασφαλιστική εταιρεία που κάνει τη διαφορά και πώς το πέτυχε

    αυτοκινητα ατυχημα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Εάν είχατε ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο, και είναι σαν να μην σας συνέβη ποτέ, τότε είστε πελάτης της Ηellas Direct.

    Λένε ότι ο Διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες. Και ο Διάβολος αυτός είναι σημαντικό να μην κρύβεται στα ασφαλιστικά συμβόλαια και στις σχέσεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες. Διότι αυτός εμφανίζεται όταν τις έχεις ανάγκη.

    Σύμφωνα με τα στελέχη της Hellas Direct, η φιλοσοφία της "λεπτομέρειας που κάνει τη διαφορά” πρέπει να βρίσκεται στο DNA μιας ασφαλιστικής εταιρείας προκειμένου να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις πραγματικές και μεταβαλλόμενες ανάγκες των ασφαλισμένων πελατών. Η διαφάνεια, η απλότητα, η ταχύτητα και η αξιοπιστία ξεκινούν από τη στιγμή που σχεδιάζεται ένα προϊόν. Πρέπει, όμως, να συνεχίζουν και μετά τη διάθεση του προϊόντος, με αποτελεσματική υποστήριξη και συνεχείς βελτιώσεις.

    Από τα απολογιστικά στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας, Hellas Direct, προκύπτει ότι η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό βασίζεται στην έμφαση στη λεπτομέρεια κατά το σχεδιασμό της συνολικής υπηρεσίας, λαμβάνοντας υπόψη την πλευρά του πελάτη. Δηλαδή, ενσωματώνει συστηματικά την ευκολία και την άνεση του ασφαλισμένου στον σχεδιασμό των προϊόντων της.

    Οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά

    Ας δούμε μερικές λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά στην πράξη:

    Λεπτομέρεια 1η: Παρέχει ευέλικτες καλύψεις (ακόμα και με ακρίβεια ημέρας), ανανέωση με ένα κλικ, αυτόματη συμπλήρωση στοιχείων αυτοκινήτου, ειδοποιήσεις καιρού, κά.

    Λεπτομέρεια 2η: Ασφάλιση στο σπίτι χωρίς ερωτήσεις. Δεν ρωτά τίποτα που πραγματικά δεν χρειάζεται ή ό,τι μπορεί να βρει μόνη της.

    Λεπτομέρεια 3η: Φιλικός τρόπος εξυπηρέτησης, όπως παράδοση καφέ εν αναμονή οδικής βοήθειας. H εταιρεία έχει επενδύσει πολλά στη διαδικασία διαχείρισης των ζημιών, διότι αυτή είναι η πραγματική στιγμή της αλήθειας για κάθε ασφαλιστικό προϊόν.

    Λεπτομέρεια 4η: Χρόνοι ρεκόρ από την καταγραφή του συμβάντος μέχρι την έγκριση για επισκευή στο συνεργείο. Από τα στοιχεία της εταιρείας προκύπτει ο χρόνος ρεκόρ των 9 λεπτών που καταγράφηκε πριν από λίγο καιρό. Η Hellas Direct κινείται με διαδικασίες Fast Track, δηλαδή, γρήγορα, εξ αποστάσεως, βοηθά τους ασφαλισμένους της να συνεχίσουν τον δρόμο τους, χωρίς αναμονές και καθυστερήσεις. 

    Λεπτομέρεια 5η: Συνεχής υποστήριξη, 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, χωρίς αναμονές με εξωτερικούς συνεργάτες.

    Λεπτομέρεια 6η: Τηλεφωνική καταγραφή συμβάντος από τον ίδιο τον ασφαλισμένο που στέλνει ο ίδιος τις φωτογραφίες από το ατύχημα. Αποτέλεσμα; Μείωση του χρόνου καταγραφής συμβάντος στα 6 λεπτά, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρεία του 2021.

    Λεπτομέρεια 7η: Μηδενικός χρόνος αναμονής για το άνοιγμα του φακέλου του ατυχήματος, έναντι 2-3 ημερών στον ανταγωνισμό.

    Λεπτομέρεια 8η: Μείωση κατά 70% του χρόνου από τη στιγμή της καταγραφής της ζημιάς έως την ημέρα του διακανονισμού.

    Λεπτομέρεια 9η: Καινοτομία. Η Hellas Direct δημιούργησε το HD Plus. Πρόκειται για τη δική της πλατφόρμα τύπου "Skroutz” για συνεργεία, με περισσότερους από 2.500 συνεργάτες, με στόχο οικονομικότερες και ταχύτερες επιδιορθώσεις και πληρωμές.

    Λεπτομέρεια 10η: Χρηματοδότηση. Η Hellas Direct δημιούργησε το wallet+, το οποίο είναι ένα πρόγραμμα χρηματοδότησης των αναγκών του αυτοκινήτου ή της μηχανής. Με το προϊόν αυτό ο πελάτης μπορεί να μην πληρώνει εφάπαξ το ποσό για τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλεια ή το σέρβις, αλλά με μηνιαίες δόσεις. Η χρηματοδότηση προσφέρεται από συνεργαζόμενο πιστωτικό ίδρυμα για ποσά μεταξύ 200 και 2.000 ευρώ.

    Οι λεπτομέρειες αυτές οδηγήσαν για τρίτη χρονιά φέτος την Hellas Direct στη λίστα των Financial Times με τις χίλιες ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες της Ευρώπης, ενώ παράλληλα συνεχίζει να διατηρεί πολύ υψηλά ποσοστά στην ικανοποίηση πελατών. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ