Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 04-Απρ-2022 13:20

    Νίκος Μεταξωτός MD, PhD : "Γιατί μετά το "Cosmetic Beauty", μπαίνει στο επενδυτικό ενδιαφέρον το "Health Beauty";"

    Νίκος Μεταξωτός MD, PhD : "Γιατί μετά το "Cosmetic Beauty", μπαίνει στο επενδυτικό ενδιαφέρον το "Health Beauty";"
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ο χώρος του καλλυντικού είναι ο μεγαλύτερος και ταχύτερα αναπτυσσόμενος τομέας στην αγορά της ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας. Το παγκόσμιο έσοδο από US$136B το 2019 αναμένεται να φτάσει τα US$169Β μέχρι το 2025. Μεγάλα επενδυτικά funds επενδύουν σε γνωστές μάρκες καλλυντικών και  οι μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου ολοκληρώνουν εξαγορές νέων, σχεδόν άγνωστων εταιρειών του χώρου σε αστρονομικά ποσά, πολλαπλάσια 5 ή 6 φορές του τζίρου εργασιών τους.

    Το μεγαλύτερο όμως επενδυτικό ενδιαφέρον παρουσιάζει η μεταστροφή από το "Cosmetic Beauty”, στο "Health Beauty”.  Οι καταναλωτικές συνήθειες άλλαξαν ριζικά. Ο ορισμός της ομορφιάς ξαναγράφεται και αποκωδικοποιείται μέσα από την συνολική προσέγγιση του ατόμου, με νέα πρωτοποριακά σχεδιασμένα προϊόντα ομορφιάς και υπηρεσίες που συνδυάζονται με τα προϊόντα σε νέους ευέλικτους χώρους αντιγήρανσης και ευεξίας. 

    Ο Νίκος Μεταξωτός MD, PhD, Διδάκτωρ της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστήμιου Αθήνων και ιδρυτής της SYMMETRIA® αναφέρει χαρακτηριστικά: "Σήμερα υπάρχει μια διαφορετική τάση στον τομέα της υγείας και της ομορφιάς που αλλάζει τα δεδομένα που είχαμε και όσα κάναμε μέχρι τώρα. Σε μια περίοδο πανδημίας προοικονομείται ένα αύριο όπου η ομορφιά θα συνάδει απόλυτα με την υγεία. Μελετώντας ιστορικά την αντίληψη της ομορφιάς στο χρόνο, τα πρότυπα ομορφιάς συνδέονταν πάντα με την υγιή εμφάνιση, ιδιαίτερα μετά από περιόδους μεγάλης φτώχειας ή πανδημιών. Ο Covid-19 έρχεται να ανατρέψει την αναζήτηση της ομορφιάς  "της μεταμόρφωσης" και να μας οδηγήσει στην αναζήτηση μιας εικόνας όσο πιο κοντά γίνεται στην καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Ο νέος ορισμός της ομορφιάς, που δίνεται μέσα από την υγιή εμφάνιση, επηρέασε αισθητά, όχι μόνο τον χώρο των προϊόντων ομορφιάς αλλά και ολόκληρη την επιστήμη της πλαστικής χειρουργικής, επεμβατικής ή μη και γενικότερα της αισθητικής ιατρικής. Αυτές τις τάσεις τις είχαμε παρατηρήσει πολύ πριν τον Covid-19 και απλώς πλέον επιβεβαιώθηκαν και επιταχύνθηκαν".

    Ο σημερινός καταναλωτής αναζητά την καινοτομία, την χρηστικότητα και την αποτελεσματικότητα σε κάθε επιλογή του. Μέχρι τώρα μία μάρκα επέβαλε στον καταναλωτή τους κανόνες της και απαιτούσε από αυτόν να ενταχθεί σε αυτήν. Σήμερα αυτό έχει αντιστραφεί. Μία μάρκα, τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της, πρέπει να προσαρμόζονται οι ίδιες στις καθημερινές συνήθειες και ανάγκες του καταναλωτή αντιστρέφοντας έτσι το παιχνίδι της εξουσίας. 

    Οι καταναλωτές ενδιαφέρονται περισσότερο για το περιβάλλον και αναζητούν μέσω προσωπικών επιλογών όχι μόνο υπηρεσίες και προϊόντα που θα τους προσφέρουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται αλλά ταυτόχρονα θα δείχνουν και σεβασμό στο φυσικό περιβάλλον. Αυτό ακριβώς κάνει για παράδειγμα, μια νέα πρωτοποριακή μάρκα, η  Dr.Age®, που ξεκίνησε από την Αμερική και σχεδιάζει προϊόντα ομορφιάς και θεραπείες για  την αντιμετώπιση στοχευμένων προβλημάτων του δέρματος του προσώπου, ανάλογα με το τριτημόριο που εντοπίζονται, σύμφωνα με τις ανάγκες και τον τρόπο ζωής των καταναλωτών. 

    Η Dr.Age® με παρουσία στην Αμερική και Ευρώπη, και διανομή μέσα από online πλατφόρμες, retail stores και χώρους παροχής υπηρεσιών υγείας και ομορφιάς διεθνώς, δημιουργεί μια νέα προσέγγιση στον χώρο του καλλυντικού: στοχευμένα καλλυντικά από την ματιά του πλαστικού χειρουργού, ενισχυμένα με πρωτοποριακά συστατικά που απευθύνονται σε νέες καταναλωτικές συνήθειες ομορφιάς. Η Dr.Age®, δεν σχεδιάζει τις κλασσικές κρέμες, όπως τις ξέρουμε μέχρι σήμερα, για μέρα ή νύχτα, για διαφορετικούς τύπους δέρματος ή για κάθε φύλο χωριστά. Τα προϊόντα της πρωτοπορούν γιατί έχουν σχεδιαστεί με στόχο να διορθώσουν και να προλάβουν συγκεκριμένες βλάβες στο πρόσωπο, όπως θα έκανε και ένας πλαστικός χειρουργός, δημιουργώντας νέες καταναλωτικές συνήθειες. Όλα τα προϊόντα μπορούν να χρησιμοποιηθούν ανεξάρτητα από το φύλο, την ηλικία, τον τύπο δέρματος καθώς η δράση των συστατικών τους δεν εξαρτάται καθόλου από τα προηγούμενα.

    image03

    Η Dr.Age® δημιουργεί νέους πρωτοποριακούς  χώρους, THE CAPSULE®, εύκολα προσβάσιμους στον καταναλωτή, σε κέντρα μεγάλων πόλεων του εξωτερικού, καθώς και σε πολυτελή resorts, προσφέροντας πάντα υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον. Οι χώροι αυτοί σχεδιάστηκαν με την συνεργασία της SYMMETRIA® προκειμένου να προσφέρουν μια νέα μοντέρνα προσέγγιση στην υγεία και την ομορφιά. Κάθε THE CAPSULE® μπορεί να εξελιχθεί σε μια ιδιαίτερα  κερδοφόρα αυτοδύναμη επιχείρηση, στο χώρο της υγείας, της αντιγήρανσης και της ομορφιάς τηρώντας πάντας τις αυστηρές και υψηλές προδιαγραφές ποιότητας  της SYMMETRIA®. H Dr.Age®, βρίσκεται σήμερα σε προχωρημένες επαφές με ξένους επενδυτικούς οίκους εξειδικευμένους στο Health and Wellness, προκειμένου να επιταχύνει την διεθνή παρουσία της και την περαιτέρω ανάπτυξη.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ