Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 15-Δεκ-2021 18:00

    Η επόµενη ηµέρα στο ψηφιακό επιχειρείν µετά την πανδηµία

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Ο CEO της εταιρείας, Κάρολος Αναστασόπουλος.

    Η πορεία της Mozaik είναι γνωστή, καθώς η εταιρεία κλείνει σε λίγο είκοσι χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Πρόκειται, όµως, για µια εταιρεία που αναπτύσσεται συνεχώς, µε σταθερά βήµατα στο επιχειρείν και δυνατές συνεργασίες που ανανεώνονται και εµπλουτίζονται.

    Η Mozaik απαρτίζεται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων που, σε απόλυτη συνεργασία, χαράσσουν marketing strategies στην ψηφιακή εποχή, υψηλής αισθητικής websites, αποτελεσµατικές online και offline καµπάνιες και καινοτόµα ψηφιακά προϊόντα.

    Στο πελατολόγιό της περιλαµβάνονται εταιρείες από όλους τους κλάδους µε κοινό παρονοµαστή την κατανόηση του Διαδικτύου στην εποχή µας, εταιρείες είτε B2C (Max Stores, Wella, Kosmoride by Kosmocar, Goodyear) είτε B2B, µε εξαγωγικό χαρακτήρα και corporate προσανατολισµό (Thenamaris, Agrovim, Gerolymatos International, Ayia Napa Marina, Kouvidis) είτε εταιρείες leader του Hospitality (Costa Navarino, Daios Hotels, Grand Resort Lagonissi).

    Η πανδηµία, βέβαια, και τα δύο lockdown επηρέασαν την καθηµερινότητα, άλλαξαν προτεραιότητες και συνήθειες και, ως εκ τούτου, και τις ανάγκες των επιχειρήσεων σε επίπεδο προβολής και στρατηγικής. Παράλληλα, για άλλες επιχειρήσεις που δεν είχαν επενδύσει στο κοµµάτι του marketing στο παρελθόν, εξαιτίας της πανδηµίας το ψηφιακό επιχειρείν ήρθε στο προσκήνιο.

    Η νέα εποχή

    "Με τη σταδιακή άρση του lockdown, οι επιχειρήσεις είχαν µεγάλες ανάγκες προβολής και προώθησης, αξιοποιώντας ακόµα πιο πολύ τα ψηφιακά µέσα, το ψηφιακό επιχειρείν. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον η εταιρεία µας κατάφερε να αναπτύξει κι άλλο το πελατολόγιό της µε νέες συνεργασίες µε σηµαντικά brands, το καθένα στο industry του, όπως το Mega Yeeros, το JBL Greece, το Lacomar, το Invest Cyprus, όντας ένας στρατηγικός σύµβουλος στο digital transformation τους", αναφέρει ο CEO της Mozaik, Κάρολος Αναστασόπουλος.

    "Επίσης είµαστε πολύ περήφανοι που συµµετείχαµε στην ανάπτυξη της διαδικτυακής παρουσίασης της πρωτοβουλίας Captain Vassilis Foundation για τα 200 χρόνια της Ελληνικής Eπανάστασης µε το "Μoριάς ’21”. Σας προσκαλούµε να περιηγηθείτε και να χρησιµοποιήσετε την εφαρµογή µε τους διαδραστικούς χάρτες, όπου µπορείτε να προγραµµατίσετε τις διάφορες θεµατικές εκδροµές", σηµειώνει. 

    Κατά το δεύτερο κύµα της πανδηµίας, όπως λέει, δεν άλλαξαν πολλά σε επίπεδο λειτουργίας της εταιρείας, που έχει ήδη "δοκιµαστεί" στα δύσκολα. Αυτό που άλλαξε περισσότερο ήταν το πώς εξελίχθηκε δοµικά. "Μάθαµε να χρησιµοποιούµε αυτή τη νέα πραγµατικότητα σε οτιδήποτε αποκαλούµε daily business, από την τηλεργασία και τη CRM υποδοµή µας, που συνέβαλαν σε µια ταχύτατη αναδιάρθρωση, µέχρι τις καινοτόµες υπηρεσίες που προσφέραµε στους πελάτες µας εν µέσω πανδηµίας, εκµεταλλευόµενοι την τεχνογνωσία µας".

    Έντονη εξωστρέφεια

    "Όσον αφορά την εξωστρέφεια, στην αγορά της Ελβετίας, όπου δραστηριοποιούµαστε µε επιτυχία τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία έχει αναλάβει το digital transformation των πωλήσεων µιας από τις πιο εµβληµατικές αλυσίδες ξενοδοχείων, της La Reserve. Συνδυάζοντας υψηλή τεχνολογία και στοχευµένες ενέργειες προώθησης, αυξήσαµε τις πωλήσεις του οµίλου από το Διαδίκτυο. Η Mozaik κατάφερε να αναλάβει εξολοκλήρου τον όµιλο Michel Reybier, που συµπεριλαµβάνει κλινικές (Nescens), τα οινοποιεία Cos d’ Estournel, ξενοδοχεία, µε εξέχουσα τη high-end αλυσίδα La Reserve", υπογραµµίζει ο κ. Αναστασόπουλος.

    Πώς έγινε η αρχή

    Η Mozaik ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της το 2002, µε όραµα να καθοδηγήσει εταιρείες και οργανισµούς σε αυτό που έφερνε τότε η νέα εποχή και αποκαλούµε digital transformation. "Το ψηφιακό επιχειρείν ήταν στα σπάργανα, οι επιχειρήσεις λειτουργούσαν κατά κύριο λόγο παραδοσιακά και εµείς θελήσαµε να τις οδηγήσουµε στον ψηφιακό µετασχηµατισµό και να τους δείξουµε πώς να πραγµατοποιούν τις πωλήσεις και να διεξάγουν την επικοινωνία τους στην ψηφιακή εποχή", επισηµαίνει ο κ. Αναστασόπουλος.

    Ήταν από τις πρώτες που εισήγαγαν τα νέα δεδοµένα του ψηφιακού επιχειρείν, όπου ο χρήστης παύει να αποτελεί παθητικό κοινό και γίνεται ενεργητικός καταναλωτής, ο οποίος συνδιαµορφώνει το brand. Όλες οι επικοινωνιακές στρατηγικές έπρεπε, κατ’ επέκταση, να αναδιαµορφωθούν µε βάση αυτή την αλλαγή και να µην προσπαθούν να επιβάλλουν µια πώληση, αλλά να την προσαρµόζουν στις ανάγκες του καταναλωτή.

    Οι επόµενοι στόχοι

    Τα πρόσφατα δεδοµένα της πανδηµίας, όµως, φαίνεται ότι επιτάχυναν τις εξελίξεις και λειτούργησαν ως καταλύτης, ώστε το ψηφιακό επιχειρείν να έρθει στο προσκήνιο και να γίνει τελικά ο πρωταγωνιστής. Έτσι, είναι πλέον η µορφή επιχειρηµατικότητας του παρόντος. Ποια είναι, όµως, τα επόµενα βήµατα της εταιρείας, τώρα που το ψηφιακό επιχειρείν έχει αλλάξει ριζικά, έχουν δηµιουργηθεί νέες ανάγκες αλλά και απαιτήσεις;

    "Στόχος µας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού, καθώς και η ανάπτυξη των software products που δουλεύουµε ήδη. Φυσικά, το να κρατήσουµε ικανοποιηµένους τους πελάτες µας και να αναπτύξουµε µαζί τους το επιχειρηµατικό πλάνο τους παραµένει πάντα Νο 1 επιδίωξη", απαντά ο CEO της Mozaik.

    "H βασική πρόκληση του µέλλοντος στον δικό µας χώρο είναι το αρµονικό πάντρεµα του physical µε το digital σε αυτό που αποκαλούµε phygital. Είναι, µε πιο απλά λόγια, το πέρασµα της επικοινωνίας και των πωλήσεων από τη φυσική στην ψηφιακή διάσταση και αντίστροφα, αλλά µε συνέπεια και συνοχή".

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ