Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 07-Οκτ-2021 15:04

    Στις 21/10 το Customer Loyalty Management Conference

    Στις 21/10 το Customer Loyalty Management Conference
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Ένας τρόπος να χαρακτηριστεί το 2020 είναι το έτος των απροσδόκητων αλλαγών σε όλα τα επίπεδα. Η πιστότητα είναι μια σχέση διαρκείας και ως τέτοια δοκιμάστηκε από την υγειονομική κρίση και την αβέβαιη κατάσταση που ζήσαμε.

    Τώρα είναι καιρός να προβλέψουν οι επιχειρήσεις και οι μάρκες τις μετα-πανδημικές αλλαγές στις προοπτικές και τις συμπεριφορές των καταναλωτών. Ποιες προκλήσεις και ευκαιρίες θα πρέπει να εξετάσουν οι loyalty experts; 

    Στο Customer Loyalty Management Conference που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 21 Οκτωβρίου θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν αναλυτικά οι τεχνολογικές λύσεις, οι επιχειρηματικές στρατηγικές και τα επίκαιρα θέματα που διαμορφώνουν σήμερα το customer loyalty και επηρεάζουν καταλυτικά τη σχέση των εταιρειών με τους πελάτες τους. 

    Τα βασικά θέματα του συνεδρίου είναι:

    - Διατήρηση της πιστότητας και εμπιστοσύνης σε περιόδους αβεβαιότητας - Πώς επιτυγχάνεται;

    - Ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών με άλλες εταιρίες

    - Ο ρόλος του gamification στη στρατηγική πιστότητας

    - Καλή εμπειρία του πελάτη και elite προνόμια "κλειδί" για την πιστότητα

    - Στρατηγικές Ενίσχυσης του TouchPoint και του Omnichannel Loyalty

    - Customer Loyalty στη ψηφιακή εποχή - Η επίδραση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην πιστότητα στην μάρκα

    - Big Data and Analytics – στρατηγική ανάλυση και τμηματοποίηση

    Τώρα περισσότερο από ποτέ, οι μάρκες πρέπει να βρίσκονται δίπλα στους πελάτες τους!

    To συνέδριο θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του ΕΙΕΠ.

    Discover more: https://www.loyaltyconference.gr/

    Πληροφορίες/ Περιεχόμενο:
    Μαριλένα Παππά
    T: +30 6937035109
    Ε: mpappas@boussias.com

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ