Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 14-Σεπ-2021 16:00

    Πρωταγωνιστής στον σχεδιασμό γραφειακών χώρων η A&M Architects

    SPACES
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Oλοκληρωμένες υπηρεσίες Architecture, Interior Design, Graphic Design και Project Management παρέχει η Α&Μ Architects έπειτα από σχεδόν 40 χρόνια εμπειρίας, έχοντας έδρα την Αθήνα και δραστηριότητα σε όλο τον κόσμο.

    Μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα που παρέχουν Total Design με end to end υπηρεσίες, η A&M καλύπτει όλα τα στάδια ενός έργου, από το Concept Design, Development μέχρι και την κατασκευή.

    Ξενοδοχεία, ιδιωτικές και παραθεριστικές κατοικίες, εμπορικά κτίρια καθώς και βραβευμένα κτίρια γραφείων διαμορφώνουν το μεγάλο εύρος τυπολογιών που αναλαμβάνει το γραφείο.

    Με το "Building Relationships" ως φιλοσοφία από το 1982, η A&M δημιούργησε ισχυρούς και μακροπρόθεσμους δεσμούς με ένα σταθερό πελατολόγιο που απαρτίζεται από ηχηρά ονόματα και διεθνείς εταιρείες, σημαντικούς παίκτες στην αγορά.

    Σήμερα η A&M εξακολουθεί να χτίζει σχέσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, ενσωματώνοντας την απαραίτητη τεχνογνωσία και ευελιξία για να ανταποκρίνονται στις αυξανόμενες απαιτήσεις ενός κόσμου που αλλάζει ραγδαία και έρχεται διαρκώς πιο κοντά. 

    Ακολουθώντας την παγκόσμια εξέλιξη της επαγγελματικής κουλτούρας, η Α&Μ εκπαιδεύτηκε στον σχεδιασμό των γραφειακών χώρων δημιουργώντας εξειδίκευση στη μελέτη και διαχείριση γραφειακών έργων. Pfizer, Deloitte, Generali Hellas, Microsoft, GlaxoSmithKline, Booking.com, Grivalia και Eurobank, μεταξύ άλλων, αποτελούν μερικές από τις πιο μακροχρόνιες συνεργασίες της εταιρείας.

    Με τα παραπάνω εφόδια και μετά τις ραγδαίες αλλαγές που έφερε η πανδημία COVID-19 στην εργασία, η εξειδίκευση αυτή έγινε πόλος έλξης για πολλούς οργανισμούς που αναζητούν αλλαγές προσαρμοσμένες στα νέα δεδομένα. Έτσι, το μέλλον των γραφείων βρίσκεται πλέον κάτω από το μικροσκόπιο της Α&Μ, αναζητώντας τη νέα σχεδιαστική του μορφή.

    Η τηλεργασία ή, αλλιώς, "Work from Ηome" έγινε ο νέος καθημερινός κανόνας, το νέο περιβάλλον. Με το Working from Home να κερδίζει έδαφος, οι γραφειακοί χώροι οφείλουν να προσαρμοστούν στις νέες ανάγκες των εργαζομένων, αφού η εργασία στο σπίτι δεν θα εξαφανιστεί, αλλά θα εναλλάσσεται με την εργασία στο γραφείο. Και ενώ οργανισμοί ανά τον κόσμο σχεδιάζουν να δεχτούν πίσω στα γραφεία τούς υπαλλήλους τους, 4 βασικά συστατικά θα "παίξουν" σημαντικό ρόλο στον σχεδιασμό των γραφειακών χώρων που θα υποστηρίξουν τα νέα χαρακτηριστικά των εργαζομένων.

    "Resimercial" (Residential & Commercial)

    Με περισσότερο από το 50% του προσωπικού εταιρειών να ακολουθεί το υβριδικό μοντέλο, οι χώροι των γραφείων στρέφονται όλο και πιο πολύ στον όρο Resimercial, συνδυασμός των λέξεων residential και commercial, ένα μοντέλο που συνδυάζει και τα δύο χαρακτηριστικά των κόσμων αυτών. Χώροι προσαρμοσμένοι να φιλοξενήσουν πολλές διαφορετικές δραστηριότητες σε home comfort περιβάλλον, θα μοιάζουν όλο και περισσότερο με οικιακούς χώρους που εναρμονίζονται με βάση τις ανάγκες του εργαζομένου, δίνοντας κίνητρο για επιστροφή στο φυσικό εργασιακό περιβάλλον.
    Technology

    Ενώ η ευελιξία επιτρέπει στον χρήστη να είναι πιο παραγωγικός, η παρουσία της τεχνολογίας θα επηρεάσει θετικά την αποτελεσματικότητα της εργασίας. Νέα συστήματα που εξυπηρετούν το υβριδικό μοντέλο έχουν κάνει ήδη την εμφάνισή τους, προσφέροντας αισθητή βελτίωση στην ημερήσια οργάνωση ενός εργαζομένου στο γραφείο. Λογισμικό που δίνει τη δυνατότητα booking σε workstations, meeting rooms και άλλους κοινόχρηστους χώρους θα επιτρέψει ευελιξία στη διαχείριση του εμβαδού των γραφείων. 

    Οι εργαζόμενοι θα είναι ευτυχείς και πιο αποτελεσματικοί έχοντας τον έλεγχο του πότε, πού και πώς θα λειτουργούν. Smart συσκευές, οπτικοακουστικά συστήματα, cloud computing, συνεργατικές εφαρμογές και άλλες τεχνολογίες θα βελτιώσουν την ευελιξία εντός και εκτός του φυσικού χώρου εργασίας, ενώ οι τεχνολογικές υποδομές δεν θα χρειάζεται να αλλάζουν για κανένα από τα δύο σενάρια.

    Air Quality

    Καθώς η COVID-19 αναγκάζει στην πλήρη αναδιάρθρωση του εργασιακού χώρου και του μηχανολογικού μοντέλου HVAC, η αμφίβολη ποιότητα του αέρα αποτελεί έναν από τους Νο 1 λόγους για την περιβαλλοντολογική ισορροπία των γραφειακών χώρων. Με νέα συστήματα εξοπλισμού, που φιλτράρουν και καθαρίζουν τον αέρα, να εγκαθίστανται στον χώρο εργασίας, η ποιότητα του αέρα, η θερμοκρασία, η υγρασία αλλά και οι ρύποι θα μπορούν να ελέγχονται πλήρως. Αυτά τα συστήματα θα συμβάλλουν στην προσπάθεια για ευεξία και υγεία στον εργασιακό χώρο, ενώ παράλληλα θα προσδίδουν το αίσθημα της ασφάλειας σε όσους χρησιμοποιούν τις εγκαταστάσεις του γραφείου.

    Culture

    Φυσικά, κανένα από τα παραπάνω δεν θα μπορούσε να συμβεί χωρίς την ισοσταθμισμένη εταιρική κουλτούρα. Ενώ κουλτούρα ορίζουμε τη "διεθνή γλώσσα" του πώς "λειτουργούμε" στον χώρο εργασίας, ο σχεδιασμός του γραφειακού χώρου είναι αυτός που θα την αναδείξει. Ζωντανοί, playful χώροι και περιοχές σχεδιασμένες με γνώμονα το "user experience" ενισχύουν το εργασιακό περιβάλλον και αποτελούν κίνητρα που προσελκύουν και νέα ταλέντα. Η σωστή χρήση χρωμάτων, επίπλων, φωτισμού και άλλων συστημάτων σε συνδυασμό με την αύξηση των χώρων κοινής χρήσης θα ενθαρρύνουν την ανταλλαγή ιδεών και θα αποτελέσουν κρίσιμους παράγοντες της εργασιακής ευτυχίας και του work incubation, δημιουργώντας, έτσι, ένα πιο ευέλικτο περιβάλλον με λιγότερους κανόνες.

    Αυτό το μοντέλο γραφείου θα είναι ο προορισμός που θα καλύπτει την ανθρώπινη ανάγκη για συν-εργατικότητα και κοινωνικοποίηση, ενώ θα μπορεί να παρέχει experience driven χώρους που θα επιτρέψουν ανάπτυξη και innovation. Έτσι, τα γραφεία θα γίνονται όλο και πιο ελκυστικά για να μπορούν να υποδέχονται τους εργαζόμενους, προσφέροντας υποδομές που δεν μπορούν να βρεθούν στο σπίτι. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ