Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 05-Ιουλ-2021 09:50

    Tempo OMD και IRI Hellas ενώνουν δυνάμεις παρέχοντας πρωτοποριακές υπηρεσίες Business Analytics

    Tempo OMD και IRI Hellas ενώνουν δυνάμεις παρέχοντας πρωτοποριακές υπηρεσίες Business Analytics
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Σε μια περίοδο όπου η αβεβαιότητα εξακολουθεί να κυριαρχεί και η ανάγκη κατανόησης και γρήγορης αντίδρασης στις μεταβολές των στάσεων και συμπεριφορών των καταναλωτών διαρκώς αυξάνεται, η Tempo OMD και η IRI Hellas προχωρούν σήμερα σε μια σημαντική στρατηγική συνεργασία.

    Δύο εταιρείες με ηγετική θέση στις επιμέρους αγορές τους, ενώνουν τις δυνάμεις τους για να αναπτύξουν υπηρεσίες που απαντούν σε κρίσιμα ερωτήματα για τη γρήγορη προσαρμογή του Marketing Mix των πελατών σε νέες συνθήκες. Συνδυάζοντας δεδομένα από διαφορετικές πηγές και με βάση διεθνή τεχνογνωσία αλλά και εξειδικευμένα εργαλεία, οι νέες υπηρεσίες δίνουν συγκεκριμένες λύσεις για το Marketing των επιχειρήσεων σε ένα περιβάλλον αβεβαιότητας.             

    Οι υπηρεσίες

    Η συνεργασία IRI Hellas και Tempo OMD στοχεύει στο να βελτιώσουν οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις την κερδοφορία τους και να μεγαλώσουν τις μάρκες τους, αξιοποιώντας καλύτερα βασικά εργαλεία του Marketing: την επικοινωνία, τις ενέργειες προώθησης ή την τιμή πώλησης. 

    Με σύγχρονες στατιστικές μεθόδους και διεθνή εργαλεία, αναλύονται μια σειρά από παράγοντες που διαμορφώνουν τους όγκους και την αξία πωλήσεων των προϊόντων και καταγράφεται η συνεισφορά του κάθε παράγοντα στο τελικό αποτέλεσμα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη το γενικότερο πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η αγορά, π.χ. η τωρινή πανδημία.  

    Έτσι απαντώνται με ακρίβεια, ερωτήσεις όπως:

    Για τις πωλήσεις: 

    - Ποιοι είναι αυτοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις των προϊόντων μου; 

    - Ποια η συμμετοχή του καθενός από αυτούς στις πωλήσεις και ποιο το Return On Investment τους; 

    Για την επικοινωνία: 

    - Πως οι ενέργειες επικοινωνίας της μάρκας μου και του ανταγωνισμού επιδρούν στις πωλήσεις; 

    - Ποιο είναι το βέλτιστο ύψος επικοινωνιακής επένδυσης; 

    - Ποια μέσα επικοινωνίας είναι πιο αποτελεσματικά και σε τι βαθμό λειτουργούν συμπληρωματικά μεταξύ τους; 

    Ad

    Για την τιμή: 

    - Πως θα αντιδράσει  ο καταναλωτής σε ενδεχόμενη αλλαγή της τιμής; 

    - Πόσο επιδρά η αλλαγή της τιμής στις πωλήσεις των ανταγωνιστικών προϊόντων και στις πωλήσεις της κατηγορίας; 

    - Ποιο είναι το βέλτιστο επίπεδο τιμής; 

    Price

    Για την προώθηση πωλήσεων: 

    - Ποιο είναι το net uplift των promo μου αλλά και αυτών του ανταγωνισμού;

    - Ποιες είναι οι ενέργειες που λειτουργούν καλύτερα για τον καταναλωτή; 

    - Υπάρχουν διαφοροποιήσεις στο uplift των promos ανάλογα με τη γεωγραφική περιοχή ή το μέγεθος των καταστημάτων; 

    Measure

    Έτσι, οι πελάτες έχουν πλέον πρόσβαση σε καινοτόμες υπηρεσίες Marketing Intelligence από δύο ισχυρές εταιρείες (IRI Hellas – Tempo OMD) που δουλεύουν μαζί, εκμεταλλευόμενες τη μεγάλη εξειδίκευση και τεχνογνωσία που έχει η κάθε μία στον τομέα της. 

    Με τον τρόπο αυτό, δίδεται μια σοβαρή, data driven απάντηση στο πως οι καταναλωτές αντιδρούν απέναντι στις διάφορες ενέργειες Marketing. Κι αυτό γίνεται ακόμα πιο σημαντικό σε ένα περιβάλλον ρευστότητας και αβεβαιότητας όπου ταυτόχρονα έχουμε ανάγκη να μετρούμε την αποδοτικότητα του κάθε ευρώ. 

    Links 

    Tempo OMD Linkedin: https://bit.ly/3jo6adI
    IRI Linkedin: https://bit.ly/361Sihl
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ